bzucanie pri otacani volantom
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
bzucanie pri otacani volantom
Zdravim
Mozno to je sprostost ale pri otacani volantom cez jednu polohu mi to bzukne(zabzuci).
Riesil to uz niekto?
Dakujem
Mozno to je sprostost ale pri otacani volantom cez jednu polohu mi to bzukne(zabzuci).
Riesil to uz niekto?
Dakujem
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
- Reklama
Re: bzucanie pri otacani volantom
Když jsem měl forda a bylo málo oleje v nádobce posilovače tak to taky občas bzučelo.
hyundai matrix 1.6 GLS rv 05
citroen c3 picasso 1.6 D rv 11
citroen c3 picasso 1.6 D rv 11
Re: bzucanie pri otacani volantom
Brano:
Obrať se nejlépe na tohoto odborníka:
Predaj repas servo-riadenia Hyundai NEW ACCENT 2006-2012, Chybovy kod: C1292
SK mobil +421 905 642 805
Víc o problémech se servem atd. :
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=420
Obrať se nejlépe na tohoto odborníka:
Predaj repas servo-riadenia Hyundai NEW ACCENT 2006-2012, Chybovy kod: C1292
SK mobil +421 905 642 805
Víc o problémech se servem atd. :
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=420
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
Re: bzucanie pri otacani volantom
Nazdar
V tom odkaze je problem s elektrickym servom a ja mam hydrauliku (r.v.2004).
Mne sa zda ze len nieco sucha o seba pri otacani volantom. Funkcia posilovaca je 100%.
Dik
V tom odkaze je problem s elektrickym servom a ja mam hydrauliku (r.v.2004).
Mne sa zda ze len nieco sucha o seba pri otacani volantom. Funkcia posilovaca je 100%.
Dik
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Re: bzucanie pri otacani volantom
Aha,tak to jsem nepostřehl,sorry.
V tom případě platí,co napsal kolega-zkontroluj olej
V tom případě platí,co napsal kolega-zkontroluj olej
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
Re: bzucanie pri otacani volantom
Nazdar
Olej do nadrzky posilovaca som trochu dolial ale fakt minimum. Na to ze ten valec riadenia je zaolejovany dlhodobo tak ma maly ubytok prekvapuje. Kedy sa meni olej posilovaca?
Olej do nadrzky posilovaca som trochu dolial ale fakt minimum. Na to ze ten valec riadenia je zaolejovany dlhodobo tak ma maly ubytok prekvapuje. Kedy sa meni olej posilovaca?
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Re: bzucanie pri otacani volantom
No všeobecně se říká,že hydraulická kapalina v posilovači řízení je celoživotní.Já ji u svých dřívějších aut měnil po 5.letech a vždy to bylo ku prospěchu. Není to nijak složitá záležitost,jen je potřeba mít k tomu vhodné podmínky,chuť a hlavně čas. Ideální,aby jste byli dva-pokud ji budeš chtít vyměnit komplet.
Olej z nádržky odsaješ stříkačkou třeba na plnění oleje do převodovky. Odpojit tlakové potrubí na převodce řízení. Jsou tam dvě a myslím, že každé má jinak veliký šroub, je tam docela blbý přístup. Začne vytékat olej. Pak začneš točit koly z jedné strany na druhou, z plného pravého rejdu do plného levého. Tím vypumpuješ všechen ten olej z řízení. Docela to má tlak a trochu to i stříká. Pak připojíš zpět tlakové potrubí na převodku řízení. Naplníš nádržku na olej, olej bude trochu ubývat, pak se to zastaví a ty musíš znova začít otáček koly z jednoho rejdu do druhého, tím se zase olej nasaje do řízení. Postupně dolévej olej, ať se to zase nezavzdušní. Když to bude vypadat, že již olej neklesá, nastartuj motor a opět toč koly z jednoho rejdu do druhého. V nádržce to začne pěnit, což znamená že se to odvzdušňuje. Vypneš motor, doliješ a znova nastartovat a točit. Takhle to párkrát uděláš, přestane to pěnit, přestane klesat hladina oleje a je to hotové.
Trochu vzduchu tam zůstane, to se odvzdušní až po pár kilometrech jízdy, takže pak zkontrolovat a popřípadě dolít. U VW group tam má být asi 0,7 - 0,9 litru. Hladina u studeného řízení má být 2 mm pod ryskou min.- až 2 mm nad ryskou min. U teplého řízení se má hladina pohybovat mezi max. a min.
Snad jsem ti trochu pomohl a dokážeš to co jsem napsal pochopit. Návod je ze zkušeností s výměnou oleje u ŠKODY OCTAVIA A VW PASSAT,ale myslím,že technologický postup se lišit o moc nebude.
Velmi důležité je zvolit správnou kapalinu do posilovače!!! Dle propozic výrobce vozidla.
No a co se zaolejovaného válce řízení týká,umyl bych jej a zjišťoval jak moc a kudy olej prolíná a jestli si netěsností nepřisává vzduch-což by vysvětlovalo ty zvuky,pokud jsi tedy neměl velký úbytek oleje.
Olej z nádržky odsaješ stříkačkou třeba na plnění oleje do převodovky. Odpojit tlakové potrubí na převodce řízení. Jsou tam dvě a myslím, že každé má jinak veliký šroub, je tam docela blbý přístup. Začne vytékat olej. Pak začneš točit koly z jedné strany na druhou, z plného pravého rejdu do plného levého. Tím vypumpuješ všechen ten olej z řízení. Docela to má tlak a trochu to i stříká. Pak připojíš zpět tlakové potrubí na převodku řízení. Naplníš nádržku na olej, olej bude trochu ubývat, pak se to zastaví a ty musíš znova začít otáček koly z jednoho rejdu do druhého, tím se zase olej nasaje do řízení. Postupně dolévej olej, ať se to zase nezavzdušní. Když to bude vypadat, že již olej neklesá, nastartuj motor a opět toč koly z jednoho rejdu do druhého. V nádržce to začne pěnit, což znamená že se to odvzdušňuje. Vypneš motor, doliješ a znova nastartovat a točit. Takhle to párkrát uděláš, přestane to pěnit, přestane klesat hladina oleje a je to hotové.
Trochu vzduchu tam zůstane, to se odvzdušní až po pár kilometrech jízdy, takže pak zkontrolovat a popřípadě dolít. U VW group tam má být asi 0,7 - 0,9 litru. Hladina u studeného řízení má být 2 mm pod ryskou min.- až 2 mm nad ryskou min. U teplého řízení se má hladina pohybovat mezi max. a min.
Snad jsem ti trochu pomohl a dokážeš to co jsem napsal pochopit. Návod je ze zkušeností s výměnou oleje u ŠKODY OCTAVIA A VW PASSAT,ale myslím,že technologický postup se lišit o moc nebude.
Velmi důležité je zvolit správnou kapalinu do posilovače!!! Dle propozic výrobce vozidla.
No a co se zaolejovaného válce řízení týká,umyl bych jej a zjišťoval jak moc a kudy olej prolíná a jestli si netěsností nepřisává vzduch-což by vysvětlovalo ty zvuky,pokud jsi tedy neměl velký úbytek oleje.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
Re: bzucanie pri otacani volantom
Nazdar
Olej v posilovaci je docervena zafarbeny ako mutne vino. Vo videonavodoch radia menit ked je dohneda.
K tej vymene radia rozpojit spatne vedenie do nadrzky, kde je napojeny gumenny medzikus. To je pristupnejsie ako zospodu. Zospodu sa nedostanem. Islo by to aj zvrchu?
Dik za navod
Olej v posilovaci je docervena zafarbeny ako mutne vino. Vo videonavodoch radia menit ked je dohneda.
K tej vymene radia rozpojit spatne vedenie do nadrzky, kde je napojeny gumenny medzikus. To je pristupnejsie ako zospodu. Zospodu sa nedostanem. Islo by to aj zvrchu?
Dik za navod
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km