Zdravím pánové,
nesetkal se někdo s problémem, kdy se motor zničeno nic začne dusit.? Nastartovat jde v pořádku, přidám plyn a je slyšet jak se dusí, nelze ho vytočit více jak 2000ot. Výkon nuloví. Svíčky sou nové ty to nebudou, cívky ok.
Diagnostika
C1103
P2187
P2191
Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Mozno ide motor v nudzovom rezime. Nema data od nejakeho snimaca (vaha vzduchu, teplotne cidla). Skus rozpojit a zapojit konektory pri snimacoch, moze byt niekede aj zalomeny kabel, ale to tak lahko pohladom nemusis zistit... Kody diagnostiky mozu napovedat, ked niekto doda tabulku kodov - ktore snimace reprezentuju.
Re: Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Snímače ok. Už sem bezradný. Servis mě asi nemine. Rozvody byli dělaný cca před 7000km, mezi tím byla výměna cívky a nové svicky. Vse slapalo jak má. Najednou po cestě konec, motor jde nastartovat ale jak slapnete na plyn tak se začne nehorázně dusit až to chcipne. Odpojení všech kontaktu a znovuzapojeni, sem vymazal chyby a už sice kontrolka motoru nesvítí chyby žádné ale motor pořád to sami. Už nevím.
Re: Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Na internete som nasiel:
https://fiatklubpolska.pl/diagnostyka-i ... iat-10730/
C1103 ABS Hydraulic Brake Switch Circuit Failure - porucha obvodu hydraulického brzdového spínača ABS
P2187 System Too Lean at Idle - system prilis chudy na volnobehu
P2191 System Too Lean at Higher Load - system prilis chudy vo vysokej zatazi
Mne sa to stale javi, ze auto ide v nudzovom rezime a ma vadne data od vahy vzduchu, ako som pisal hore. Alebo to moze byt aj vadna lamdba sonda a motor dostava malo paliva. Skus odpojit kabel od lambda sondy a nastartovat a pridat plyn, ci sa nieco zmeni. A potom tiez odpojit kabel od vahy vzduchu a nastartovat a pridat plyn, ci sa nieco zmeni.
https://www.obd-codes.com/p2187
https://www.obd-codes.com/p2191
Ak by to nebolo ono, tak ma napadaju veci ako preskocene rozvody, vadny katalyzator a snimac otacok klukoveho hriadela. Ale skor to vidim na tu vadnu vahu vzduchu. Aky je to motor, rok vyroby, najazdene km?
https://fiatklubpolska.pl/diagnostyka-i ... iat-10730/
C1103 ABS Hydraulic Brake Switch Circuit Failure - porucha obvodu hydraulického brzdového spínača ABS
P2187 System Too Lean at Idle - system prilis chudy na volnobehu
P2191 System Too Lean at Higher Load - system prilis chudy vo vysokej zatazi
Mne sa to stale javi, ze auto ide v nudzovom rezime a ma vadne data od vahy vzduchu, ako som pisal hore. Alebo to moze byt aj vadna lamdba sonda a motor dostava malo paliva. Skus odpojit kabel od lambda sondy a nastartovat a pridat plyn, ci sa nieco zmeni. A potom tiez odpojit kabel od vahy vzduchu a nastartovat a pridat plyn, ci sa nieco zmeni.
https://www.obd-codes.com/p2187
https://www.obd-codes.com/p2191
Ak by to nebolo ono, tak ma napadaju veci ako preskocene rozvody, vadny katalyzator a snimac otacok klukoveho hriadela. Ale skor to vidim na tu vadnu vahu vzduchu. Aky je to motor, rok vyroby, najazdene km?
