TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
Zdravím Vás,
jsem tady zase, abych se s Vámi podělil o další test Hyundaie. Prosím, komentujte pouze k samotnému testu. Narážek a dalších věcí mimo jsme si užili již dříve. Díky a přeji příjemné čtení.
Honza
TEST - recenze : http://www.autozine.cz/test-hyundai-ela ... ni-pohoda/
jsem tady zase, abych se s Vámi podělil o další test Hyundaie. Prosím, komentujte pouze k samotnému testu. Narážek a dalších věcí mimo jsme si užili již dříve. Díky a přeji příjemné čtení.
Honza
TEST - recenze : http://www.autozine.cz/test-hyundai-ela ... ni-pohoda/
- Reklama
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
nedávno sem Elu testoval a za mě ještě tři poznatky:
- auto je naladěno měkčeji než i30
- nechápu proč nemá tlačítko otvírání zavazadlového prostoru nad SPZ. Když se podíváš, tak je tam plastová záslepka. Tj. zbývá pouze od řidiče, nebo klíčkem.
- chybí jakékoli madlo, šňůrka, prostě cokoli, čím zavřít kufr, aniž bych se zmazal o horní hranu
Jinak jak píšeš, u kupců Ely musí být rozhodujícím faktorem vnější design, který se mi také moc líbí. Při pohledu do ceníku je ale Ela až moc blížko nové i30 - což je jiné kafe
Co sem se poptával, tak importér na Elu docela prdí, takže žádné slevy ani snaha o nápravu faultu s tím rádiem bez RDS. Je to prostě autíčko, které je krásné, ale v našich končinách nemá dostatečnou podporu prodeje, škoda...
- auto je naladěno měkčeji než i30
- nechápu proč nemá tlačítko otvírání zavazadlového prostoru nad SPZ. Když se podíváš, tak je tam plastová záslepka. Tj. zbývá pouze od řidiče, nebo klíčkem.
- chybí jakékoli madlo, šňůrka, prostě cokoli, čím zavřít kufr, aniž bych se zmazal o horní hranu
Jinak jak píšeš, u kupců Ely musí být rozhodujícím faktorem vnější design, který se mi také moc líbí. Při pohledu do ceníku je ale Ela až moc blížko nové i30 - což je jiné kafe
Co sem se poptával, tak importér na Elu docela prdí, takže žádné slevy ani snaha o nápravu faultu s tím rádiem bez RDS. Je to prostě autíčko, které je krásné, ale v našich končinách nemá dostatečnou podporu prodeje, škoda...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
elantra je iba doplnok na trhu a tak sa k tomu importer aj sprava... to radio len naznacuje, ze auto je primarne urcene na ine trhy a vyrobca sa ani len neunuval zmenit taku banalnu vec akou je radio, tak aby vyhovovalo aj v eu... inac si myslim, ze hyundai by lepsie spravil, keby sem namiesto ely dotiahol novy accent so sirsou motorovou paletou, minimalne tak, ako to mal accent minulej generacie
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
Ela se prodává, ale opravdu jenom jako doplněk k paletě modelů. Accent by IMHO kanibalizoval na ostatních modelech... Ale jak sem psal a jak píšeš ty - nemá vůbec podporu importéra...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
V globalu se ale Elantra prodava velmi dobre...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
Souhlas v Pavlem ... Ela si svoje zákazníky určitě najde, stejně jako si je našel New Accent. Je to prostě sedan a navíc pěknej sedan .... spousta lidí, už má useklých zadků plný zuby a stejně jako v mém případě raději sáhne po sedanu, než po i30ce. Jediný s čím souhlasím, že prodejci jednoznačně preferují prodej 130tek ... když jsem se chtěl svézt s novou Elou, tak ji na předváděčku neměli, ale hned mi nabízeli svezení s novou i30kou ..... ale nevzdávám to a s Elou se svezu a když ne v Butovicích, tak NuBo caru určitě ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
