nástřik podvozku, dutin
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
nástřik podvozku, dutin
Zdravím,
Nevíte někdo o někom kdo provádí nástřik podvozku, dutin, před zimou, aby to u staršího auta vydrželo. Olomouc a okolí? Za rozumný peníz? Díky za Vaše rady.
Nevíte někdo o někom kdo provádí nástřik podvozku, dutin, před zimou, aby to u staršího auta vydrželo. Olomouc a okolí? Za rozumný peníz? Díky za Vaše rady.
- Reklama
Re: nástřik podvozku, dutin
V Opavě bych věděl...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: nástřik podvozku, dutin
Hledám taky Zlín, Hradiště, Kyjov, Hodonín...
BYLO:Peugeot 309 1.4i (1992), Renault R5 1.3 (1990), VW Passat 1.9TD (1991), Fabia combi 1.4mpi (2001), SMC Jumbo R5 (2014)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik podvozku, dutin
http://www.lmfgtfy.com/?q=strikani+dutin+olomouc
PS:staci obmenit nazov mesta a dostanes sa rovnako daleko
PS:staci obmenit nazov mesta a dostanes sa rovnako daleko
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: nástřik podvozku, dutin
Starou Feldu jsem nechával nastříkat v MI-DO v Olomouci na Hejčínské.
Zakázka (spodek, dutiny, lak na nový blatníky) nakonec vyšla o 1000 dráž než jsme se domlouvali, aniž bych dostal echo třeba na telefon.
Spodek byl stříknutej černým sajrajtem v tl. cca do 0.5 mm, z těch nových blatníků se to za půl roku začalo loupat.
Jinak dobrý, takže spokojenost tak napůl...
Zakázka (spodek, dutiny, lak na nový blatníky) nakonec vyšla o 1000 dráž než jsme se domlouvali, aniž bych dostal echo třeba na telefon.
Spodek byl stříknutej černým sajrajtem v tl. cca do 0.5 mm, z těch nových blatníků se to za půl roku začalo loupat.
Jinak dobrý, takže spokojenost tak napůl...
Re: nástřik podvozku, dutin
Před zimou znamena v lete, kdy je horko. V zime strikat dutiny nemá smysl
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: nástřik podvozku, dutin
Rozhodl jsem se nechat si i30 II (rv 2013) minimálně dalších 5 let, takže jsem si tento týden nechal provést nástřik podvozku a dutin - dle slov mechanika i prostým pohledem amatéra to bylo za 5 min 12, spodek, hlavně ramena už byla pěkně načatá. Pokud si hodláte auto nechat co nejdéle, je to nutná investice.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: nástřik podvozku, dutin
No tak po 6 letech to bylo možná 5 min. po 12-té!!
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Re: nástřik podvozku, dutin
Rozhodnutí auto si nechat padlo až letos. . Leona nechám ošetřit po 2 letech a pak každý 3. rok, dokud se auto nerozpadne nebo ho nezrakvím. I když je možné, že dříve dojde k plošnému zákazu spalováků. Přestávám auta točit po 5-6 letech, já ty elektro zázraky nechci.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: nástřik podvozku, dutin
Pokud budu moci mít v garáži benzínovou radost, tak se těm elekroautum až tak urputně bránit nebudu. Tím si samozřejmě nemyslím, že jsou ekologičtější než spalovací auta.
Re: nástřik podvozku, dutin
Prý je lepší stříknout podvozek speciálním voskem. Ne asfaltem. Pod asfaltem to rezne a jak je napsáno výše, tak se to loupe.
Re: nástřik podvozku, dutin
U mě byl použit Dinitrol, v dutinách vosk.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: nástřik podvozku, dutin
Dinitrol taky používám. Rez obrousim nastříkám Dinitrol rc900 na korozi, pak Dinitrol 447 a na závěr Dinitrol 440. Do dutin Dinitrol 1000 nebo Dinitrol ML. Teď ovšem zkusím nastříkat podvozek fermeží, mělo by to být levnější a lepší řešení.
Re: nástřik podvozku, dutin
https://www.autorevue.cz/koroze-se-tyka ... ticleStart
Pečlivější majitel může zvolit i dodatečné ošetření dutin konzervačním voskem. To má však smysl jen tehdy, pokud práci svěříte skutečným profesionálům a na pokud možno co nejnovějším voze. Některé přípravky skutečně dokážou rez stabilizovat (pozastavit), samozřejmě jen v místě přímého dotyku s ní, tedy na povrchu. Pokud již prorostla hlouběji do struktury materiálu, nedává léčení smysl a platí jen chirurgická metoda – vyříznout do zdravého a nahradit/vyplnitVíce na: https://www.autorevue.cz/koroze-se-tyka ... ticleStart
Zcela kontraproduktivní je natírání již postižených míst neprodyšnými prostředky typu gumoasfalt a podobně. Různé ochranné lišty a plasty na dveřích či lemech blatníků znamenají ideální místo pro korozi, rozdílnou tepelnou dilatací časem poškodí lak plechu a voda, sůl i hrubší nečistoty již udělají své. I obyčejnou dodatečnou montáží zástěrek za kola vytváříte potenciální kritické místo v nejvíce choulostivé oblasti.
Pečlivější majitel může zvolit i dodatečné ošetření dutin konzervačním voskem. To má však smysl jen tehdy, pokud práci svěříte skutečným profesionálům a na pokud možno co nejnovějším voze. Některé přípravky skutečně dokážou rez stabilizovat (pozastavit), samozřejmě jen v místě přímého dotyku s ní, tedy na povrchu. Pokud již prorostla hlouběji do struktury materiálu, nedává léčení smysl a platí jen chirurgická metoda – vyříznout do zdravého a nahradit/vyplnitVíce na: https://www.autorevue.cz/koroze-se-tyka ... ticleStart
Zcela kontraproduktivní je natírání již postižených míst neprodyšnými prostředky typu gumoasfalt a podobně. Různé ochranné lišty a plasty na dveřích či lemech blatníků znamenají ideální místo pro korozi, rozdílnou tepelnou dilatací časem poškodí lak plechu a voda, sůl i hrubší nečistoty již udělají své. I obyčejnou dodatečnou montáží zástěrek za kola vytváříte potenciální kritické místo v nejvíce choulostivé oblasti.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: nástřik podvozku, dutin
A kdy je nejlepší provést 1. ošetření? V článku níže se doporučuje, že nejdříve po 2.-3. letech od výroby, aby materiál co nejlépe přilnul, že na novém a hladkém povrchu to není ideální.
https://kralmotoru.cz/media/nastrik-pod ... rana-dutin
Tak jsem na vážkách, jestli tam mám jít s Leonem už letos, nebo raději až napřesrok.
https://kralmotoru.cz/media/nastrik-pod ... rana-dutin
Tak jsem na vážkách, jestli tam mám jít s Leonem už letos, nebo raději až napřesrok.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG