1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
Ahojte.Posledny polrok si vsimam ze vzdy po nastartovani a prejdeni cca 10km ked mam zaradenu rychlost a idem dolu kopcom - brzdim motorom mi stale kulminuje spotreba niekde okolo 2l. Pokial viem vdzy so zaradenym stupnom bez plynu by mala byt aktualna spotreba 0. Po nejakom case sa to upravi a tak dookola.
Vie niekto poradit ci je to na navstevu servisu alebo je to ok? Mam 1.6 crdi 2016 22 tis km.
Dskujem za kazdy postreh.
Vie niekto poradit ci je to na navstevu servisu alebo je to ok? Mam 1.6 crdi 2016 22 tis km.
Dskujem za kazdy postreh.
- Reklama
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
Vysoko pravdepodobne sa vypaluje filter, a to ze sa to deje opakovane, znamena ze to nebolo uspesne, asi jazdis tak ze sa to ikdy nedokonci, zober to niekde na dialnicu, prejdi tak 50 kilakov bez zastavovania a pozoruj ci to prestane, ak ano, vybavene, ak nie, tak to vidim na servis.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
Ta spotřeba 0 je zobrazována jen pokud jsou otáčky nad cca 1300, jinak tam vždy něco teče ale pokud jedeš někde z kopce a brzdíš motorem a otáčky jsou nad cca 1500 měla by tam padnout 0 ..... mě u IX55 tam 0 padne až po nějakých 5 sek. po ubrání plynu
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
Skusim to odsledovat s tym dpf.Skoda ze tam nieje kontrolka ktora by upozornila na vypalovanie filtra.Ono ak vypaluje potom by malo ukazovat nejaku sporrebu aj ked auto stoji a to sa nedeje.Robi mi to inac aj ked mam 2000, 2200 ot/min.....Skusim to este posledovat a dufam ze dpf vydrzi ako pri predchadzajucom 1.6 crdi 200 000 km
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
pochybujem ze vypaluje na volnobeh (myslim tym otacky), dal by som ruku do vypalovaneho filtra ze nie
Naposledy upravil(a) Pampa dne 11 úno 2018, 22:09, celkem upraveno 2 x.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
No tak mne s tymto motorom padne na nulu okamzite po uvolneni plynu a to aj pri najnizsich otackach ake dovoli DCT (dobeh pred krizovatkou) ... samozrejme s manualom pokial je tam nasilu rychlost nizsia ako udrzuje riadiaca jednotka tak prida, potom uz nula nie je ... to dufam nebude tento pripad ... aspon dufamRichard555 píše:Ta spotřeba 0 je zobrazována jen pokud jsou otáčky nad cca 1300, jinak tam vždy něco teče ale pokud jedeš někde z kopce a brzdíš motorem a otáčky jsou nad cca 1500 měla by tam padnout 0 ..... mě u IX55 tam 0 padne až po nějakých 5 sek. po ubrání plynu
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
Aby sis tu ruku nespálil Mě se už párkrát spustila reganerace před městem a probíhala i v městském provozu. Podle mě naopak probíhá lépe (nižší riziko přerušení vypalování) na neutrál než při nulovém plynu z kopce. Už jsem o tom někde i četl.Pampa píše:pochybujem ze vypaluje na volnobeh (myslim tym otacky), dal by som ruku do vypalovaneho filtra ze nie
Každopádně doporučuji Torque Pro a bluetooth čtečku do OBD konektoru. O tom je na netu napsáno spoustu, něco málo i zde na fóru.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
To ze sa vypali cestou mestom som sam pred nedavnom napisal v mojom vlakne a sam si na to reagoval. takze ma nemusis upodozrievat ze by som na to neprisiel : - ))) , to ale neznamena ze pocas behu na volnobeh naozaj vypalovanie prebieha, muselo by byt vidiet to zvysenie spotreby, ktore som si ja tiez nevsimol, zato spotreba bola jasne vecsia pri jazde, aj pri nulovom plyne pocas dobehu. Ono staci aby filter pocas kratkej zastavky nevychladol.Chasnik píše:Aby sis tu ruku nespálil Mě se už párkrát spustila reganerace před městem a probíhala i v městském provozu. Podle mě naopak probíhá lépe (nižší riziko přerušení vypalování) na neutrál než při nulovém plynu z kopce. Už jsem o tom někde i četl.Pampa píše:pochybujem ze vypaluje na volnobeh (myslim tym otacky), dal by som ruku do vypalovaneho filtra ze nie
Každopádně doporučuji Torque Pro a bluetooth čtečku do OBD konektoru. O tom je na netu napsáno spoustu, něco málo i zde na fóru.
Ale najblizsie az mi bude vypalovat, skusim dat za jazdy neutral a bude jasno.
Moj osobny nazor je ze bez dostatocneho prietoku to asi moc nepojde, preto tie pozatovane otacky >1500.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: 1.6crdi 81kw - spotreba 2l pri zaradenej rychlosti
ŘJ se skutečně pokouší vypalovat i na volnoběh, vidím to podle teploty DPF. Lehce klesne pod 600 stupňů, ale drží se okolo 580, i když stojíš dýl (třeba na semaforech). Po nějaké době (nemám přesně odsledováno kdy) to ŘJ "přestane bavit" a regeneraci předčasně ukončí - teplota začne rychle padat dolů do normálu.
Je pravda, že mě to vždycky na*ere, jedu 60 km téměř ustálenou rychlostí, z toho 35 km po dálnici a velevážená ŘJ se rozhodne vypalovat na konci dálnice na kraji města
Je pravda, že mě to vždycky na*ere, jedu 60 km téměř ustálenou rychlostí, z toho 35 km po dálnici a velevážená ŘJ se rozhodne vypalovat na konci dálnice na kraji města
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)