- Деревенский
- **
- Příspěvky: 305
- Registrován: 29 črc 2018, 18:45
- Bydliště: Дальневосточный округ
Re: Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Ty kódy s názvem zadej do strejdy gůgla a encyklopedie jůťůb a uvidíš co na tebe to vše vyplivne. A nakonec zjistíš že to dělá PCV ventil u čerpadla v nádrži za pár peněz
директор путаницы
Re: Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Tak jsem auto dal do servisu. V servisu je to cca už 3 týden. Výměna pístních kroužků, těsnění. Při nastartování volnoběh cca na 580 až 600ot, což je málo, při sešlápnutí plynu motor zdechne. Nastartovat jde normálně, mechanik už neví co dál. Diagnostika nic nepíše. Tváří se že je vše OK. pístní kroužky byli vyměněny kuli zakarbovanému válci, prej šel olej nahoru přes pístní kroužky. Ač byli měněny rozvody cca před 7000 km jestě jednou to celé seřídil aby měl jistotu že nic neudělal špatně.
Nesetkal jse s tím někdo tady? Nebo prostě mám vzít banku a koupit motor?
Nesetkal jse s tím někdo tady? Nebo prostě mám vzít banku a koupit motor?
Re: Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Kedze diagnostika nic neukazuje, moze to byt vec, co nie je snimana snimacmi. Ucpaty vyfuk to asi nebude... Predtym vsak diagnostika ukazovala chudobnu zmes na volnobehu aj v zatazi, co znamena, ze moze ist malo paliva do valcov. A to moze byt - vadne palivove cerpadlo, prasknuta hadicka/prisavanie vzduchu (to by ale asi bolo citit benzin), rele palivoveho cerpadla - prilis velky odpor rele (kontaktov) a preto cerpadlo nema dostatocne otacky/tlak. Regulator tlaku paliva na vstrekovani... Nekvalitne palivo, ucpany palivovy filter? Mozno je nieco aj so zapalovanim - modul zapalovania (neviem, ci na Hyundai take je, mal som to na Peugeote 309 1,4i). Je toho vela, co to moze byt. Este aj ten snimac klukoveho hriadela to moze byt... Alebo aj zlomeny drot k cidlam... Dalej - vzduchovy filter je OK? Ak by bol ucpaty, bola by zmes asi bohata... Vadna riadiaca jednotka, resp. zakorodovane kontakty/zbernica k nej...
Ja som zazil nudzovy rezim len raz a aj to na dizli - auto nemalo vykon, islo max do 2000-2300 otacok, bol to zalomeny kablik pri konektore do vahy vzduchu. Po dotlaceni to potom slo normalne. Preto mi to pripomina ten nudzovy rezim, ked riadiaca jednotka nevie, kolko vzduchu nasava a preto nedavkuje dobru zmes. Na tom Peugeote som mal este aj vadny potenciometer skrtiacej klapky, bola bohata zmes a neslo to dobre nastartovat, ale tu to riesi asi vaha vzduchu. Na hyundai nepoznam dokonale system vstrekovania, takze len pisem, co ma napada... Lepsie nieco, ako nic, ale je toho naozaj vela... Kolko to ma najazdene a aky je to motor a rok vyroby?
Ja som zazil nudzovy rezim len raz a aj to na dizli - auto nemalo vykon, islo max do 2000-2300 otacok, bol to zalomeny kablik pri konektore do vahy vzduchu. Po dotlaceni to potom slo normalne. Preto mi to pripomina ten nudzovy rezim, ked riadiaca jednotka nevie, kolko vzduchu nasava a preto nedavkuje dobru zmes. Na tom Peugeote som mal este aj vadny potenciometer skrtiacej klapky, bola bohata zmes a neslo to dobre nastartovat, ale tu to riesi asi vaha vzduchu. Na hyundai nepoznam dokonale system vstrekovania, takze len pisem, co ma napada... Lepsie nieco, ako nic, ale je toho naozaj vela... Kolko to ma najazdene a aky je to motor a rok vyroby?
Re: Ztráta vžýkonu, při akceleraci se to dusí
Tak auto už je doma.
