Zdravím všechny,
Jsem tu nový.Konečně jsme si s manželkou koupili Hyundai i30 combi r.v.4.2016.
Potřeboval bych poradit,kdo máte zkušenosti s tažným zařízením,jaký typ a hlavně jakou elektriku,je toho dost na výběr,ale nevím kterou vybrat.Tažné bych chtěl oddělávatelné.Jestli je tu téma,tak se omlouvám za nové,ale nenašel jsem ho.Děkuji za rady.
Tažné zařízení Hyundai i30 combi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Tažné zařízení Hyundai i30 combi
Na posledních 2 autech jsem měl od HOOKu, montáž jsem si dělal sám. Elektriku kupuju Erich Jaeger, je sice dražší, ale má minimum zásahů do originální elektroinstalace. Slušné ceny má také SVC Náchod. Chvíli jsem přemýšlel o té pozinkové kouli od Galie, ale nelíbil se mi ten zámek bajonetu.
Na první i30 jsem měl od AutoHAKu, ale ten bajonet fungoval špatně, zasekával se a bylo problém často kouli uvolnit
U odnímatelného TZ máš možnost buď běžného (horizontálního) bajonetu nebo vzhlednějšího vertikálního (není tolik vidět, při odpojené kouli a zaklopené zásuvce vlastně při běžném pohledu vůbec). Tady vidíš oba dva, včetně nejlevnějšího fixu:
https://www.hook-tz.cz/tazna-zarizeni/? ... t_lev5=433
Vertikál má jednu nevýhodu, vede kouli příliš nízko, na terénních přechodech jsem častěji zavadil spodkem tažného nebo opěrným kolečkem přívěsu - i když byl v nejvyšší pozici. Toto provedení jsem měl na ceedu a po koupi i30 jsem přešel na ten běžnější horizontál. Sice i po odpojení koule vidíš na spodní hraně nárazníku koncovku pro TZ, ale praktičnost zde ustoupila designu.
Na první i30 jsem měl od AutoHAKu, ale ten bajonet fungoval špatně, zasekával se a bylo problém často kouli uvolnit
U odnímatelného TZ máš možnost buď běžného (horizontálního) bajonetu nebo vzhlednějšího vertikálního (není tolik vidět, při odpojené kouli a zaklopené zásuvce vlastně při běžném pohledu vůbec). Tady vidíš oba dva, včetně nejlevnějšího fixu:
https://www.hook-tz.cz/tazna-zarizeni/? ... t_lev5=433
Vertikál má jednu nevýhodu, vede kouli příliš nízko, na terénních přechodech jsem častěji zavadil spodkem tažného nebo opěrným kolečkem přívěsu - i když byl v nejvyšší pozici. Toto provedení jsem měl na ceedu a po koupi i30 jsem přešel na ten běžnější horizontál. Sice i po odpojení koule vidíš na spodní hraně nárazníku koncovku pro TZ, ale praktičnost zde ustoupila designu.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Tažné zařízení Hyundai i30 combi
Přesně jak píše Chasnik, vertikál nedoporučuju (mám odnímatelný) , když jsou na tažném naložena 4 kola, drhnu i na běžných příčných prazích a hák pak kolikrát ani nejde vyndat. Už nikdy více
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG