Nahuštěné pneu
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Nahuštěné pneu
Byl jsem vyměnit zimní za letní pneu a s mechanikem/soukromník/ jsme si říkali,zda by nebylo lepší pneu tolik nefoukat-místo 220 kPa nechat pneu třeba jen na 200 kPa.Na auto které váží 1045 kg,se nám zdá tlak v pneu vysoký.Třeba právě proto není jízda tak měkká.Je to jen názor,co vy na to???
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
- Reklama
Re: Nahuštěné pneu
Protože je to blbost, čím těžší auto tím víc se musí foukat, taky máš jinak foukat plné a jinak prázdné.
Když to budeš foukat málo budou se sjíždět kraje, když to budeš foukat moc bude se sjíždět prostředek.
Takže pokud se ti to sjíždí OK po celém povrchu ja nafoukaná správně......
Když to budeš foukat málo budou se sjíždět kraje, když to budeš foukat moc bude se sjíždět prostředek.
Takže pokud se ti to sjíždí OK po celém povrchu ja nafoukaná správně......
Re: Nahuštěné pneu
Nezáleží pouze na hmotnosti ale také na rozměru pneu. V užších musí být větší tlak. Do jízdního kola se fouká i 500 kPa.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: Nahuštěné pneu
Já foukám na 2,1 a časem to spadne na 2. Důvodem je "závodní" nastavení podvozku. Že by se pneumatiky nějak jinak sjížděly jsem si nevšiml. Pravdou ale je, že jezdím buď sám nebo ve dvou.
Re: Nahuštěné pneu
Ja hustim na 2,4-2,5, inak sa mi deru len okraje pneumatiky, a to tiez chodim sam alebo vo dvojici. Komfort jazdy mi pride cca. rovnaky, v oboch pripadoch je to cista motokara
Re: Nahuštěné pneu
Ano to je ono když je podhuštěná a geometrie je OK tak se sjíždí kraje, když ji přefoukneš bude se sjíždět prostředek.