Klepání v motoru
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Klepání v motoru
Zdravim..
Už druhý den po nastartování dá slyšet divnej zvuk od motoru..klepání,něco jako tikot hodin.Podobnej zvuk má favorit Po zahřátí to ale přestane a zvuk motoru je zas normální.Dík za rady,snad to nebude nic vážnýho.
Už druhý den po nastartování dá slyšet divnej zvuk od motoru..klepání,něco jako tikot hodin.Podobnej zvuk má favorit Po zahřátí to ale přestane a zvuk motoru je zas normální.Dík za rady,snad to nebude nic vážnýho.
- Reklama
Re: Klepání v motoru
Možná blbost, ale podívej se, jestli nemáš povolený svíčky...... Já měl......
Mirek
Mirek
Hyundai COUPE, r.v. 2005; 2,0l; 105kw CVVT
Hyundai Sonata, r.v. 1998, Y3; 2,0; 92kw (Phoenix)
Hyundai Accent, r.v.2003; 1,3l; 62kw - bohužel bylo
Hyundai Sonata, r.v. 1998, Y3; 2,0; 92kw (Phoenix)
Hyundai Accent, r.v.2003; 1,3l; 62kw - bohužel bylo
Re: Klepání v motoru
Skontroluj si hladinu oleje.Mohou to delat hydrostely.p.esu píše:Zdravim..
Už druhý den po nastartování dá slyšet divnej zvuk od motoru..klepání,něco jako tikot hodin.Podobnej zvuk má favorit Po zahřátí to ale přestane a zvuk motoru je zas normální.Dík za rady,snad to nebude nic vážnýho.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Klepání v motoru
joj jak rika hujer - muzou to delat hydrostely. to ja je mam po vetsinu casu ok, ale jak to auto nekde dyl stoji, treba tejden, tak to je rachot. musim se, hned co se promaze par otackama motor, hned rozjet aby se zvedl tlak a namazali se co nejdriv. pak je klid
tak uz to ale dela tak nak od koupi vozidla, davam tam ten nejlepsi olej a tak se mi to dari udrzovat v OK stavu. predstava ze klepou i za tepla, to bych to auto hodil ze skaly... doufam, ze to brzo nenastane, uz me potkali vsecky tri klasicky zavady na coupecku, potazmo lantrach, a to:
praskly svody,
spojka KO,
a ted zadni napravnice...
nicmene, neresil bych to, lej tam dobrej olej, zkrat intervaly vymen a ono se to uklidni a tak nak, delej to jako ja, tj. nenechavej to ohrat se na volnobeh, protoze pak mlatej dlouho.
a taky zkus prilozit hlavu ke klapajicimu motoru, jestli to jde od pravy strany motoru z celniho pohledu, tj. na strane ridice, a jde to jako od vrsku motoru, tak to muze delat vycvachtanej rozvodovej retizek. coupe ma tu specialitku ze ma jak remen, tak retez a to by pak byl ne zvuk co pripomina facko, ale zvuk stejny jako na facku
tak uz to ale dela tak nak od koupi vozidla, davam tam ten nejlepsi olej a tak se mi to dari udrzovat v OK stavu. predstava ze klepou i za tepla, to bych to auto hodil ze skaly... doufam, ze to brzo nenastane, uz me potkali vsecky tri klasicky zavady na coupecku, potazmo lantrach, a to:
praskly svody,
spojka KO,
a ted zadni napravnice...
nicmene, neresil bych to, lej tam dobrej olej, zkrat intervaly vymen a ono se to uklidni a tak nak, delej to jako ja, tj. nenechavej to ohrat se na volnobeh, protoze pak mlatej dlouho.
a taky zkus prilozit hlavu ke klapajicimu motoru, jestli to jde od pravy strany motoru z celniho pohledu, tj. na strane ridice, a jde to jako od vrsku motoru, tak to muze delat vycvachtanej rozvodovej retizek. coupe ma tu specialitku ze ma jak remen, tak retez a to by pak byl ne zvuk co pripomina facko, ale zvuk stejny jako na facku
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru
nevim jestli to rikam spravne ale nase auta maji automatickou vuli ventilu ne, nebo jak to je?? radsi se optat
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: Klepání v motoru
16V motory ano, hydraulická zdvihátka vymezují vůli ventilů.
