Venga (dvojče ix20) v testu na 100 000 km

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaTU
*
Příspěvky: 32
Registrován: 10 kvě 2013, 16:11
Bydliště: Královehradecký, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Venga (dvojče ix20) v testu na 100 000 km

Příspěvek od HonzaTU »

Ahoj všem,
pro zajímavost uvádím výsledek vozu Kia Venga (dvojče našich ix20-tek) v testu na 100 000 km. Vůz obsadil celkově 2. místo ze všech testovaných vozu a je to zatím vůbec nejlepší výsledek korejských vozů. Pro nás co máme Hyundai je navíc potěšující fakt, že vůz byl ještě vyroben na lince v Nošovicích (později byla výroba přesunuta na Slovensko) a IMHO by tedy měla být kvalitativní úroveň totožná s :hyu:

http://www.motorinfo.cz/kia-venga-uspel ... 00-km.html
http://www.auto.cz/test-100-000-km-kia- ... adla-75043
Hyundai ix20 1,4 CVVT od 05/2011
Reklama
 

Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Venga (dvojče ix20) v testu na 100 000 km

Příspěvek od airwaves »

Nádherné čtení. Super KIA! A to si dovedu představit, že němečtí novináři ji asi při závěru testu hodně nakládali. :D Ale všechna čest zachovali si tvář! Gratuluji do Kie a teké do AutoBildu za odvahu!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
HonzaTU
*
Příspěvky: 32
Registrován: 10 kvě 2013, 16:11
Bydliště: Královehradecký, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Venga (dvojče ix20) v testu na 100 000 km

Příspěvek od HonzaTU »

Tak jsem se dostal k testu i v papírové podobě (ne pouze články na internetu) a byl jsem mile překvapen. Motor po ujetí 100 000 km a kompletním rozebrání bez jakéhokoliv problému, atmosferický benzin by tedy mohl najet slušnou řádku kilometrů (což u dnes moderních turbomotorů vždy jisté není). Testovali základní 1,4 CVVT 66kW, mělo by to být to samé co dává i Hyundai (tuším že se vyrábí ve společné H/K motorárně v SK) . V podstatě jediná závada během celého testu byla prasklá žárovka u mlhovky :)
Hyundai ix20 1,4 CVVT od 05/2011
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Venga (dvojče ix20) v testu na 100 000 km

Příspěvek od Chasnik »

No je pravda, že i na iksdváce vnímám tu nepřesnou kulisu při řazení trojky. Je to takové gumové a občas mi tam vletí pětka ani nevím jak... Přitom 1,2 a 4 tam "padají" krásně.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: Venga (dvojče ix20) v testu na 100 000 km

Příspěvek od JirN »

Vidis - a mne obcas blbne 2-ka a 5-ka, vse ostatni je OK. Ale ne od zacatku. Asi budu muset zajet si to nechat zase postelit.
Odpovědět

Zpět na „ix20“