151.800 km = baterka kaput
Moderátoři: miooo, Moderátoři
151.800 km = baterka kaput
Ahoj
dnes jsem přijel z Olomouce ( cesta tam a zpět = 250km ) - odpojil jsem vozík, šel si dát oběd ... a už jsem nenastartoval
baterku jsem hodil na nabíječku a v ní mi okamžitě vyhořela 15A pojistka ... takže výsledek ? baterka kaput - s největší pravděpodobností vysypanej článek
je pravda že najezdila pěkných 151.800km ale na druhou stranu, nebyla stará ani 3 roky... a aby se to nepletlo, záruka je na baterku jen 2 roky
takže
dnes jsem přijel z Olomouce ( cesta tam a zpět = 250km ) - odpojil jsem vozík, šel si dát oběd ... a už jsem nenastartoval
baterku jsem hodil na nabíječku a v ní mi okamžitě vyhořela 15A pojistka ... takže výsledek ? baterka kaput - s největší pravděpodobností vysypanej článek
je pravda že najezdila pěkných 151.800km ale na druhou stranu, nebyla stará ani 3 roky... a aby se to nepletlo, záruka je na baterku jen 2 roky
takže
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
- Reklama
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 151.800 km = baterka kaput
vys jakej dostava zahul pri zhaveni a startovani ja myslim ze uz mela pravo
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: 151.800 km = baterka kaput
Taky myslim, ze je to zaslouzeny cas....stav baterky nesouvisi se starim, ale o jeji vytizenosti.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 151.800 km = baterka kaput
no tak to si este dobre obisiel. Ved baterky maju zivotnost ukoncenu skoro hned po skonceni zaruky Bratranec kupil baterku a asi mesiac po skonceni zaruky bola kaput, a to tak ze rano nastartoval a po obede ani tuk
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 151.800 km = baterka kaput
u benzinaku vydrzi mnohem vic ne u naftaku tolik se nezatezuje ta moje baterka je stara uz 5 let a slape
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: 151.800 km = baterka kaput
Ahoj,
taky mne začal trápit baterka - km skoro ty samý, ale auto z 11/2004
Trochu jsem to podcenil a vypekla mne v Itálii na lyžovačce - každé ráno jsme si sjeli do prostředka sjezdovky k bufetu a tam měli základnu, až poslední den mne zablokoval Polák s Infinity. Tak jsme vyrazili pešky na sjezdovku - při návratu ze sjezdovky ( po vyšlápnutí prudkého kopce ) jsem ho u jeho auta načapal - tak jsem ho sprdnul na tři doby.
No, Infinity si odklidil a odešel do apartmánu - a pak klasika -při startování jen crčení a žádné točení motorem. A na místě kam se vyhrabali jen Ti odvážnější s SUV či OFF ROAD. Tak jsem sklopil uši a mazal s prosíkem za ním.
Buď se potvrzuje, že poláci češtině moc nerozumí ( naopak to určitě funguje lépe ) nebo byl silně nad věcí. Sebral se a jen s připomínkou, že má auto teprv měsíc a neví kde je baterka, šel se mnou. Tak jsem mu baterku nalezl a on mi na oplátku půjčil trochu šťávy.
Pak jsme se již s úsměvem zdravili - holt se slušností si i pro tu šťávu dojdeš.
Teď Váhám zda koupit něco lepšího ...viz speciální AGM OPTIMA nebo obdobnou Vartu - cca 5300 bez DPH
typ 812 254 000 888
DIN číslo 812 254
kapacita Ah/20hod 55
napětí (V) 12
startovací proud (A) DIN/EN 765
délka (mm) 254
šířka (mm) 175
výška (mm) 200
hmotnost (kg) 19,5
umístění kontaktů vlevo
typkontaktu DIN
záruka 24 měsíců
typ zcela bezúdržbový
stav nabitý
připraven k použití ano
speciální vlastnosti trakční - cyklický provoz, otřesuvzdorný, zasáknutý elektrolyt- typ AGM, pracuje v jakékoliv poloze
odběr O, P, T, K
dostupnost
nebo standardní
AUTOBATERIE VARTA BLUE Dynamic 60Ah, 540A, 12V, D24, 560 408 054 313 - VARTA
či AUTOBATERIE VARTA SILVER Dynamic 63Ah, 610A, 12V, D15, 563 400 061 316 - VARTA za cca 1800 bez DPH
Auto zůstane v rodině - tak co se vyplatí ?
dík clay
taky mne začal trápit baterka - km skoro ty samý, ale auto z 11/2004
Trochu jsem to podcenil a vypekla mne v Itálii na lyžovačce - každé ráno jsme si sjeli do prostředka sjezdovky k bufetu a tam měli základnu, až poslední den mne zablokoval Polák s Infinity. Tak jsme vyrazili pešky na sjezdovku - při návratu ze sjezdovky ( po vyšlápnutí prudkého kopce ) jsem ho u jeho auta načapal - tak jsem ho sprdnul na tři doby.