Potřebují kvalitní olej a potřebují ho hodně. Po studeném startu je to zacvakání skoro běžný jev, tak 1-2s, pak se to zklidní, pokud ne, trochu mu rozumně přišlápnout na plynu (motor je studený, ne víc jak 3000rpm) a zvednout tak tlak oleje. Nejlepší je ale opravdu hned vyjet. Motor se tak i rychleji zahřeje.
Jinak, jak psal black, může to dělat i řetěz, ale to je jiný zvuk a ten mlátí spíš zatepla, pokud je už volný.
Potřebují kvalitní olej a potřebují ho hodně. Po studeném startu je to zacvakání skoro běžný jev, tak 1-2s, pak se to zklidní, pokud ne, trochu mu rozumně přišlápnout na plynu (motor je studený, ne víc jak 3000rpm) a zvednout tak tlak oleje. Nejlepší je ale opravdu hned vyjet. Motor se tak i rychleji zahřeje.
Jinak, jak psal black, může to dělat i řetěz, ale to je jiný zvuk a ten mlátí spíš zatepla, pokud je už volný.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Klepání v motoru
V motoru nebyl téměř žádný olej.Po dolití se zvuk motoru vrátil do normálu.Po rozvodech se měnil olej a to je 6tis. km zpět.Je normální, že to řere tolik?Ikdyž podle mého stylu jízdy bych nedivil
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru
nevim jak u RD ale u Gk kdyz zastudena nastartuju taky mi to udela takovej 2 sekundovej randal jak kdyz plech zadrnci jinak u GK je v manualu napsano a ja to tak delam ze nastartovat na neutral a pockat az klesnou otacky trva to pri studenym motoru cca 10 sekund pri trochu zahratem mene a pak az vyjet. Otacky po startu sou tak 1200 a pak klesnou na cca 700-800. (asi je to stejne pro 2.0 a 2.7 nebo dokonce pro vsechny auta sam nevim
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Klepání v motoru
jj tohle presne delam vzdycky hodim voko na otackomer a je to tak ze jak klesnou na normalni uroven tak se rozjizdim.DEDe píše:nevim jak u RD ale u Gk kdyz zastudena nastartuju taky mi to udela takovej 2 sekundovej randal jak kdyz plech zadrnci jinak u GK je v manualu napsano a ja to tak delam ze nastartovat na neutral a pockat az klesnou otacky trva to pri studenym motoru cca 10 sekund pri trochu zahratem mene a pak az vyjet. Otacky po startu sou tak 1200 a pak klesnou na cca 700-800. (asi je to stejne pro 2.0 a 2.7 nebo dokonce pro vsechny auta sam nevim
ja vzdycky otevru auto, vrazim klicky do zapalovani a otocim na polohu start aby se natlakovalo cerpadlo, mezitim ohrabu snih, pak sednu do auta, nastartuju... mezitim poladim topeni, prikurtuju se, hodim mrka do zrcatek a vokynek jestli vidim, rozsvitim svetla, poupravim radio a tradaa
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Klepání v motoru
Klepe ti to pořad?? mě třeba u volnoběhu taky trošku něco klepe ale zjístil jsem co to je...Takovej řetízek měl jsem to rozdělané jak sem si přetěsňoval víko tak jsem to vyfotil je to ten řetěz je krapet vychozeny a klepe do toho nad tím...ale ne tak hrozně aby se měnil.tak třeba jestli to není tohle jen zkouším třeba pomůžu
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru
Super práce výměna.....vůbec se stím neser a vyndej ten plech o který to drnčí
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
Re: Klepání v motoru
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Klepání v motoru
ludia jak je to u coupe so zranim oleja ? ma zrat alebo nema ? mne auto asi papa tak 2dl na 1800km
co som sa bavil s kamaratom co ma tiez GK ale 1.6 tak tiez u neho papa olej rozmyslal som ci by to nemohlo byt pestnimi kruzkami ci by som ich uz nemal vymenit ?
co som sa bavil s kamaratom co ma tiez GK ale 1.6 tak tiez u neho papa olej rozmyslal som ci by to nemohlo byt pestnimi kruzkami ci by som ich uz nemal vymenit ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: Klepání v motoru
ta tvoje spotřeba oleje je ok, spíš mě překvapuje, že je tak malá, neřeš to
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997