Hyundai i30 1.4 Tgdi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Mat01997
Příspěvky: 3
Registrován: 25 dub 2018, 19:59

Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od Mat01997 »

Ahoj. Nestretol sa niekto s problémom, že pri 4,5,6 zaradenej rýchlosti auto prestane ťahať niekedy už pri 2500 otáčkach ale aj nad 3000 stane sa to napr. 3x za 50km a je to dosť nebezpečné hlavne, keď chcem obehovať. Mechanici nevedia prečo lebo auto neukazuje žiadne chybné hlásenia. Ďakujem za odpoveď.
Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od idam.i »

Dúfam,že to nie je problém ako má Opel 1,4T .
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Efo
*
Příspěvky: 23
Registrován: 30 led 2018, 09:42

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od Efo »

ahoj, mam pocit ze sa mi nieco podobne stalo,
pri razantnejsom zoslapnuty plyn. pedalu ked stupali otacky, ako keby auto na sekundu prestalo pridavat...
mam cca 3200 KM,
Hyundai I30 1,4 T-GDI Kombi Style Navi 103 kW
Mat01997
Příspěvky: 3
Registrován: 25 dub 2018, 19:59

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od Mat01997 »

Ja mám 3000km a neťahá až kým neuberiem plyn a znova nepridám plyn.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od dibarbora »

Na takéto závady len dvaja mechanici do auta, jeden mobilnu diag na kolena a druhy šoféruje. Voziť sa, voziť sa...... a sledovať parametre (plniaci tlak, teplotu plniaceho vzduchu, tlak paliva, poloha plynového pedálu, parametre zapaľovania - v inom to asi nebude). Ale ci toto :hyu: servis dokáže to je otázka. Takúto závadu ťažko dohľadať z chybovej pamäte.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Peterpaul
Příspěvky: 3
Registrován: 26 črc 2018, 12:59

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od Peterpaul »

Efo píše:ahoj, mam pocit ze sa mi nieco podobne stalo,
pri razantnejsom zoslapnuty plyn. pedalu ked stupali otacky, ako keby auto na sekundu prestalo pridavat...
mam cca 3200 KM,
Ahoj. S vysokou pravdepodobnosťou je to problém turba( turbodiera) a v hyudai tento problém registrujú a dúfam, že to budú aj rýchlo riešiť.
Naposledy upravil(a) Peterpaul dne 14 kvě 2019, 18:44, celkem upraveno 1 x.
Peterpaul
Příspěvky: 3
Registrován: 26 črc 2018, 12:59

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od Peterpaul »

[quote="Mat01997"]Ahoj. Nestretol sa niekto s problémom, že pri 4,5,6 zaradenej rýchlosti auto prestane ťahať niekedy už pri 2500 otáčkach ale aj nad 3000 stane sa to napr. 3x za 50km a je to dosť nebezpečné hlavne, keď chcem obehovať. Mechanici nevedia prečo lebo auto neukazuje žiadne chybné hlásenia. Ďakujem za odpoveď.[/quot
Naposledy upravil(a) Peterpaul dne 14 kvě 2019, 18:45, celkem upraveno 1 x.
Peterpaul
Příspěvky: 3
Registrován: 26 črc 2018, 12:59

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od Peterpaul »

idam.i píše:Dúfam,že to nie je problém ako má Opel 1,4T .
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od copper5252 »

jen mám silny dojem že tohle diag neukaže pokud to udělá moc rychle
stačí si vzít OBD diagnostiku a udělat log tlaku "turba" paliva lambda a podobně pak by mnělo být vidět jestli tam je problem, bude ale horší když to řj auta nevyhodnotí jako chybu :)
idealni je notas a OBD diag přez kabel kvuli rychlosti čtení dat
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Čápa
Příspěvky: 1
Registrován: 01 říj 2019, 18:05

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od Čápa »

Ahoj,ma jiz nekdo reseni k popisovanemu problemu s poklesem vykonu pri zatahu turba ( mezi 2-3tis. otacek ), take jsem toto resil v servise, ale presne jak popisujes, tim ze je to zcela nahodne a neni pri tom vyhozena jakakoliv chyba, ani na diagnostice se nic neukazuje, nebylo mi nijak pomoci, diky
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od zulyk »

nie, riesenie este nie je
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
suprtomo
*
Příspěvky: 23
Registrován: 04 dub 2021, 21:22

Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi

Příspěvek od suprtomo »

Kupovali jsme dvě nové i30 s tímto motorem v 2017. U obou se nám to dělo taky - na dálnici sešlápnu plyn a ono to pokleslo a pak vystřelilo. Kolega byl akční a nechal si vyměnit turbo na záruku asi po 2 letech, řekli mu, že byl vadný design turba a technik byl aktivní mu ho vyměnit, jak kdyby to chtěl otestovat, zda to pomůže. Já to neřešil a po 3-4 letech to zmizelo. Ptal jsem se na to před koncem pětileté záruky a prý pokud mi to nedělá, nic měnit nebudou. Tak mi vyměnili jen tyčku turba na záruku, protože mi 5 let chrčelo při rozjezdu. =P~
Hyundai i30 III combi, 2017, 1.4 t-gdi, 103 kw
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“