nevravim, ze si zakaznikov nenajde, ale v porovnani s konkurenciou je to dost slabe, co nieje vinou auta, ale jedinej motorizacie... accent je mensi, je to takisto sedan, teoreticky by mal byt lacnejsi, so sirsou ponukou motorov, bol by mozno lepsim konkurentom napriklad pre rapid, ale to uz musia vediet sefovia od H-acka
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
Ja uz Elantru vlastnim nejaky cas, tak sa pokusim okomentovat recenziu niektorymi poznatkami z realneho zivota:
- exterier je naozaj zaujimavy, stale sa za mnou obzrie kopec ludi
- vnutorny priestor je skutocne velky, ako vpredu, tak aj vzadu. Ani 190 cm nema na zadnej sedacke nejaky vyrazny problem
- trochu prekaza velmi siroky A stlpik, uz sa mi stalo, ze som chodca, alebo auto vchadzajuce zboku do krizovatky zazrel na poslednu chvilu
- vzhladom na tvar karoserie nie je mozne vidiet za (a ani tesne pred) auto, cuvat sa da len pomocou zrkadiel a cuvacie senzory su nevyhnutnostou
- palubny pocitac - funkcne bohate postacuje. Mne umiestnenie ovladania neprekaza. Tlacitka PP je potrebne pouzivat podstatne menej casto, ako ovladanie radia a tempomatu, ktore ovladam bez prekladania ruk
- to radio bez RDS je asi naozaj najvaecsia chyba tohoto auta (primarne auto navrhnute pre USA), ale da sa vyzit aj bez neho
- ECO mod - podla mojich skusenosti to nezavisi iba na otackach. Ak motor vyzeniem do vyssich otacok a mam hlboko stlaceny plynovy pedal, PP si pravdepodobne uvedomi, ze asi predbieham a vyssiu rychlost radi zaradit az ovela pozdnejsie. Zatial som vsak este nevidel, aby mi PP radil podradit a to motor uz takmer zhasinal. V principe je pouzitelnost ECO dost mala
- kufor bez otvaracieho knoflika - z hladiska bezpecnosti OK, zvykol som si kufor otvarat packou od sedadla vodica. A ak mam plne ruky, tak otvorenie pomocou dialkoveho mi pride pohodlnejsie, ako mackanie knoflika
- radenie - absolutne bez pripomienok. Lahke a presne
- ostatna bizuteria, typu ESP, klima, kopec odkladacich priestorov, opierky na ruky, priestor na okuliare, osvetlenie pre spolujazdca aj sofera a podobne, urcite potesi. Trochu obcas nechapem logiku, s akou dazdovy senzor spusta stierace ...
- tempomat - velka vyhoda. Pouzitelny aj v meste (aj pri 50 km/h), aspon nemusim stale cumiet na tachometer. Mimo mesta a na dialnici vynikajuco. Zaujimave je to, ze ked auto riadi tempomat, spotreba je realne nizsia, ako ked plyn ovladam ja
- motor ma dobru dynamiku aj v nizkych otackach. Ale pokial je potrebny razantnejsi rozbeh, chce to podradit aj o dva kvalty a tocit aspon 4000 ot/min. Mozno by bolo vhodne ponukat viacero typov motorov.
- vdaka zadnej naprave je citit, ze na hrboloch zadok odskakuje. Pri beznej jazde neprekaza, na sport to rozhodne nie je dobra volba
- spotreba pri dennom jazdeni po BA tak 6.5-6.7. Pri kludnej jazde na dialnici pri 110 km/h aj pod 5.5
Osobne nemam k tomuto autu (az na RDS) ziadne podstatne pripomienky. Moj osobny dojem je, ze dovozom zopar kusov vypustil pokusny balonik a ked zisti, ze tie auta sa tu (s takou vybavou a za taku cenu) dobre predavaju, tak rozsiri ponuku motorov a mozno doda aj radio s RDS.
