Hujdaj Lantra J1 facelift
verze 1,8GT G4CN (93kw asi)
R.v 96
Najeto 104tkm
Jsem druhy majitel.Vozidlo ma servisku.
Stav vozu je ten ze 5 let stala v garáži a koupil jsem jí za 8k.Stav bez rzi.Interier krasny.
Kola Alu 17x8j 235/40/17
Vybava komplet el.
Slouzila jako daily car.
po xkm se vysral motor.Ten již byl jednou opravovan avsak katastrofalne.Ten kdo to delal byl zrejme amater a pevnostni srouby zamenil na blato.
Zacal jsem tedy dělat go motoru poradnou a zrodila se myslenka ze s kompresi 9:1 by se dalo lehce foukat.
Vzal jsem od "Matejz" neposkozeny blok motoru a ten jeste prosel go.Udelala se priruba pod svody na t25.Pod olejový filtr se udelal mezikus na tlak oleje a zároven okruh mazani pro dmychadlo.Do vany se udel zavit rpo sroubeni odtoku oleje z dmychadla.Výfuk jen trubka

Po slození a resení problému prasknul rozvodak a zpusobyl poskození ventilu(václavky=oznaceni pro ohle ventily)
Po propusteni z vazby jsem dostal sok.Dilna vykradena a i díly k vozum jak na lantru tak na 200sx.Puvodne jsem ji chtel prodat a nasledne darovat.Nikdo ji nechtel tak jsem se rozhodl tento projekt dokoncit.
Nynejsi stav je ten ze motor je venku a az bude cas vymení se ventily a pujde zpet do kastle.Jeste resim zda na eprom ridici jednotky pujdou poupravit data.Na voze je namontovana o2 lambda pro mereni AFR.
Nahazím sem nejake fotky.Pokud jich tu bude moc tak mi napiste sz a je je smazu.








destrukce motoru.Zadreny na hlavních salech.Moror ven a go1










Skládaní po go











Sup stim do auta


A je tam



http://www.youtube.com/watch?v=QtKY7l_EVLU