Toto vlakno je ukazka toho, ked o veciach rozpravaju a rozhoduju ludia, ktori o nich nic nevedia, ale rozumeju vsetkemu a chodia do kolektivu ludi s rovnakymi schopnostami a znalostami a navzajom sa vo svojich hlupostiach podporuju.
Kupit 1600 kg auto s 1,6 benzinovou atmosferou 99 kW a cakat, ze bude raketovo zrychlovat uz od 1200 otacok...
Velkost kufra je mensia ako v Golfe ? Lebo ix35 je cca. rovnako dlha, takze podorysne nemoze mat vacsi kufor a uz vobec nie taky, ako santafe, alebo Touareg...Stacilo by zobrat do predajne meter a rozum.
Neviem, co je zle na spotrebe 9 litrov na 100. S Focusom 2 s 1,6 atmosferou som jazdil za 8,4 litra na 100km, auto som vytacal po obmedzovac, pri zrychleni do krizovatky 1tka do 50 kmh a 2ka 90 kmh, aby za mnou iduci vodic po hlavnej nemusel spomalit a s nim cela ranna kolona iduca do prace. Preto spotrebu hodnotim ako dobru, aj napriek malemu focusu s malym 1,6 atmosferickym motorom a nebudem na ford forum pisat hluposti. Hlavne, ked viem, ze sa s nim dalo jazdit aj za 6,4 litra. Rychlo unaveny podvozok - silentbloky v predu po 70.000 km idu na vrub sposobu jazdy. Ale rovnako jazdim aj so santafe a tam su pri 152.000 km povodne.
Na zaver chyba dodat este rozpravky o zvlnenych kotucoch a podobne hluposti...
Irik, nekupuj si skodu, lebo na octavii 1 s 1,6 benzinovou atmosferou som pri zrychlovani obcas videl na palubnom pocitaci okamzitu spotrbu cez 40 l/100km.... aj ked ty si v zivote tak nezrychloval, lebo inak by si nam o tom v prvom prispevku napisal