Problém: Přicpaný katalyzátor,
Od koupě auta byl s motorem pořád nějaký problém, ztráta komprese válců, ztráta výkonu až úplné zastavení. Bohužel mě ani servisáka ( a to mě trošku sere) nenapadlo se podívat na katalyzátor až tedy teď kdy zjistil že je totálně přicpaný. Katalyzátor nechal vyčistit, ukazoval mi fotky co z něho vysypali vysvětlil že ten katalyzátor byl problém už od začátku kdy motor v podtlaku občas přisál částečky katiku do sebe a tím pádem pístní kroužky KO. Proto u mě výměna pístních kroužku 2 x na nájezd cca 7000km. Hrůza.
Doporučil mi koupit nový katalyzátor.
Bez ohledu na to že mám pocit že auto jede jak má, ranní starty jsou sice hlučnější ( je slyšet klepání ) ale auto jede, spotřeba pal. mi klesla cca o 2 l/100km, svítí kontrolka motoru což je lambda za katalyzátorem která to odnesla .
Konkrétně to ukazuje:
P0030 Chybná lamda Konkretné podle HO2S 1, Bank 1 heater control
C1103 Vadný absolutní tlak sběrného potrubí Kabelový svazek absolutního tlaku v potrubí je otevřený nebo zkratovaný Špatné elektrické zapojení sběrného potrubí absolutního tlaku
C1604 Vadný snímač točivého momentu elektrického posilovače řízení Kabelový svazek snímače točivého momentu elektrického posilovače řízení je otevřený nebo zkratovaný Senzor točivého momentu snímače elektrického posilovače řízení špatné elektrické připojení Vadná řídicí jednotka elektrického posilovače řízení
C1611 Vadný snímač tlaku všech kol (AWC) Kabelový svazek tlakového senzoru AWC je otevřený nebo zkratovaný Špatné elektrické připojení obvodu snímače tlaku AWC Chybná řídicí jednotka všech kol (AWC)
P0030 chyba je mi jasná. Nesetkal se někdo z C1103, C1604 a C1611 ?
Problém: Přicpaný katalyzátor,
Od koupě auta byl s motorem pořád nějaký problém, ztráta komprese válců, ztráta výkonu až úplné zastavení. Bohužel mě ani servisáka ( a to mě trošku sere) nenapadlo se podívat na katalyzátor až tedy teď kdy zjistil že je totálně přicpaný. Katalyzátor nechal vyčistit, ukazoval mi fotky co z něho vysypali vysvětlil že ten katalyzátor byl problém už od začátku kdy motor v podtlaku občas přisál částečky katiku do sebe a tím pádem pístní kroužky KO. Proto u mě výměna pístních kroužku 2 x na nájezd cca 7000km. Hrůza.
Doporučil mi koupit nový katalyzátor.
Bez ohledu na to že mám pocit že auto jede jak má, ranní starty jsou sice hlučnější ( je slyšet klepání ) ale auto jede, spotřeba pal. mi klesla cca o 2 l/100km, svítí kontrolka motoru což je lambda za katalyzátorem která to odnesla .
Konkrétně to ukazuje:
P0030 Chybná lamda Konkretné podle HO2S 1, Bank 1 heater control
C1103 Vadný absolutní tlak sběrného potrubí Kabelový svazek absolutního tlaku v potrubí je otevřený nebo zkratovaný Špatné elektrické zapojení sběrného potrubí absolutního tlaku
C1604 Vadný snímač točivého momentu elektrického posilovače řízení Kabelový svazek snímače točivého momentu elektrického posilovače řízení je otevřený nebo zkratovaný Senzor točivého momentu snímače elektrického posilovače řízení špatné elektrické připojení Vadná řídicí jednotka elektrického posilovače řízení
C1611 Vadný snímač tlaku všech kol (AWC) Kabelový svazek tlakového senzoru AWC je otevřený nebo zkratovaný Špatné elektrické připojení obvodu snímače tlaku AWC Chybná řídicí jednotka všech kol (AWC)
P0030 chyba je mi jasná. Nesetkal se někdo z C1103, C1604 a C1611 ?