Vstreky 2.CRDI 103 KW
Moderátor: Moderátoři
Vstreky 2.CRDI 103 KW
Ahojte dá sa niečo urobiť stým že mám vlhko okolo vstrekov? Su zlé alebo nejako netesnia?
Nenašiel som podobný tému.
Nenašiel som podobný tému.
- Reklama
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
Toto som ešte nepočul a ani nevidel. Nemáš foto?Pixell píše:Ahojte dá sa niečo urobiť stým že mám vlhko okolo vstrekov? Su zlé alebo nejako netesnia?
Nenašiel som podobný tému.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
odfotim poobede
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
Tečie to zrejme okolo tých plastových zátok
Naposledy upravil(a) Pixell dne 26 dub 2019, 07:45, celkem upraveno 1 x.
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
neviem sice ako je to tam riesene, ale pravdepodobne na vstreku je O kruzok, ktory tesni ventilovy priestor a ta vlhkosť je olej. Ak je to tak, zatial netreba riesit, ked bude moc, musia vstreky von a vymenit tie kruzky, pozei ci ti funguje odvetravanie klukovej skrine (ci nie je velky tlak vo vnutri a potom to vytlaca von.
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
No je to mozne. Ale nazdaju sa aj tie zatku. Pod nimi je skob na uchytenie vstrekov.A tie zatky tam nejako nedrzia a volne sa otacaju ked ich tocim rukov.Niekde yotube som video ako menil vstreky na tuscone a tie zatky len pootocil a vytiahol,ale moje su popukane a polamane mo
A KDE NAJDEM ODVETRANIE KLUK SKRINE bude to daka hanicka s vika ventilou?
A KDE NAJDEM ODVETRANIE KLUK SKRINE bude to daka hanicka s vika ventilou?
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
Tento problém jsem nedávno řešil. Najednou jsem měl v garáži pod motorem kaluž oleje. Sundám ten plastový papundekl z motoru a zhrozil se. Motor poblity od oleje u 4. válce z míst jak popisuješ. Polila mě horkost, že jsem motor asi upek. Nastoupily mí odborníci, odmastili celý motor a pozorovali jak to oním místem tlakuje, že to ani odvětrání klikové skříně nepobere. Nakonec zjistili podfouklé těsnění pod vstřikovačem. Odtud ten tlak, který jde pod ventilové víko. Těsnění pod vstřikovač stálo 60,- Kč a něco za práci a mytí motoru. Odvětrání je uprostřed, vzadu za ventilovým víkem - gumová hadice.
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
Ja to mám takéto na všetkých štyroch strekoch .Takže asi tie tesnenia ,len sa to bojím davat vstreky von,aby som dačo neotrhol. Tak to zatiaľ nebudem asi riesit .Poumývam a budem pátrať od kial to vyteká.
Niekde som čital, že podfuknutý vstrek sa dá zistiť aj mydlovou vodou. Pokial bude bublinkovat ,tak prefukuje.
Skúšal som ale bublinky som nevidel tak neviem.
Niekde som čital, že podfuknutý vstrek sa dá zistiť aj mydlovou vodou. Pokial bude bublinkovat ,tak prefukuje.
Skúšal som ale bublinky som nevidel tak neviem.
Re: Vstreky 2.CRDI 103 KW
vstrekovac ma dve tesnenia, jedno je medena podlozka, ak prehori, treba ju vymenit, lebo riskujes vaznejsie problemy, a potom ten O kruzok. Dokial mas prístup ku vstrekovacom, nieje zvycajne problem ich vytiahnut a hned budes vediet kde je problem. Po vytiahnuti treba vzdy pouzit nove podlozky(medene) a pouzit predpisovy utahovaci moment na dotiahnutie drziaka vstrekov.