Nestartuje
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Nestartuje
Ahoj všem vím že už se to tu probíralo moc krát ale vždy tu chybí konec jak jste to vyřešily,,dneska mně můj santafé nenastartoval, jeto benzín 2.4 16V rok .v 2001,Teďkom jak se ochladilo tak jsem startoval aj 20x,vždy chytil a hned chcípnul,až se trochu zahřál tak chytil a jezdil normálně,i startoval.dneska jen točí a nemá snahu naskočit,žádnou chybu neukazuje,sundal jsem hadičku pod sedadlem a benzín tlačí tak nevím,váha vzduchu nová.můžete prosím poradit .
- Reklama
Re: Nestartuje
Tak prosím nikdo neporadí?????????
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje
No ja k tomu, me to v zime startuje na brnk. kdyz je motor teply tak taky, ale kdyz stoji cca 1-3h tak musim tocit i 10-15s pod mirnym plynem aby to chytlo, a pak smrdi nespaleny benzin z vyfuku. Svice mam nove, civky zapalovaci a kable taky. Jedine co me napada pokud by se jednalo o nejake cidlo, pozkousej je postupne odpojit, zda se to nespravi. ja neprisel na to cim to je. Pred vymenou svicek se to chovalo jinak.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Re: Nestartuje
projit kabelaz k cidlum a veskera cidla,generator impulsu,snimac polohy vacky,snimac teploty chladiva,zkontrolovat lambdu sondu(pokud mas i za kat. tak obe),nekdy se uvadi doporuceny interval vymeny sondy pred kat. menit co 160.000km,potom senzor klepani. taky zkus vymazat veskere adaptivni data a smazat veskere zavady nejen z flash pameti, ale i z historie,potom v jake kondici je baterie a starter,jsou pripady ze starter sice toci ale nevyvine dostatecne otacky aby motor chytil(zkusit nastartovat z startovaciho zdroje) pripadne zkusit dat druhy starter na vyzkouseni,a projdi ukostreni motoru vuci kare a ukostreni baterie vuci kare
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Nestartuje
Ahoj chlapy,,čidla a kaliky projdu,startér je v pořádku ,protože motor při startováni naskočí,vytočí ho na 1500otaček a hned klesnou a chcípne ,a tak to děla tak 10,15x než chytne a pak běží normálně a teplí chyta pokaždé,,tak nevím.
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje
No me to prave u studeneho chytne hned a vytoci na 1500 a drzi. ale u toho tepleho ne, tam kdyz to chytne tak se to drzi porad na 400-500 a musim vytocit nohou. Ale nevim co to muze zpusobovat. Sytic, cidlo kliky a vacky meneno.Semtam mi ale vyskoci chyba p030x nekdy 0301 nekdy jen 0300 nebo 0304 dokud jezdi neresim. mam peraskle vyfuk svody a netesni mi to mezi hlavou a vyfukem. mozna lambda dostava falesne udaje takze az bude leto, mozna zkusim zhodit svody, ale bojim se ze nepovolim stefty a ze je urvu.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Re: Nestartuje
Mike.M no děkuji ale tos mě moc nepomoh potřebují od někoho poradit co já mam dělat,jestlí měl někdo stejný problem,ale jinak dík.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nestartuje
Lambda by se neměla u studeného motoru projevovat, studený motor její info dokud se neohřeje ignoruje.
Tohle spíš vidím na málo paliva, to tam v případě studeného motoru se spíš leje než vstřikuje. Klasicky vyměň filtr paliva a změř tlak benzínu v "railu" u vstřikovačů , mělo by tam být cca 3,5 baru (když je motor v chodu) Bývá tam takový ventilek jako u pneumatiky, nebo si musíš nějak poradit, nevím jak to benzínový Santa má.
A tu netěsnost výfuku určitě vyřeš !!!! Ochuzuje to pak směs, můžeš podpálit ventily a zbytečně to víc žere
Tohle spíš vidím na málo paliva, to tam v případě studeného motoru se spíš leje než vstřikuje. Klasicky vyměň filtr paliva a změř tlak benzínu v "railu" u vstřikovačů , mělo by tam být cca 3,5 baru (když je motor v chodu) Bývá tam takový ventilek jako u pneumatiky, nebo si musíš nějak poradit, nevím jak to benzínový Santa má.
A tu netěsnost výfuku určitě vyřeš !!!! Ochuzuje to pak směs, můžeš podpálit ventily a zbytečně to víc žere
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje
Richard: jj to chcu vyresit. mam to ale na LpG s primazavanim. Jinak oba mame benziny, tam zaden rail podle me neni a 3.5 je moc benziny maji tak 0,7 bar ne?
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nestartuje
ten "rail" je v úvozovkách je to ta lišta ze které jsou napájené vstřiky zatím jsem ji viděl ve všech benzínových zas v úvozovkách "MPI" celé to funguje v podstatě stejně jako u nafťáků v té liště je tlak udržovaný přetlakovým ventilem a co je navíc jde z5 do nádrže
a s tím tlakem benzínu u vstřikovačů zatím jsem se setkával s čerpadly, které tlačily přes 4 bary a ten přetlakový ventil to udržuje na požadované hodnotě aby motor nestrádal nedostakem paliva, někdy je na tom abych tak řekl jinak = rozdělovací trubce vstřiků, někdy je součástí palivového filtru např. Š Fabia, ale vždy byl pracovní tlak zhruba těch 3-3,5 baru tedy 3-3,5 atm postaru a pokud čerpadlo z důvodu opotřebení požadovaný tlak nedodalo, byly za studena problémy
a s tím tlakem benzínu u vstřikovačů zatím jsem se setkával s čerpadly, které tlačily přes 4 bary a ten přetlakový ventil to udržuje na požadované hodnotě aby motor nestrádal nedostakem paliva, někdy je na tom abych tak řekl jinak = rozdělovací trubce vstřiků, někdy je součástí palivového filtru např. Š Fabia, ale vždy byl pracovní tlak zhruba těch 3-3,5 baru tedy 3-3,5 atm postaru a pokud čerpadlo z důvodu opotřebení požadovaný tlak nedodalo, byly za studena problémy
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje
jj ale u sante neni lista tam je vstrikovac primo na sacim potrubi. no napr svager na Felicii 1,3MPI ma listu i zapalovaci i vctrikovaci.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nestartuje
do toho vstřiku musí jít nějak benzín a samo el, kabel který ho otevítá, tak se mrkni tam kam je benzínově připojený..... ten tlak benzínu by měl jít nějak zjistit - změřit , někdy je ten přetlakový ventil součástí filtru.... benzínovýho Santu nemám, tak se nemohu kouknout, ale moc odlišností u atmo benzínu nebude.....
Mrkni do nějaké servisní příručky Hyundai, jak měří tlak paliva
Mrkni do nějaké servisní příručky Hyundai, jak měří tlak paliva
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175