Samovolně se za jízdy deaktivuje BSD a nelze provést opět aktivaci, až po vypnutí a zapnutí motoru. Servis na to nemůže přijít, že test nehlásí žádnou chybu. Nemá s tím někdo zkušenost?
Díky Ivan
Problém s BSD
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 dub 2016, 12:52
- Bydliště: Český Těšín
Re: Problém s BSD
třeba zkusit požadovat výměnu senzoru, je to úplná prkotina to vyměnit.. nebo se podívat na ten první “spoj” na kabeláži co od BSD vede, jestli je v pořádku.
Předpokládám, že nárazník dole neměli v servise
Předpokládám, že nárazník dole neměli v servise
HYUNDAI TUCSON 1.7 CRDi 85kW 8/2016 Czech Edition
HYUNDAI ACCENT 1.4i 71KW LPG 8/2008
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW 11/2005 (prodáno)
Škoda Fabia 1.4i 50kW 8/2001 (prodáno)
HYUNDAI ACCENT 1.4i 71KW LPG 8/2008
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW 11/2005 (prodáno)
Škoda Fabia 1.4i 50kW 8/2001 (prodáno)
Re: Problém s BSD
a) můžeš si počíst zde:
http://www.hyundai-forums.com/dm-2013-l ... tself.html
třeba poznáš svůj případ. Týká se to sice SantaFéček, ale Tusík měl hw senzorů "Blind Spoot Detection" s vyhodnocovací logikou a parkovací senzory veskrze stejné.
Jo: informace v tomto vláknu jsou data až po prosinec 2014, tedy starší. Pokud to byla tehdy vina špatného návrhu/designu BSD senzoru, tak se to od té doby na základě zpětné vazby od klientů/ze servisů/ jistě změnilo k lepšímu.
b) zde je o něco novější vlákno:
http://www.kia-forums.com/2016-sorento/ ... elled.html
Drobná (a pohříchu mnoho neřešící) úvaha:
- pokud by to bylo spojem/konektorem a ten nebyl v pořádku: asi by se BSD nedalo resetovat vždy a stále stejným způsobem, tedy vypnutím motoru a opetovným nastartováním (tedy resetem řídící jednotky) a mělo by to podstatně náhodnější charakter deaktivace / aktivace. Pokud bych se měl dopustit nějaké úvahy co je v kauze "BSD" na základě čtení výše uvedených vláken, pak pokud netaháš přívěsný vozík s nákladem, neprojevuje se ti to za deště a ještě i za chladného počasí, pak klidně jde, bohužel, o náhodné chyby, vyplývající z podstaty činnosti BSD seznoru - laicky tedy "radarového typu", vyhodnocování ultrazvukových odrazů. A zde se může dostat do hry i určitý jízdní profil cesty, kudy jezdíš (zdalipak se ti tato chyba třeba objevuje stále stejně, anebo výrazně častěji) při průjezdu jistými místy, uličkami, kovovým oplocením zahrad, apod? Jen uvažuji ....
http://www.hyundai-forums.com/dm-2013-l ... tself.html
třeba poznáš svůj případ. Týká se to sice SantaFéček, ale Tusík měl hw senzorů "Blind Spoot Detection" s vyhodnocovací logikou a parkovací senzory veskrze stejné.
Jo: informace v tomto vláknu jsou data až po prosinec 2014, tedy starší. Pokud to byla tehdy vina špatného návrhu/designu BSD senzoru, tak se to od té doby na základě zpětné vazby od klientů/ze servisů/ jistě změnilo k lepšímu.
b) zde je o něco novější vlákno:
http://www.kia-forums.com/2016-sorento/ ... elled.html
Drobná (a pohříchu mnoho neřešící) úvaha:
- pokud by to bylo spojem/konektorem a ten nebyl v pořádku: asi by se BSD nedalo resetovat vždy a stále stejným způsobem, tedy vypnutím motoru a opetovným nastartováním (tedy resetem řídící jednotky) a mělo by to podstatně náhodnější charakter deaktivace / aktivace. Pokud bych se měl dopustit nějaké úvahy co je v kauze "BSD" na základě čtení výše uvedených vláken, pak pokud netaháš přívěsný vozík s nákladem, neprojevuje se ti to za deště a ještě i za chladného počasí, pak klidně jde, bohužel, o náhodné chyby, vyplývající z podstaty činnosti BSD seznoru - laicky tedy "radarového typu", vyhodnocování ultrazvukových odrazů. A zde se může dostat do hry i určitý jízdní profil cesty, kudy jezdíš (zdalipak se ti tato chyba třeba objevuje stále stejně, anebo výrazně častěji) při průjezdu jistými místy, uličkami, kovovým oplocením zahrad, apod? Jen uvažuji ....
Re: Problém s BSD
Mam ten isty problem a uz ma to celkom stve. Vypina sa to samo a ziadnu chybu na diagnostike nenasli spravili aj nanovo kalibraciu radarov a uz som myslel ze je dobre a na druhy den zase to deaktivovalo.
Tucson white sand Premiun 1.6 T-Gdi 7 DCT
Problém s EPS, posilovač řízení
První bolístka, do pátku auto bezproblémové, v pátek večer přijedem a zaparkujeme. V neděli sednem do auta a zůstala svítit chyba EPS, posilovač řilzení nefunguje. Odvoz na evakuátoru do servisu, dnes analizovali, prý zítra bude výsledek co s tím a je to 50/50 buď to vyhodí chybu, zkontrolují hydrauliku a zresetují a bude to dobré a nebo komplet výměna serva řízení, čekací doba min. týden, protože to jde přes Prahu na odsouhlasení a čekací doba na ND. Tak uvidíme. Ještě že je auto v záruce, náklady na opravu cca 80.000,-
Hyundai Tucson 2.0 CRDi A/T PREMIUM 136kW "Tučňák"
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy