Pominu-li klasický problém s homologací a splněním požadovaných norem, tak musím uznat, že je to pěkná práce a držím palce, aby se vydařila.
Osobně bych dvouvláknovku řešil použitím stejných LED jen změnou hodnoty středního proudu, asi s využítím změny střídy PWM modulace. Nejsem si jist, ale myslím, že Audi to tak taky řeší.
Ještě malou poznámku. Nasazení LED v brzdových světlech dlouhou dobu bránilo, že nedosahovaly požadované svítivosti z dané plochy (a když už ano, tak byl problém je uchladit). Nevím, zda běžné vysocesvítivé LED těmto požadavkům vyhoví a nechtělo by to použít spíše výkonové, aby blinkr nebo brzdy nezanikaly, když třeba zasvítí sluníčko. Další potíž může být se směrovostí, protože vysocesvítivé LED sice svítí pěkně, ale zpravidla jen v úzkém úhlu.
Mimochodem před týdnem jsem taky na Audi viděl pěkné řešení LED v čelních světlometech pro denní svícení. Při zapnutí směrovky se bílé světlo ve stejném světlometu přitlumilo, aby blinkr vynikl, a až po zhasnutí směrovky (tedy ne při každém pohasnutí při blikání) se zase rozsvítil naplno.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/509535_5.png)
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/294168_5.png)
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano