Ahoj, potreboval by som poradit, do teraz som prechadzal vsetky mozne fora a hladal riesenie ale zatial nic nepomohlo, ide o problem s Coupe r.v. 7/2004 2.0 s CVVT, problem sa prejavuje cim dalej tym castejsie, cca. pol roka do zadu sa stalo , ze auto proste netahalo a dojazd zacal rapidne klesat... Pod pojmom netahalo myslim ze tahalo ovela horsie ako bezne, ako keby bol vykon riadne znizeny, pocitovo to vtedy taha ako focus 1.4 . Teraz to uz viac netaha ako taha, raz za cas to zacne tahat normalne, len vtedy si spomeniem na to, ako to ma ist

Dalej pozorujem problem pri rozbiehani za studena, nastartujem par sec necham motor nastartovany, cuvnem si na stlacenej spojke z parkovacieho miesta, dam spojku do zaberu a pridam plyn no a vtedy zacne auto poskakovat , musim trochu stlacit spojku a pridat plyn, po prejdeni cca 50-70m to uz ide normalne... Cele toto spravanie ma dopad aj na spotrebu, ked netaha musim ho davat viac do otacok a tym padom aj viac zere, teraz to zere okolo 11l na 100km , jazdim sice len po meste a na kratke trasy (cca 5km) , ked idem mimo mesta, tak je to lepsie, ale este pamatam na casy ked to bolo neporovnatelne lepsie... Najhorsie je, ze diagnostika neukazuje ziadne chyby, absolutne nic... Len na motore je vidiet ze sa viac trasie na volnobehu (odstavene auto), trasie sa z toho az volant, aj zvuk je "iny". Skusal som uz vsetko mozne ked to "netahalo" odpojil som vahu vzduchu, tahalo to bez nej lepsie, aj spotreba sa zlepsila ale mam podozrenie ze ked je motor v nudzovom rezime (napr. bez vahy) ignoruje aj ostatne cidla (lambda a pod.) a ide podla pamati takze som tymto zasahom mohol odstavit aj nieco ine... Kontroloval som aj sviecky, ci nevynechava jeden vstrekovac (jedna by bola ina) nic, vsetky rovnake... Menena bola aj zapalovacia cievka , palivovy filter, vzduchovy je zatial v pohode, olej je meneny pred cca 6K km , vahu vzduchu som skusal cistit sprejom...
Konkretne mam podozrenie na vahu vzduchu , snimac teploty vzduchu - konkretne by mi dost pomohlo, keby sa niekomu z vas chcelo premerat odpor medzi kontaktom 1 a 5 , podla servisneho navodu by mal byt radovo v ohmoch ale u mna je to v Kohm , ale uz som si vsimol ze podla toho navodu nesedi viac veci... vaha je tam siemens 5WK9 6431 part.no. 28164-23700 ...
Uz som bezradny nechcem dat viac ako 100 e za novu vahu a nakoniec to bude nieco ine...