Kolísání otáček za studena a samovolné chcípání motoru
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Kolísání otáček za studena a samovolné chcípání motoru
Zdravím, nedávno se zničehonic u mého Hyundaie IX20 1.4 CRDi začala projevovat tato anomálie. Nastartuju studený motor, rozjedu se mírně třeba na 30 km/h, vyřadím a jakmile šlápnu na brzdu, otáčky najednou začnou poskakovat mezi 1000 - 1500 ot/min. Když brzdu povolím, tak se otáčky ustálí na přibližně 1000 ot/min. Občas toto kolísání nastává i když je motor teplý a nebrzdím, ale vždy jen na neutrál. A když už to motor přestane bavit, tak čas od času při takovém kolísání chcípne (typicky na kruháči nebo v křižovatce). Chtěl bych se vás zeptat, jestli jste se s něčím podobným už nesetkali a jestli by to nemohlo mít spojitost s EGR ventilem. Děkuji za odpovědi.
- Reklama
Re: Kolísání otáček za studena a samovolné chcípání motoru
Není tam podtlakový posilovač brzd? Pak bys měl asi přiškrcený sání. Co takhle ucpaný vzduchový filtr? Zaseknutý EGR v otevřené poloze by dával taky smysl.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Kolísání otáček za studena a samovolné chcípání motoru
dýzl a podtlakový posilovač ze sání ?? ??
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012