No, Infinity si odklidil a odešel do apartmánu - a pak klasika -při startování jen crčení a žádné točení motorem. A na místě kam se vyhrabali jen Ti odvážnější s SUV či OFF ROAD. Tak jsem sklopil uši a mazal s prosíkem za ním.
Buď se potvrzuje, že poláci češtině moc nerozumí ( naopak to určitě funguje lépe ) nebo byl silně nad věcí. Sebral se a jen s připomínkou, že má auto teprv měsíc a neví kde je baterka, šel se mnou. Tak jsem mu baterku nalezl a on mi na oplátku půjčil trochu šťávy.
Pak jsme se již s úsměvem zdravili - holt se slušností si i pro tu šťávu dojdeš.
Teď Váhám zda koupit něco lepšího ...viz speciální AGM OPTIMA nebo obdobnou Vartu - cca 5300 bez DPH
typ 812 254 000 888
DIN číslo 812 254
kapacita Ah/20hod 55
napětí (V) 12
startovací proud (A) DIN/EN 765
délka (mm) 254
šířka (mm) 175
výška (mm) 200
hmotnost (kg) 19,5
umístění kontaktů vlevo
typkontaktu DIN
záruka 24 měsíců
typ zcela bezúdržbový
stav nabitý
připraven k použití ano
speciální vlastnosti trakční - cyklický provoz, otřesuvzdorný, zasáknutý elektrolyt- typ AGM, pracuje v jakékoliv poloze
odběr O, P, T, K
dostupnost
nebo standardní
AUTOBATERIE VARTA BLUE Dynamic 60Ah, 540A, 12V, D24, 560 408 054 313 - VARTA
či AUTOBATERIE VARTA SILVER Dynamic 63Ah, 610A, 12V, D15, 563 400 061 316 - VARTA za cca 1800 bez DPH
Auto zůstane v rodině - tak co se vyplatí ?
dík clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Re: 151.800 km = baterka kaput
vartaaaa
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Re: 151.800 km = baterka kaput
Omlouvám se,
za nedostatečnou informaci - Všechny baterie uvedené v mé předchozí zprávě jsou původem od firmy 'Johnson Controls Power Solutions' ať už pod jménem VARTA nebo AGM OPTIMA.
takže jde spíš o to zda novou technologii z USA za 5300,- nebo standard za 1800,-
clay
za nedostatečnou informaci - Všechny baterie uvedené v mé předchozí zprávě jsou původem od firmy 'Johnson Controls Power Solutions' ať už pod jménem VARTA nebo AGM OPTIMA.
takže jde spíš o to zda novou technologii z USA za 5300,- nebo standard za 1800,-
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Re: 151.800 km = baterka kaput
tak abych se netrápil, zavolal jsem do servisu, hned ráno druhý den v 6:30 přijel ke mě domů šéf servisu s baterkou HYUNDAI GENIUNE PARTS ( nějaké cosi vyrobené pro Hyundai ) a vyměnil mi ji na místě na parkovišti v hustém sněžení ... baterie byla samozřejmě plně nabitá a připravená do provozu
vyndali jsme 90Ah a dostal jsem novou, ale ta má již 100Ah ... fyzické rozměry naprosto shodné
mimochodem celkem jsem zaplatil 2.600,- bez DPH , práci a cestu technika mi dali grátis ... jak říkám , servis u Hyundaie je naprosto nejlepší co jsem zažil ! ! !
P.S. servisuji to u Autocentr Hudec Nové Město na Moravě a sám jsem také z Nového Města
vyndali jsme 90Ah a dostal jsem novou, ale ta má již 100Ah ... fyzické rozměry naprosto shodné
mimochodem celkem jsem zaplatil 2.600,- bez DPH , práci a cestu technika mi dali grátis ... jak říkám , servis u Hyundaie je naprosto nejlepší co jsem zažil ! ! !
P.S. servisuji to u Autocentr Hudec Nové Město na Moravě a sám jsem také z Nového Města
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 151.800 km = baterka kaput
SuperMUF píše:tak abych se netrápil, zavolal jsem do servisu, hned ráno druhý den v 6:30 přijel ke mě domů šéf servisu s baterkou HYUNDAI GENIUNE PARTS ( nějaké cosi vyrobené pro Hyundai ) a vyměnil mi ji na místě na parkovišti v hustém sněžení ... baterie byla samozřejmě plně nabitá a připravená do provozu
vyndali jsme 90Ah a dostal jsem novou, ale ta má již 100Ah ... fyzické rozměry naprosto shodné
mimochodem celkem jsem zaplatil 2.600,- bez DPH , práci a cestu technika mi dali grátis ... jak říkám , servis u Hyundaie je naprosto nejlepší co jsem zažil ! ! !
P.S. servisuji to u Autocentr Hudec Nové Město na Moravě a sám jsem také z Nového Města
TAK TO JE PARADA!
JA JSEM PODOBNE SPOKOJENY V PRAZE V BUTOVICICH!!!
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz