Zdravím.Zvažuji koupit santu,ale chtěl bych poprosit o radu majitelu. Koukám to 2,0 crdi 93 kw. Všude se píše o slabé spojce. S automatem zkušenost nemám a tak neví jestli do něj jít. Autem budu vyjíždět z garáže do prudkého kopce na hlavní cestu.Občas i tahání vozíku jen 750 kg. A tak mám obavu aby to spojka dávala.
díky za odpovědi
rada k Santa fe
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
- Reklama
Re: rada k Santa fe
ještě dotaz.Za kolik vám servis dělá výměnu spojky?
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: rada k Santa fe
No, slabá spojka byla na prvních nafťákách a na benzínech, ten s VGT (2,0CRDI 92Kw) už na tom tak zle není, ale za to má dvojhmotový sertvačník. Nový je za cca 20 tis. a spojková sada (přítlačák, lamela, ložisko) je od cca 4 tis. záleží na výrobci obvykle tak kolem 6 tis. Pokud se k setrváku budeš chovat jak se k němu chovat má neměl bys mít problém, ale samo tahání vozíků a přetěžování auta, častá jízda v terénu, necitlivé pouštění spojky při přeřaďování, podtáčení motoru, násilné zastavení motoru (zapomeneš kvalt při zastavování na červenou) to vše setrváku neprospívá. Na našem Santovi máme cca 150000km a spojka i setrvák je pořád původní. Což je běžný "proběh".....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175