Koupě I30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Koupě I30
V současné době uvažuju a velmi stroze rozhoduju o výměně Dacie Logan MCV ve věku 7 let a po projetých 130 tis. km za nový vůz. Dacie slouží dobře, ale v průběhu cca příštího 1,5 roku (neboli do cca 160 tis. km projezdu) do ní budu muset vrazit cca 60 tis. za rekondiční servis (nové rozvody+vodní pumpa, preventivní výměna šálů a ložisek na klice, což se u motorů 1,5 dCi doporučuje, baterka (je pořád původní), dvě sady nových gum (letní tam vydržely 70 200 km a zimní vydrží totéž - dojížděly by se přes příští léto, a asi i nové čepy přední osy).
Takže myslím, že je vhodný čas pro výměnu auta, protože zatím jsem do závad u toho vrazil jen cca 7 tis. Kč za výměnu tzv. „kosti“ pod motorem – 2 silentbloky spojené traverzou. (Nepočítám drobné opravy během záruky hrazené výrobcem a výdaje na opravy po pár nehodách (z toho jedné vážnější) – vždy z povinného ručení viníka a po kroupách.) Nyní je dosažitelná prodejní cena někde mezi 85-95 tis. Kč, poměrně vysoká u 7 letého vozu, protože tyhle vozy v naftě na trhu ojetin téměř nejsou, skoro nikdo to neprodává.
Neboli opravy se budou pohybovat ve výši odhadované dosažitelné tržní prodejní ceny v té době po roce a půl, možná jí budou trochu i přesahovat. Vůz ale bude schopen bezproblémového provozu pak do 320 tis. km, jestliže ovšem nezrezaví, zatím ale rez jsem nezjistil.
Vybíral jsem mezi Renault Fluence (sedan), Škoda Rapid (hatchback) a Hyundai I30 kombi, vše v naftě a obdobnou motorizací. Vozy jsou příslušníky nižší střední třídy, u Rapida a I 30 téměř stejně velké, Fluence je o něco málo větší. Cenově je nejlevnější Renault, pak I30 a nejdražší Rapid. Výbavy vozů byly srovnány na stejnou úroveň, vždy na střední variantu výbavy, tak aby cena odpovídala pokud možno stejné úrovni výbavy. Co se výbavy týká, pak i při využití příplatkové výbavy je nejchudší výbava u Renaulta, který nedosahuje výbavy I30. Pro výběr jsem zvolil celkem 68 parametrů z oblasti technických vlastností vozu, výbavy, ceny, poprodejní péče vč. asistence a případných servisních úkonů zahrnutých v ceně (nebo doplácených) včetně podmínek financování. Řadu parametrů plnily stejně všechny vozy bez rozdílu.
Výsledkem je následující vyhodnocení:
1. Hyundai I 30 kombi (splnil 54 parametrů)
2. Renault Fluence (splnil 41 parametrů)
3. Škoda Rapid (splnil 38 parametrů)
Takže je to jasné, pokud se počátkem r. 2015 skutečně rozhodnu k nákupu nového vozu pro denní ježdění (80 km denně; 20 tis. km ročně), bude to Hyundai I 30 kombi Trikolor Komfort 1,6 CRDi. A to i přes fakt, že trošku jsem měl pocit o něco málo lepšího fyzického pohodlí v Renaultu Fluence, což je ovšem argument ryze subjektivní.
Zajímavý je i jiný aspekt, moje žena, hlavně vzhledem k masivní reklamě už dva roky mi tvrdila, že už nikdy žádný Hyundai domů nechce, (ale asi i proto, že se mnou jezdívá na hyundajské srazy, aby mi to trošku osladila), po svezení v I30 od minulé soboty nechce naopak nic jiného než Hyundai.
A budu mít doma Hyundaje dva. Te´d se ještě rozhodnout.
V každém případě nás promo Hyundai neklame, i když na nás útočí snad i z pytlíků od hladké mouky.
Takže myslím, že je vhodný čas pro výměnu auta, protože zatím jsem do závad u toho vrazil jen cca 7 tis. Kč za výměnu tzv. „kosti“ pod motorem – 2 silentbloky spojené traverzou. (Nepočítám drobné opravy během záruky hrazené výrobcem a výdaje na opravy po pár nehodách (z toho jedné vážnější) – vždy z povinného ručení viníka a po kroupách.) Nyní je dosažitelná prodejní cena někde mezi 85-95 tis. Kč, poměrně vysoká u 7 letého vozu, protože tyhle vozy v naftě na trhu ojetin téměř nejsou, skoro nikdo to neprodává.
