Zdravím všechny, moc bych chtěl požádat o ceny roční prohlídky včetně zajištění STK. První "nástřel" byl 9tis. prosím o všechny zkušenosti.
Horák
cena roční prohlídky po 6 letech + STK
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: cena roční prohlídky po 6 letech + STK
"zajisteni STK" to je taky ten cesky eufemizmus pre podvodne vylepenie nalepky?
rocnu prehliadku (nepises kolko mas km) autorizak u i 30 zvladne do 5000 kc (vratane vymeny oleja + filtrov). Samozrejmostou je aj kontrola vsetkeho co sa na STK nasledne testuje. Ak mas deravy vyfuk, tecie ti prevodovka a chces to proste *oje&#$t* tak si tych 9 litrov zaplat a asi ti zabezpecia nalepku. Zly stav ostane. Osobne nechapem ludi, ktori si davaju u normalnych aut zabezpecit STK. Jasne ist tam, prejst to je asi hodina.kazdeho volba
rocnu prehliadku (nepises kolko mas km) autorizak u i 30 zvladne do 5000 kc (vratane vymeny oleja + filtrov). Samozrejmostou je aj kontrola vsetkeho co sa na STK nasledne testuje. Ak mas deravy vyfuk, tecie ti prevodovka a chces to proste *oje&#$t* tak si tych 9 litrov zaplat a asi ti zabezpecia nalepku. Zly stav ostane. Osobne nechapem ludi, ktori si davaju u normalnych aut zabezpecit STK. Jasne ist tam, prejst to je asi hodina.kazdeho volba
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: cena roční prohlídky po 6 letech + STK
Výměnu oleje + filtru zvládneš za 600 Kč doma, podobně i čištění klimy + nový filtr.
STK si udělej sám, na 6 let starém autě snad nemůžeš neprojít. Nejspíš ti bude vibrovat brzdový pedál, pokud máš původní kotouče, a to technik samozřejmě pozná na brzdové stolici, ale projdeš, neboj
Rosící převodovka? To je áčková závada, no problem. Každá motorka, pokud nemá kardan nebo ji majitel neumyl vapkou, má tuto "závadu" (protože se olej z řetězu hromadí u výstupního kolečka převodovky).
STK si udělej sám, na 6 let starém autě snad nemůžeš neprojít. Nejspíš ti bude vibrovat brzdový pedál, pokud máš původní kotouče, a to technik samozřejmě pozná na brzdové stolici, ale projdeš, neboj
Rosící převodovka? To je áčková závada, no problem. Každá motorka, pokud nemá kardan nebo ji majitel neumyl vapkou, má tuto "závadu" (protože se olej z řetězu hromadí u výstupního kolečka převodovky).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: cena roční prohlídky po 6 letech + STK
Naprostý souhlas s výše uvedeným příspěvkem.Já byl se svojí i30 v autorizáku jen po prvním roce provozu a to mělo auto najeto pouhých 5600km.Účtovaná cena za 1l motorového oleje (samozřejmě sudový) 499,-Kč bez DPH.+další naúčtované úkony.Počítají si dokonce hodinu na kontrolu prorezavění karoserie.Výsledná cena první prohlídky byla 5760,-Kč takže to byla má poslední návštěva v autorizovaném servisu, protože představa ceny po ujetí více km které nyní najíždím (cca 40000km ročně)tj. 2x do roka mě docela děsí.Po každých 20000km nechám vyměnit olej+filtr (Shell Helix 5W/40) za cca 800,-Kč i s prací a vůz samozřejmě prohlédnout včetně změření komprese a ventilových vůlí protože jezdím na lpg a docela mě děsí články o zaklepaných ventilech u tohoto motoru.Zatím je vše v naprostém pořádku a ventily mají i po ujetí 80000km na lpg vůle dle příručky.Můj názor je, že autorizované servisy ždímají z nás majitelů jak jen to jde a když náhodou dojde v záruce k nějaké závadě kterou by měli zdarma opravit tak teprve začne ten správný kolotoč.Proto si raději ušetřené koruny za předražené prohlídky nechám a není jich po 5 letech provozu málo a kdyby se náhodou objevila závada tak si ji i sám raději zaplatím.Je to samozřejmě jen můj názor a nikomu jej nevnucuji.Je každého věc zda chce platit nenažraným autorizákům jejich nehorázné ceny.
Re: cena roční prohlídky po 6 letech + STK
Tak jsem byl teď na druhé STK. Cena už je 800 kč STK a 750 kč emise. Nevím proč jsou emise na naftu tak drahé oproti benzínu.
Způsob měření emisí je opravdu šílený. Motor čtyřikrát vytočen na 5100 otáček. Tam zřejmě sepne omezovač. Nedivil bych se pokud to nějaký starší motor nevydrží. Benzín který může točit 6,7 nebo třeba i 8 tis. otáček měří ve 3 tis. a nafta se bere na omezovač. To je vážně haluz. Nikdy jsem neměl motor tak vytočený.
Jinak zbytek prohlídky bez problémů.
Způsob měření emisí je opravdu šílený. Motor čtyřikrát vytočen na 5100 otáček. Tam zřejmě sepne omezovač. Nedivil bych se pokud to nějaký starší motor nevydrží. Benzín který může točit 6,7 nebo třeba i 8 tis. otáček měří ve 3 tis. a nafta se bere na omezovač. To je vážně haluz. Nikdy jsem neměl motor tak vytočený.
Jinak zbytek prohlídky bez problémů.
Hyundai i30 1.6 CRDi 85 kW 6st.
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: cena roční prohlídky po 6 letech + STK
Když motor před měřením emisí protáhneš v otáčkách a hlavně pokud tam přijedeš se zahřátým motorem, je měření jen 2x. První rok jsem na to zapomněl, vytáčel ho víc jak 10x. Už už jsem mu chtěl říct, at toho nechá......Poučil jsem se, teď už mám na velkém techničáku lísteček "před technickou prohnat!! a není problém....
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: cena roční prohlídky po 6 letech + STK
Voči píše:Tak jsem byl teď na druhé STK. Cena už je 800 kč STK a 750 kč emise. Nevím proč jsou emise na naftu tak drahé oproti benzínu.
Způsob měření emisí je opravdu šílený. Motor čtyřikrát vytočen na 5100 otáček. Tam zřejmě sepne omezovač. Nedivil bych se pokud to nějaký starší motor nevydrží. Benzín který může točit 6,7 nebo třeba i 8 tis. otáček měří ve 3 tis. a nafta se bere na omezovač. To je vážně haluz. Nikdy jsem neměl motor tak vytočený.
Jinak zbytek prohlídky bez problémů.
jojo, toto vzdy nenavidim a kedysi som ohladom toho pisal aj na Hyunadi - on borec z ME robi to, co ma v papieroch. Emisiel pre nafru su drahsie, pretoze sa kontroluje aj kourivost (dost zasadna vec u dieslu). Mne to kontroluju na 4800 otacok a pan mi vzdy povie, nech idem radsej von aby som sa tam nerozreval. max vykon to ma u 4400, max krutak niekde u 2500ot/min. Ale tocit to musia, bohuzial. Je to dobre zohriat jazdou (15-20km) a nasledne to voturovat (napr aj na mieste) alebo napr na dvojku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
cena roční prohlídky po 6 letech + STK
To jako fakt? Kdo to narizuje? Ja byl na technicke 2x se starsim benzinovym Opelem a otacky chtel nastavit na 3 tisice, chvili podrzet a sel jsem s papirem pryc.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW