Možná se to stalo jen mě, ale třeba to někomu zachraní možné obtíže, mam 1.6GL, rv. 2001.
Minulý týden jsem přijel do práce, pípnul si u závory a chtěl vjet na parkoviště. Jenže pak přislo lupnuti, pravý předek šel k zemi a nějak to nechtělo "jet" dál



Nu takže fofrem na hever a jal su se zjišťovat škody



S tím druhým ramenem byl také velmi slušný porod - urvala se matka co je navařená uvnitř v rámu a drží jeden šroub od ramena, takže to nešlo ani povolit. Musel se naříznout rám (z čehož su opravdu nadšen) a navařit jí zpátky a samozřejmě zavařit zpátky rám. Pak teprve došlo na výměnu.
!!! Tudíž, všem doporučuju kouknout se pod auto a zjistit, jak jsou na tom vaše ramena ať vám to taky někde neuletí jak mě. Možná info navíc, ale když jsem viděl z čeho jsou ty ramena vyrobená, tak to budu kontrolovat hodně často (je to jen zohybaný tlustší plech, žádný kus pořádného železa!!!)
Sice se o to auto starám (mám ho 4 roky, ale ten přede mnou na to vyloženě kašlal a těch 7 let bez péče se hold projevuje až časem) !!!
Jako bonus beru fakt, že pod autem se objevovaly celkem slušné louže oleje z převodky, takže další zkoumání a bohužel, jak se vytrhla ta poloosa a muselo se to rychle opravit, nevšimli jsme si zničeného gufera, takže repete. Nu a když su věděl, že bude další vyndavání poloosy, tak jsem neváhal a rozjel plánovaný jarní velký servis (stařenka ma najeto skoro 180.000km, takže jupiii

Plácnul jsem se přes kapsu a Ela dostala tedy nová ramena, nové manžety, nová gufera na poloosy, 3x nový olej v převodovce (si teď musí přímo mlaskat


Na závěr jsem zaplatil povinné ručení na přístí rok a když su viděl tu celkovou sumu, tak mě málem šmejklo


Nu přeju ať vás něco podobného nepotká, ještě 10 minut předtim, než se mi urvalo to rameno jsem si to svištěl 140 po dálnici a to by ten výčet oprav byl asi poněkud jiný