- exterier je naozaj zaujimavy, stale sa za mnou obzrie kopec ludi
- vnutorny priestor je skutocne velky, ako vpredu, tak aj vzadu. Ani 190 cm nema na zadnej sedacke nejaky vyrazny problem
- trochu prekaza velmi siroky A stlpik, uz sa mi stalo, ze som chodca, alebo auto vchadzajuce zboku do krizovatky zazrel na poslednu chvilu
- vzhladom na tvar karoserie nie je mozne vidiet za (a ani tesne pred) auto, cuvat sa da len pomocou zrkadiel a cuvacie senzory su nevyhnutnostou
- palubny pocitac - funkcne bohate postacuje. Mne umiestnenie ovladania neprekaza. Tlacitka PP je potrebne pouzivat podstatne menej casto, ako ovladanie radia a tempomatu, ktore ovladam bez prekladania ruk
- to radio bez RDS je asi naozaj najvaecsia chyba tohoto auta (primarne auto navrhnute pre USA), ale da sa vyzit aj bez neho
- ECO mod - podla mojich skusenosti to nezavisi iba na otackach. Ak motor vyzeniem do vyssich otacok a mam hlboko stlaceny plynovy pedal, PP si pravdepodobne uvedomi, ze asi predbieham a vyssiu rychlost radi zaradit az ovela pozdnejsie. Zatial som vsak este nevidel, aby mi PP radil podradit a to motor uz takmer zhasinal. V principe je pouzitelnost ECO dost mala
- kufor bez otvaracieho knoflika - z hladiska bezpecnosti OK, zvykol som si kufor otvarat packou od sedadla vodica. A ak mam plne ruky, tak otvorenie pomocou dialkoveho mi pride pohodlnejsie, ako mackanie knoflika
- radenie - absolutne bez pripomienok. Lahke a presne
- ostatna bizuteria, typu ESP, klima, kopec odkladacich priestorov, opierky na ruky, priestor na okuliare, osvetlenie pre spolujazdca aj sofera a podobne, urcite potesi. Trochu obcas nechapem logiku, s akou dazdovy senzor spusta stierace ...
- tempomat - velka vyhoda. Pouzitelny aj v meste (aj pri 50 km/h), aspon nemusim stale cumiet na tachometer. Mimo mesta a na dialnici vynikajuco. Zaujimave je to, ze ked auto riadi tempomat, spotreba je realne nizsia, ako ked plyn ovladam ja
- motor ma dobru dynamiku aj v nizkych otackach. Ale pokial je potrebny razantnejsi rozbeh, chce to podradit aj o dva kvalty a tocit aspon 4000 ot/min. Mozno by bolo vhodne ponukat viacero typov motorov.
- vdaka zadnej naprave je citit, ze na hrboloch zadok odskakuje. Pri beznej jazde neprekaza, na sport to rozhodne nie je dobra volba
- spotreba pri dennom jazdeni po BA tak 6.5-6.7. Pri kludnej jazde na dialnici pri 110 km/h aj pod 5.5
Osobne nemam k tomuto autu (az na RDS) ziadne podstatne pripomienky. Moj osobny dojem je, ze dovozom zopar kusov vypustil pokusny balonik a ked zisti, ze tie auta sa tu (s takou vybavou a za taku cenu) dobre predavaju, tak rozsiri ponuku motorov a mozno doda aj radio s RDS.
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
info, které mám je od dealera. Ela je, bohužel, okrajová záležitost a prodeje (vs i30) jdou stále dolů. Ono tomu nahrává podobná cena jako i30 a příchod nové generace i30... Ale jak sem psal, to autíčko má duši a je to krasavec (navíc sem ho testoval v mé oblíbené bílé ...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
Schválně jsem teď zkouknul statistiky prodejů. Prodeje obou modelů oscilují víceméně pořád stejně, nedovedl jsem z toho vyčíst ani nárůst ani pokles...
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
Re: TEST Hyundai Elantra 1,6 MPI Premium Style
Prodeji i30 pomáhá hlavně reklama v médiích. Na Elantru jsem neviděl nikde ani článek a jak jsem zjistil, nikdo z mého okolí jí neznal. Spíš mi všichni říkali, že jsem si koupil i40. Je vidět, že reklamy v médiích fungují. Kdyby byly i na Elantru, zájem by se určitě hóódně zvýšil. Ale naopak mi malý prodej vyhovuje, aspoň s ní jezdím v okolí zatím sám I když v době, kdy jsem si jí kupoval já, mi potvrdil prodejce, že se pomalu dostávají do podvědomí lidí a že mají objednané další 3 ks na prodej. Je fakt, že za ten měsíc jsem viděl jen 2 Elantry a všechny byly z daleka (aspoň podle SPZ). Ale je fakt, že když lidi zjistí, kolik jsem za ní dal, tak kroutí nevěřícně hlavou a všichni se shodují, že tohle konkurence nedá A co jsem si zkušebně naceňoval např. Rapida, tak jsem kroutil hlavou i já, když jsem na tom byl o desítky tisíc líp. A to má Elantra design k nezaplacení.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979