Neboli opravy se budou pohybovat ve výši odhadované dosažitelné tržní prodejní ceny v té době po roce a půl, možná jí budou trochu i přesahovat. Vůz ale bude schopen bezproblémového provozu pak do 320 tis. km, jestliže ovšem nezrezaví, zatím ale rez jsem nezjistil.
Vybíral jsem mezi Renault Fluence (sedan), Škoda Rapid (hatchback) a Hyundai I30 kombi, vše v naftě a obdobnou motorizací. Vozy jsou příslušníky nižší střední třídy, u Rapida a I 30 téměř stejně velké, Fluence je o něco málo větší. Cenově je nejlevnější Renault, pak I30 a nejdražší Rapid. Výbavy vozů byly srovnány na stejnou úroveň, vždy na střední variantu výbavy, tak aby cena odpovídala pokud možno stejné úrovni výbavy. Co se výbavy týká, pak i při využití příplatkové výbavy je nejchudší výbava u Renaulta, který nedosahuje výbavy I30. Pro výběr jsem zvolil celkem 68 parametrů z oblasti technických vlastností vozu, výbavy, ceny, poprodejní péče vč. asistence a případných servisních úkonů zahrnutých v ceně (nebo doplácených) včetně podmínek financování. Řadu parametrů plnily stejně všechny vozy bez rozdílu.
Výsledkem je následující vyhodnocení:
1. Hyundai I 30 kombi (splnil 54 parametrů)
2. Renault Fluence (splnil 41 parametrů)
3. Škoda Rapid (splnil 38 parametrů)
Takže je to jasné, pokud se počátkem r. 2015 skutečně rozhodnu k nákupu nového vozu pro denní ježdění (80 km denně; 20 tis. km ročně), bude to Hyundai I 30 kombi Trikolor Komfort 1,6 CRDi. A to i přes fakt, že trošku jsem měl pocit o něco málo lepšího fyzického pohodlí v Renaultu Fluence, což je ovšem argument ryze subjektivní.
Zajímavý je i jiný aspekt, moje žena, hlavně vzhledem k masivní reklamě už dva roky mi tvrdila, že už nikdy žádný Hyundai domů nechce, (ale asi i proto, že se mnou jezdívá na hyundajské srazy, aby mi to trošku osladila), po svezení v I30 od minulé soboty nechce naopak nic jiného než Hyundai.
A budu mít doma Hyundaje dva. Te´d se ještě rozhodnout.
V každém případě nás promo Hyundai neklame, i když na nás útočí snad i z pytlíků od hladké mouky.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
Re: Koupě I30
Nesmíš věřit všemu, co se píše (tedy hlavně v materiálech od výrobce).Espero píše: ... Škoda Rapid (hatchback) ... Vozy jsou příslušníky nižší střední třídy
Do nižší střední třídy z výroby Škoda patří Octavia, nikoliv Rapid - ten je nižší třída.
Ale to je dlouhodobý marketing škodovky cpát svoje výrobky o třídu výš a nechat si to zaplatit.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
Tohle je na tom všem asi to nejméně důležité, ale reálně - Rapid je o 2 mm kratší a o cca 5 cm užší než I30 kombi, taky o trochu nižší.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Andy182
- **
- Příspěvky: 452
- Registrován: 30 kvě 2011, 10:29
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
mkr: rapid ... to je dilema kde ho zaradiť ... určite je nižšie ako octavka ... naopak mierne vyššie ako malá fabka.. nesedel som v tom ale vzhladom na výbavu by som to asi tiež dal do nižšej ... alebo totálna spodina nižšej strednej? (cenou by sa tam pýtala)
espero: myslím že dobrý výber, i30 je vEľmi pohodlné vozidlo na dlhšie trasy (pre mňa najpohodlnejšie zo štvorice O2/O3, Astra, i30), i keď ja by som možno ešte rýpol do Megane Grandtour. 1,6crdi mám aj ja, maximálna spokojnosť, ak nepotrebuješ trhať asfalt, bez problémov sa zmestíš do 5l reálnych.
espero: myslím že dobrý výber, i30 je vEľmi pohodlné vozidlo na dlhšie trasy (pre mňa najpohodlnejšie zo štvorice O2/O3, Astra, i30), i keď ja by som možno ešte rýpol do Megane Grandtour. 1,6crdi mám aj ja, maximálna spokojnosť, ak nepotrebuješ trhať asfalt, bez problémov sa zmestíš do 5l reálnych.
i20 BC3, 1.0T-Gdi, 7DCT, Nline+, intense blue, 10/2022 -
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
Pokud hyundai,asi bych nevybral Crdi. Měl jsem první model i30 v nafte a další auto už je gdi. S motorem jsem neměl žádné problemy.Rozdíl ve spotřebě je u mne kolem litru po cca 2000 km,takže nic moc rozdíl. Benzín má lacinější servis a není tam kurvitko DPF,vstrikovace, turbo a jiní předražení strasaci. Jedna z výhod,topí to cca po kilometru .Je pravda,že jsme měli ze začátku trochu problém s rozjezdy, ale já jsem si zvykl rychle a žena už si taky nestěžuje.
Ale volba je na tobě.
Ale volba je na tobě.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Koupě I30
Jasně, že i30 Rapid je low-end a navíc za premrstenou cenu pro ty, co chteji skodovku - Oktavku( nižší stredni), ale nemaji na ni. Ja jsem ale zapomel, ze je to hlavne české auto a ma veliky kufr a vypada jako Oktavka - modla všech ceskych rodin. .... ded mel Skodovku, tata mel Skodovku, streco mel Skodovku, Jarda z knajpy ma Skodovku a Karel rikal, ze Skodovka je nejlepsi
Ale vazne, kdyby cena byla nekde jinde...proc ne Jezdil bych v nem taky i30 nejlepší volba z tech tri
PS: Z bodu A do bodu B te odvezou vechny tri stejne. Ale proc si nedoprat trochu toho komfortu, když jsou za skoro stejne peníze a navíc je z nich i nejhezci( muj pohled)
Ale vazne, kdyby cena byla nekde jinde...proc ne Jezdil bych v nem taky i30 nejlepší volba z tech tri
PS: Z bodu A do bodu B te odvezou vechny tri stejne. Ale proc si nedoprat trochu toho komfortu, když jsou za skoro stejne peníze a navíc je z nich i nejhezci( muj pohled)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
K té naftě – pro dlouhodobý provoz na předpokládané úrovni 160 tis. km a 8 let je nafta levnější řešení, než benzín i přes dražší servis. Na to mám propočty. Navíc i kvůli blbuvzdornosti je dobré mít stejnou poháněcí kapalinu u obou vozů. Není to tak dávno, co jsem měl 2 nafťáky a k tomu benzinovou Thalii. Ta Thalie zevnitř byla skoro stejná jako Dacia, téměř stejná palubní deska, stejná kaplička, stejné kličky dveří, vnitřní provedení v šedé, stejný tvar okna atd. A tak jsem jednoho hezkého dne do Dacie nalil benzin. Nestalo se nic, přišel jsem na to už při placení a Renault servis byl 600 metrů daleko (na Zličíně v Praze), takže po vypuštění palivové soustavy nebylo nutné měnit ani palivový filtr, protože benzin se tam nestačil dostat. Ale trošku peněz to stálo. Tedy ne že by se H1 a I 30 podobaly, to ne.
Ta kurvítka v podobě EGR ventilu a DPF filtru mě taky trošku odrazují od nafty, ale jak říkám definitivně rozhodovat budu tak za 2- 3 měsíce. Vstřikovače a čerpadlo u nafty být prostě musí. Ostatně čerpadlo má i benziňák, jenže obvykle v nádrži.
Ta kurvítka v podobě EGR ventilu a DPF filtru mě taky trošku odrazují od nafty, ale jak říkám definitivně rozhodovat budu tak za 2- 3 měsíce. Vstřikovače a čerpadlo u nafty být prostě musí. Ostatně čerpadlo má i benziňák, jenže obvykle v nádrži.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Koupě I30
Já si myslím, že to má Espero dobře rozmyšlené. Rapid není špatné auto a oproti i30 ani není moc rozdíl v ceně. Ale problém bych viděl spíš v tom, že by se měl srovnávat spíš s elantrou nebo fluence. Už jen zkrutná příčka nebo tvrdý plasty si říkají o tohle srovnání. i30 je, imho, ve vyšší kategorii. Já sice nejsem milovník nafty, ale pokud mu jde o náklady, tak věřím, že zrovna on si to umí spočítat.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
Pozor Fluence nemá tvrdé plasty a jako sedan žádnou příčku. A i když je o několik prvků výbavy chudší, stojí o 40-50 tis. Kč méně než I 30.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
ucrite by som u najazdu 15-20 000km nekupoval diesel. Financne sa to oplati s odretymi usami, ale tak ako pises Espero dpf. Detto plati aj pre turbo u maleho benzinu, je tam moznost ze to vyleti kominom. GDI je v podstate velmi jednoduchy a nenarocny motor. A pri rozumnej jazde aj celkom usporny. Rozdiel v spotrebe u i30 bude asi litera tam to asi nebude argumentom. Ja jazdim cca 25 000 - 30 000 rocne (skor teda tych 30 000) a viem, ze po Accentovi uz diesel mat nebudem. Pretoze ten Euro iV co tam bol bez DPF. A vzdy ked s tym autom jazdim po mestem nemam moc dobry pocit (motor dostava asi dost zabrat)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Koupě I30
sorry za spam, ale srovnávat nejakeho Rapida s autem, které vyhralo v zahranici několik titulu Auta roku..to snad nemyslis vazne mozna tak s Elantrou minule generace
Rapid na I30 proste nemá. Pokud mam do práce dojizdet denne 80 km , tak chci, abych mel v aute i pohodli a komfortne se svezl.
Jasne, ze Rapid není spatne auto. Ale cenovka ma byt nekde jinde
Rapid na I30 proste nemá. Pokud mam do práce dojizdet denne 80 km , tak chci, abych mel v aute i pohodli a komfortne se svezl.
Jasne, ze Rapid není spatne auto. Ale cenovka ma byt nekde jinde
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Koupě I30
Espero: Aha, to jsem nevěděl. Ale i tak bych si radši vybral i30. Na plasty se nejezdí a já s nima neměl problém ani v getzovi. Takže bych to moc neřešil ani u toho Rapida...
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Koupě I30
Alf6: Jestli je to reakce na mě, tak myslím. Kdybych nemyslel, tak to píšu do vlákna s vtipama
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Koupě I30
Kdyby jsem se měl rozhodnout pro které auto v naftě, dopadlo by moje volba stejně tzn. 1. i30.
Jelikož ale nejsem přesvědčen o tom, že diesel je lepší, šel by jsem do turbobenzínu.
Rozdíl ve spotřebě mimo dálnici bude max 1/2 litru, takže návratnost v nedohlednu(já jezdím za 5,4l).
Nelze pominout ani daleko lepší akustický komfort, cenu a nižší servisní náklady.
Příští rok by měla mít 1,2 turbo i i30 a jestli se poučil z chyb konkurence mohl by to být dobrý motor.
Nafta je dobrá volba u větších a těžších aut, na časté ježdění dálnice nebo tahání přívěsu.
Jelikož ale nejsem přesvědčen o tom, že diesel je lepší, šel by jsem do turbobenzínu.
Rozdíl ve spotřebě mimo dálnici bude max 1/2 litru, takže návratnost v nedohlednu(já jezdím za 5,4l).
Nelze pominout ani daleko lepší akustický komfort, cenu a nižší servisní náklady.
Příští rok by měla mít 1,2 turbo i i30 a jestli se poučil z chyb konkurence mohl by to být dobrý motor.
Nafta je dobrá volba u větších a těžších aut, na časté ježdění dálnice nebo tahání přívěsu.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Koupě I30
Espero:
Trochu mne zaráží, že srovnáváš tři auta a u každého jiný typ karoserie: kombi vs. sedan vs. liftback.
To je trochu míchání jablek a hrušek. Proti i30cw by měl stát Megane grantour a Octavia combi.
Na www.autorevue.cz nyní vychází několika dílný test jedenácti kombi nižší střední třídy s naftovým motorem - moc zajímavé čtení.
Trochu mne zaráží, že srovnáváš tři auta a u každého jiný typ karoserie: kombi vs. sedan vs. liftback.
To je trochu míchání jablek a hrušek. Proti i30cw by měl stát Megane grantour a Octavia combi.
Na www.autorevue.cz nyní vychází několika dílný test jedenácti kombi nižší střední třídy s naftovým motorem - moc zajímavé čtení.
Hyundai i30WG, 1,6 MPI, Trikolor + komfort, satin amber
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB