Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Po ujetí cca. 9.000 km jsem zaznamenal několikrát ztrátu výkonu na motoru 1,4 CRDi (57kW). Vše se stává za tepla, kdy venku je tak od 12°C a více. Do ohřátí motoru se nic neděje, auto jede normálně. Zejména ale pak po zastavení a po chvíli dalším pokračování v jízdě se z motoru ozývá klepání (vstřiky, ventily,...) a motor přestává táhnout. Po sešlápnutí plynu dochází k dušení motoru a k opětovnému výkonu dojde až při sešlápnutí do polohy za 3/4 (za tlakové omezení). Ztráta výkonu se projevila za tepla i při jízdě po dálnici do kopce na tempomat, který najednou neudržel požadovanou nastavenou rychlost.
Žádná kontrolka nesvítí, v servise nezjistili žádný záznam v počítači a zatím příliš netuší.
Nemáte někdo podobnou závadu, ale hlavně neznáte příčinu, čím by to mohlo být?
Žádná kontrolka nesvítí, v servise nezjistili žádný záznam v počítači a zatím příliš netuší.
Nemáte někdo podobnou závadu, ale hlavně neznáte příčinu, čím by to mohlo být?
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
- Reklama
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi
No jak je vidět, tak zase musím mít něco extra když doposud žádná reakce na stejnou či podobnou závadu.
Auto už je v servisu 14 dní a zatím podle posledních informací žádný pokrok. Podle vyjádření servisu je všechno v pořádku, za vším je nejspíš "nejslabší verze" motoru. Ale ještě mění či testují další věci. Přijde mi to, že si s tím nevědí rady.
Tady je vidět, že pokud elektronika neurčí závadu, žádná v podstatě není a špatně se tedy hledá.
Auto už je v servisu 14 dní a zatím podle posledních informací žádný pokrok. Podle vyjádření servisu je všechno v pořádku, za vším je nejspíš "nejslabší verze" motoru. Ale ještě mění či testují další věci. Přijde mi to, že si s tím nevědí rady.
Tady je vidět, že pokud elektronika neurčí závadu, žádná v podstatě není a špatně se tedy hledá.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi
Tak pro informaci.
Celkově byla (podle servisu) zkontrolována váha vzduchu, nějaké snímače u motoru, odeslány do vstřiky ke kontrole a vyčištění. Byl přehrán základní firmware do řídící jednotky (prý vzhledem k samoučící funkci a odstranění případných upravených hodnot) a měl jsem čekat na vydání nové verze firmware od která by měla reagovat i na zjištěné hodnoty z řídící jednotky odeslané do .
Následně byla zkontrolována celá výfuková soustava (čidla u ?katalyzátoru (řízení emisí), filtr pevných částic DPF, EGR ventil, turbo na tlaky). U DPF byl zjištěn problém s jeho čištícím procesem (došlo k čištění pouze do 40% pak prý došlo k zastavení procesu, ale výměnou došlo k běžné funkci.
A auto se chovalo vždy stejně - po přidání plynu za tepla (i po ohřátí a zastavení na cca. 15 minut) se motor začne dusit a z motoru se ozývá klepání vstřiků (ventilů). Po delší jízdě dojde pp. k určitému ochlazení jízdou a auto se začíná chovat normálně. Po zastavení ....a tak dokola...
Zatím to poslední, co by mělo být vyměněno je řídící jednotka. Tak doufám, že to konečně již bude ono.
Jinak co u Hyundaie dobře funguje je program permanentní mobility, takže mám čím jezdit. Ale už bych byl rád aby se vše vyřešilo a měl své auto zpátky a hlavně v pořádku.
Celkově byla (podle servisu) zkontrolována váha vzduchu, nějaké snímače u motoru, odeslány do vstřiky ke kontrole a vyčištění. Byl přehrán základní firmware do řídící jednotky (prý vzhledem k samoučící funkci a odstranění případných upravených hodnot) a měl jsem čekat na vydání nové verze firmware od která by měla reagovat i na zjištěné hodnoty z řídící jednotky odeslané do .
Následně byla zkontrolována celá výfuková soustava (čidla u ?katalyzátoru (řízení emisí), filtr pevných částic DPF, EGR ventil, turbo na tlaky). U DPF byl zjištěn problém s jeho čištícím procesem (došlo k čištění pouze do 40% pak prý došlo k zastavení procesu, ale výměnou došlo k běžné funkci.
A auto se chovalo vždy stejně - po přidání plynu za tepla (i po ohřátí a zastavení na cca. 15 minut) se motor začne dusit a z motoru se ozývá klepání vstřiků (ventilů). Po delší jízdě dojde pp. k určitému ochlazení jízdou a auto se začíná chovat normálně. Po zastavení ....a tak dokola...
Zatím to poslední, co by mělo být vyměněno je řídící jednotka. Tak doufám, že to konečně již bude ono.
Jinak co u Hyundaie dobře funguje je program permanentní mobility, takže mám čím jezdit. Ale už bych byl rád aby se vše vyřešilo a měl své auto zpátky a hlavně v pořádku.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi
Ahoj,
Mám úplně stejný problém. Auto koupeno v listopadu 2011. Přes zimu úplně v pohodě. Poprvé se to u mě projevilo někdy v dubnu. Přisuzoval jsem to nekvalitnímu palivu, jelikož jsem tankoval u Lukoilu v jedné vesnici. To jsem měl najeto kolem 6000 km. Bohužel tato chyba se vyskytla znova i když taknuju u Benziny a přidávám aditivum. Nedávno jsem přišel na zajímavou věc. Jestliže začne docházet ke ztrátě výkonu při tempomatu na dálnici, tak po zapnutí manuální klimatizece, se vše vrátí zase do normálu. Vyzkoušeno na dálnici trasa Ostrava - Brno několikrát. Se servisem jsem to zatím neřešil. Chystám se vytisknout si tuhle diskusi a požadovat výměnu ŘJ s ohledem na to co u vás prověřili a nic nezabralo.
Mám úplně stejný problém. Auto koupeno v listopadu 2011. Přes zimu úplně v pohodě. Poprvé se to u mě projevilo někdy v dubnu. Přisuzoval jsem to nekvalitnímu palivu, jelikož jsem tankoval u Lukoilu v jedné vesnici. To jsem měl najeto kolem 6000 km. Bohužel tato chyba se vyskytla znova i když taknuju u Benziny a přidávám aditivum. Nedávno jsem přišel na zajímavou věc. Jestliže začne docházet ke ztrátě výkonu při tempomatu na dálnici, tak po zapnutí manuální klimatizece, se vše vrátí zase do normálu. Vyzkoušeno na dálnici trasa Ostrava - Brno několikrát. Se servisem jsem to zatím neřešil. Chystám se vytisknout si tuhle diskusi a požadovat výměnu ŘJ s ohledem na to co u vás prověřili a nic nezabralo.
Brno
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Blueberry, tempomat
Předtím:
Opel Frontera Sport, 2.0i LPG
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Blueberry, tempomat
Předtím:
Opel Frontera Sport, 2.0i LPG
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi
Tak já koupil auto taky v listopadu. To s tou klimou jsem nezkoušel, takže nemůžu posoudit. Auto je zatím pořád v servisu a zatím poslední informace je, že nová ŘJ je někde ve Frankfurtu na naprogramování? Zda to problém vyřeší - doufám že ano.
Zatím pořád používám náhradní Ix35-ku (1,6 v benzínu).
Zatím pořád používám náhradní Ix35-ku (1,6 v benzínu).
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Zdravím,
mám stejný problém se stejným autem. Auto jsem koupil loni v prosinci. Teď mám najeto něco přes 9000km a nějaké problémy s výkonem motoru jsem zaznamenal daleko dříve. Nejvíce se to projevilo letos při cestě do Chorvatska. I do mírného kopce se mi začal vypínat tempomat. O pár km dále mi při pomalu identickém kopci vše proběhlo v pořádku, tempomat si upravil rychlost jak měl.
Byl jsem z toho tak otrávený, že jsem hned po příjezdu z dovči zajel do servisu ( Hyundai, Vysočany palace). Když jsem jim řekl, že vypíná tempomat nebo že motor ztrácí výkon, koukali dost nevěřícně. Přesto se jeden nabídnul, že se se mnou sveze aby se přesvědčil, že tempomat vypíná. Samozřejmě, že tempomat fungoval na 100%. Nikde zde není žádný kopec.
Rád bych věděl jest-li vám vyměnili ŘJ. Díky.
mám stejný problém se stejným autem. Auto jsem koupil loni v prosinci. Teď mám najeto něco přes 9000km a nějaké problémy s výkonem motoru jsem zaznamenal daleko dříve. Nejvíce se to projevilo letos při cestě do Chorvatska. I do mírného kopce se mi začal vypínat tempomat. O pár km dále mi při pomalu identickém kopci vše proběhlo v pořádku, tempomat si upravil rychlost jak měl.
Byl jsem z toho tak otrávený, že jsem hned po příjezdu z dovči zajel do servisu ( Hyundai, Vysočany palace). Když jsem jim řekl, že vypíná tempomat nebo že motor ztrácí výkon, koukali dost nevěřícně. Přesto se jeden nabídnul, že se se mnou sveze aby se přesvědčil, že tempomat vypíná. Samozřejmě, že tempomat fungoval na 100%. Nikde zde není žádný kopec.
Rád bych věděl jest-li vám vyměnili ŘJ. Díky.
Hyundai ix20, Trikolor, 1,4 CRDI, Tempomat, ISG, 5,5 l/100, 9500 km (12/2011)
Seat Cordoba, 1,4 16V, 44kW, (03/2003 - 11/2011)
Škoda 120L, (4/1987 - 03/2003)
Seat Cordoba, 1,4 16V, 44kW, (03/2003 - 11/2011)
Škoda 120L, (4/1987 - 03/2003)
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Heh zrovna u Palace Vysocany je kopec na dohled a to na obe strany... Jak Kbelska na letnany,tak od vysocanske na prosek.
Ps:neda mi to,ale jaka ztrata vykonu,kdyz tenhle motor vykon ani nemel?:-). Kdyz pojedu 80 na petku a prijde kopec,neocekavam u tak slabeho motoru, ze to udrzi..
Ps:neda mi to,ale jaka ztrata vykonu,kdyz tenhle motor vykon ani nemel?:-). Kdyz pojedu 80 na petku a prijde kopec,neocekavam u tak slabeho motoru, ze to udrzi..
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Ano tak jsem tento problém označil a nehodnotil bych celkový výkon. Auto prvních 9000 km jezdilo naprosto v pořádku bez jakýchkoli problémů, jezdíme běžně ve čtyřech LTM - PHA. Neudržení tempomatu bylo i když jsem jel sám.enjoy píše:Heh zrovna u Palace Vysocany je kopec na dohled a to na obe strany... Jak Kbelska na letnany,tak od vysocanske na prosek.
Ps:neda mi to,ale jaka ztrata vykonu,kdyz tenhle motor vykon ani nemel?:-). Kdyz pojedu 80 na petku a prijde kopec,neocekavam u tak slabeho motoru, ze to udrzi..
To že se neudrží na tempomat je jen důsledek problémů s motorem. V případě teplého motoru (ihned po vyjetí) či případně teplého počasí dochází k dušení motoru.Zároveň s tímto se ozývalo klepání z motoru. Celý tento problém jsem řešil od dubna a to přímo s technickým oddělením Hyundai Motors Czech v Praze. Vždy jsem se ale dozvěděl že auto je v naprostém pořádku. Klepání, které tam prvních 9000 km nebylo tam má být kvůli smímači klepání motoru. Byla zaslána řídící jednotka do Německa na kontrolu, byl přečipován motor na vyšší výkon 66 kW ale vždy bez úspěchu. Dokonce i po přečipování byla nahrána data z motoru (za mé přítomnosti, kdy jsem přesně označil místo kdy vozidlo nechtělo jet) a zaslána do Německa k ověření. Opět vozidlo je v pořádku. Poté byl proveden test se zaslepením EGR ventilu. V té době se vozidlo začalo chovat normálně, pouze bylo slyšet mírné klepání z motoru ale rozsvítila se kontrolka emisí. Vše pak vrátili zpět a dostal jsem informaci, že vozidlo je v pořádku a prodleva či spíše nereagování na plynový pedál je způsobeno řízením emisí. Ale proč se tak někdy děje a někdy ne mi již nikdo nebyl schopen vysvětlit. Nakonec ještě následovalo opět zaslání ŘJ do Německa - nevím jestli výměna či nahrání jiného SW. Ale vše opět beze změn, prodleva na plynu a následná vazba na udržení na tempomat. Jediné co se zlepšilo je klepání motoru. Pokud řidič rozeznává pouze dvě polohy plynu pak vozidlo celkem jede.
Co jsem ale vypozoroval, vše se děje většinou za vyšší venkovní teploty tak cca. 15°C a vyšší. Vše se pak zlepší zapnutím klimatizace.
Co se mi ale nelíbilo je to, že ve větině případů technické oddělení Hyundai řešilo tuto skutečnot jen na datech z ŘJ. Slepě důvěřují pouze datům. Kolikrát neřešili nic jen data a úpravu SW v ŘJ. Nerozumím tomu ale co si prověřit jednotlivá čidla či komponenty?
Teď bude zima tak se domnívám že auto bude jezdit ale vždy nastává drobný problém po zastavení a rozjezdu po krátké době (pp. v souvislosti s ohřátím nějakého komponentu). A na jaře ....
A mj. Po výměně SW v ŘJ pp. došlo i k úpravě spotřeby. Doufám že jen v ŘJ. Jezdil jsem tak 5,5 v zimě na jaře to začalo klesat (na 5,4) a teď je to tak 6,2 l/100 km. Tak snad došlo k úpravě mezi skutečnou spotřebou a naměřenou palubním počítačem ale to ještě ověřím.
Naposledy upravil(a) spesl dne 14 říj 2012, 18:03, celkem upraveno 3 x.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
ŘJ snad vyměnili. Ale co určitě vím že je nový SW do ŘJ který eliminuje klepání motoru ale alespoň v mém případě neřeší problémy s výkonem (dušením) motoru. Bližší info v jiném příspěvku.Handako píše:Zdravím,
mám stejný problém se stejným autem. Auto jsem koupil loni v prosinci. Teď mám najeto něco přes 9000km a nějaké problémy s výkonem motoru jsem zaznamenal daleko dříve. Nejvíce se to projevilo letos při cestě do Chorvatska. I do mírného kopce se mi začal vypínat tempomat. O pár km dále mi při pomalu identickém kopci vše proběhlo v pořádku, tempomat si upravil rychlost jak měl.
Byl jsem z toho tak otrávený, že jsem hned po příjezdu z dovči zajel do servisu ( Hyundai, Vysočany palace). Když jsem jim řekl, že vypíná tempomat nebo že motor ztrácí výkon, koukali dost nevěřícně. Přesto se jeden nabídnul, že se se mnou sveze aby se přesvědčil, že tempomat vypíná. Samozřejmě, že tempomat fungoval na 100%. Nikde zde není žádný kopec.
Rád bych věděl jest-li vám vyměnili ŘJ. Díky.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
enjoy píše:Heh zrovna u Palace Vysocany je kopec na dohled a to na obe strany... Jak Kbelska na letnany,tak od vysocanske na prosek.
Ps:neda mi to,ale jaka ztrata vykonu,kdyz tenhle motor vykon ani nemel?:-). Kdyz pojedu 80 na petku a prijde kopec,neocekavam u tak slabeho motoru, ze to udrzi..
Nevím proč ten konfrontační tón. Jasně jsem mluvil o dálnici a tak jsme jeli na dálnici. Mimochodem se mi to stávalo při 120km rychlosti, když výkon začal padat.
A v obci se snažím dodržovat rychlost.
Hyundai ix20, Trikolor, 1,4 CRDI, Tempomat, ISG, 5,5 l/100, 9500 km (12/2011)
Seat Cordoba, 1,4 16V, 44kW, (03/2003 - 11/2011)
Škoda 120L, (4/1987 - 03/2003)
Seat Cordoba, 1,4 16V, 44kW, (03/2003 - 11/2011)
Škoda 120L, (4/1987 - 03/2003)
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
"Nikde zde není žádný kopec" proto ten konfrontační tón..
Kdybych chtěl v kopci u auta s 57kW ve 120km/h udržet rychlost,tak mám pedál na podlaze.. jsi si jistý,že jedná o závadu?
Kdybych chtěl v kopci u auta s 57kW ve 120km/h udržet rychlost,tak mám pedál na podlaze.. jsi si jistý,že jedná o závadu?
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
A myslíš, že je normální když na D8 za nájezdem na Doksany směrem na Lovosice což je "opravdový kopec", (pro toho kdo to zná) při neudržení rychlosti na tempomat začne okamžitá spotřeba klesat? Do takových to kopců okamžitá spotřeba se dostala na max 8,5 l a pokud začla rychlost klesat, přesně to samé se stalo i s okamžitou spotřebou. Pak stačilo zapnout klimatizaci a rychlost se normálně dostavila na nastavenou tempomatem. Okamžitá spotřeba po zapnutí klimy přelezla hranici 11 a více litrů. Nebo stačilo sešlápnout pedál na podlahu a hned jej zase uvolnit. Přesně stejné jako u klimy.enjoy píše:"Nikde zde není žádný kopec" proto ten konfrontační tón..
Kdybych chtěl v kopci u auta s 57kW ve 120km/h udržet rychlost,tak mám pedál na podlaze.. jsi si jistý,že jedná o závadu?
To jen pro dopřesnění.
Spešl
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Ix2O, Trikolor, 1,4 CRDi, 57kW, Ice Blue, tempomat,
5,1 l/100km (pr. 57km/h) - nový SW 8.000 km
5,4 l/100km (průměr 55km/h) 43.000 km
Předchozí:
Renault SCENIC II, 1,9 DCi,
Škoda FABIA, 1,2 HTP
Škoda FELICIA Combi, 1,3 i
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
enjoy: nepodceňuj slabší auta, možná mají větší problém s akcelerací a s jízdou se zátěží, ale v běžném provozu těch 57kW je na udržení rychlosti často dostačující. Já měl Punto 58 kW a z Loděnice na Rudnou jsem do kopce spadnul ze 150 jenom na 140...
Fakt, že cestou do mírného kopce začne tempomat snižovat rychlost a situace se spraví potom, co se zapne klima, zřejmě svědčí o jiném problému než standardním nedostatku hopíků
Kluci, držím palec, aby se vše podařilo spravit. Na svolávačku zapomeňte, to se u Hyu moc nenosí. Nejčastější věta servisáků je totiž: "s tím jsme se tady ještě nesetkali, jste první, který si na tohle stěžuje"... a hned poté: "asi jste natankoval nějakou špatnou naftu"
Fakt, že cestou do mírného kopce začne tempomat snižovat rychlost a situace se spraví potom, co se zapne klima, zřejmě svědčí o jiném problému než standardním nedostatku hopíků
Kluci, držím palec, aby se vše podařilo spravit. Na svolávačku zapomeňte, to se u Hyu moc nenosí. Nejčastější věta servisáků je totiž: "s tím jsme se tady ještě nesetkali, jste první, který si na tohle stěžuje"... a hned poté: "asi jste natankoval nějakou špatnou naftu"
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu motoru 1,4 CRDi 57kW
Pri akých otáčkach motora sa vám to stáva, nie náhodou okolo 1500 - 2000 rpm? Ja keď som presadol z JTD 85 kW do tých súčasných 66 kW, tak som sa zo začiatku učil narábať s plynom. V miernom stúpaní, alebo v silnom protivetre a rýchlosti okolo 100 - 110 km/h je niekedy problém udržať konštantnú rýchlosť jemným stlačením plynu. Auto nereaguje, stláčam pomaličky plyn, stále spmaľuje až do určitej polohy pedálu, potom zapne turbo a hneď je tam aj 120 km/h. Povolím plyn a motor zas nemá dych.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané