Dobré odpoledne,
zdejší kolega zde na foru uveřejnil kody ŘJ a dovolim si zde zkopirovat jeho odkaz.:
http://translate.google.cz/translate?hl ... %26hl%3Dcs
Toto jsou chyby mé jednotky z auta .:
Uložené kódy chyb (DTC)(Mode 03)
P1801 - Transmission Clutch Interlock Safety Switch Open Circuit
P1805 - Transmission 4-Wheel Drive High Indicator Open Circuit
Odhaduji,zda kódy kolegy jsou univerzální na Hyundai.
Podle toho seznamu z ŘJ mám P1801 a P1805 což znamená .:
P1801 Chyba transpondéru imobilizéru
P1805 Chyba EEPROM / VIN nesoulad
- Dotaz na transponder,to je ten čip co je v kličku a v něm je nahrán kod?
Ta druhá chyba si myslím bude odvislá od předchozí.
- Tyto 2x chyby mi našli v znač.servisu a prý pokud to smažou tak se chyba objeví znova,když vymění klíč a nakodují nový tak to bude o.k. Tak jsem souhlasil a nechal jsem to smazat a udělat nový klíč a po 6x měsících opět to samé.
Dá se odpojit imobilizer na 100% a nebo vypnout požadavek na kod z klíče.?
Umíte to někdo?
Kody ŘJ - Elantra 1.6. benzín r.v.2000
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Kody ŘJ - Elantra 1.6. benzín r.v.2000
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Reklama
Re: Kody ŘJ - Elantra 1.6. benzín r.v.2000
Téma bez odpovědi což se zde dalo čekat.
Dám poznatek aby případný majitel Elantry kolem roku 2000 mohl na to mrknout a poradit si sám jako jsem to udělal já.
Po prolézaní různých zákoutí internetu jak ofiko tak i do míst zahalených tajemství abych zprovoznil mého mazlíka tak jsem se dopracoval k tomu, že auto funguje normálně a bez problému už dost týdnu bez této závady.
Hyundai bez uvedený modelu vozu je oficiálně známý tím, že auta staršího data výroby trpí na problémy se startováním.
Což mi potvrdili i v několika značkových servisech a záměrně nebudu psát jejich názvy abych se nedostal do problému.
---------------
Konkrétně se zaměřím na Elantru a to moji abych specifikoval problém, který věřím pomůže dalším majitelům Elanter.
Pokud vaše Ela má průběžnou technickou péči od podvozku až po střechu tak i elektrika postupem času stárne.
Nemá cenu se rozepisovat o odporech kabelu, jejich průřezu, snímačích, kontaktech atd.atd.
To asi z vás většina zná.
Stačí,když se podíváte na přední světla a tam na malinkaté žárovičky s názvem parkovací žárovky, které musí svítit trvale s potkávacími světly a tam si vyndejte ten plastový konektor a hned vám bude jasné o čem píšu.
Ti co mají denní svíceni poznají podobný problém ale na modulu pro ovládaní led diod a žároviček.
Zpět k problému.
Jedná se o opakovaný problém se startováním.
Diagnostika hlásí problém s transpondérem imobilizéru.
Chyba není v něm ale o kousek dál ve voze.
Na kabelu.
Stačí sundat plasty pod volantem a podívejte se na hlavní stromeček rozvodu proudu.
Za volantovou tyčí je jeden velký konektor co je v něm napojen kabel od snímače airbagu a tam je zakopán pes.
Konektor rozpojte a to opakovaně, pujde to hodně blbě a je tam málo místa a hodně krátké kabely k tomu konektoru a ještě ten svazek je omotán páskou od výrobce a připaskované k držáku volantové tyče.
Pokud ho rozděláte máte vyhráno.
Doporučuji nastříkat kontakty sprejem na kontakty a napevno spojit a nejlépe omotat několikrát stahovací elektrikářskou paskou.
Na opravu toho konektoru se nikomu dotoho nebude chtít, protože tam je 12x kabelu jak z jedné tak druhé strany.
Držím pěsti tomu kdo se dotoho pustí a ale pak auto bude zase startovat jako za mlada.
Mě to jezdí jako drak po této opravě a diagnostika po opravě potvrdila, že zavada zmizela.
Dám poznatek aby případný majitel Elantry kolem roku 2000 mohl na to mrknout a poradit si sám jako jsem to udělal já.
Po prolézaní různých zákoutí internetu jak ofiko tak i do míst zahalených tajemství abych zprovoznil mého mazlíka tak jsem se dopracoval k tomu, že auto funguje normálně a bez problému už dost týdnu bez této závady.
Hyundai bez uvedený modelu vozu je oficiálně známý tím, že auta staršího data výroby trpí na problémy se startováním.
Což mi potvrdili i v několika značkových servisech a záměrně nebudu psát jejich názvy abych se nedostal do problému.
---------------
Konkrétně se zaměřím na Elantru a to moji abych specifikoval problém, který věřím pomůže dalším majitelům Elanter.
Pokud vaše Ela má průběžnou technickou péči od podvozku až po střechu tak i elektrika postupem času stárne.
Nemá cenu se rozepisovat o odporech kabelu, jejich průřezu, snímačích, kontaktech atd.atd.
To asi z vás většina zná.
Stačí,když se podíváte na přední světla a tam na malinkaté žárovičky s názvem parkovací žárovky, které musí svítit trvale s potkávacími světly a tam si vyndejte ten plastový konektor a hned vám bude jasné o čem píšu.
Ti co mají denní svíceni poznají podobný problém ale na modulu pro ovládaní led diod a žároviček.
Zpět k problému.
Jedná se o opakovaný problém se startováním.
Diagnostika hlásí problém s transpondérem imobilizéru.
Chyba není v něm ale o kousek dál ve voze.
Na kabelu.
Stačí sundat plasty pod volantem a podívejte se na hlavní stromeček rozvodu proudu.
Za volantovou tyčí je jeden velký konektor co je v něm napojen kabel od snímače airbagu a tam je zakopán pes.
Konektor rozpojte a to opakovaně, pujde to hodně blbě a je tam málo místa a hodně krátké kabely k tomu konektoru a ještě ten svazek je omotán páskou od výrobce a připaskované k držáku volantové tyče.
Pokud ho rozděláte máte vyhráno.
Doporučuji nastříkat kontakty sprejem na kontakty a napevno spojit a nejlépe omotat několikrát stahovací elektrikářskou paskou.
Na opravu toho konektoru se nikomu dotoho nebude chtít, protože tam je 12x kabelu jak z jedné tak druhé strany.
Držím pěsti tomu kdo se dotoho pustí a ale pak auto bude zase startovat jako za mlada.
Mě to jezdí jako drak po této opravě a diagnostika po opravě potvrdila, že zavada zmizela.
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)