Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Moderátor: Moderátoři
Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Ahoj, chtěla bych se zeptat jakou naftu tankujete či která je lepší? V zimních měsících převážně..
- Reklama
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Já tankuju Shell Power Diesel, otec do stejné motorizace běžnou od Shellu. Jestli je mezitím rozdíl nevím. Osobně jsem při tankování různých paliv nepociťoval žádný rozdíl
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
neviem ktorá je lepčí bo mám benzín ale viem že by som ti určite doporučil aditívum a to VIF - špeciálne na zimu.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Po minulé roky jsem přes zimu jezdil na Vervu + VIF, celoročně zimní (celý název je Super Diesel Aditiv, v akci v Kelly za 199,-/0,5 l plechovku). Bohužel, od jisté doby nejsem ochoten akceptovat cenu a množství biosložek, takže jsem přešel na EuroOil Optimal Diesel+ a přidávám aditivum.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Po pravdě jsem zatím aditivum neřešil, ale říkám si, že čas od času bych jej autíčku dopřál. Ta plechovka 0,5l je Axeli tak na jednu nádrž nebo to vystačí na víc a dává se třeba jen víčko? Zkušenosti s tím nemám.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Ta 500 ml plechovka by měla vystačit na cca 500 litrů paliva.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
sarin: Je to jak píše Kamílek. Dávkování je 1 ml VIF na 1 l nafty. Standardně liju 60 ml bez ohledu na to, zda natankuji 50 l nebo 56, lépe se to počítá
Výborné aditivum do nafty dělá Millers, tam ale 500 ml balení stojí cca 450,- Kč, dávkování je stejné.
Výborné aditivum do nafty dělá Millers, tam ale 500 ml balení stojí cca 450,- Kč, dávkování je stejné.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Tankuji už pár let u ONO a pár let přidávám při každém tankování VIF super diesel. Plechovka 0,5 l asi za dvě stovky. Tankuju většinou kolem 40 litrů, takže jedno víčko 40 ml je tak akorát.
Zrovna včera ONO Dobkovice, nafta 33,90,- Kč.
Zrovna včera ONO Dobkovice, nafta 33,90,- Kč.
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Presne tak, čakať zázraky od neviem ako vychválených prémiových palív je len ilúzia. S aditívami do palív to bude ako s aditívami do motorových olejov. Na svete sa vývoju venuje pár firiem a ako veľkoobchodný produkt to potom predávajú všade naokolo... k zákazníkovi sa potom dostáva pod XYZ rôznymi obchodnými značkami... či už ako samotné aditívum, alebo ako nejaké aditivované palivo na pumpe.
Takže kto nechce niektoré veci preplácať X-krát, tak má jednoduchú pomoc... pumpa s čo najväčším predajom (väčšinou lacnejšia až najlacnejšia)... a poctivo do každej nádrže nejaké spoľahlivé aditívum. Rafinérii je len pár a tým pádom aj základné palivo je všade rovnaké... pumpa s veľkým predajom má aj výhodu, že nemajú šancu robiť šarapatu dlho skladované bio zložky.
Je to síce k benzínom... ale svojho času testovali novinári vplyv 95 a 98okt paliva na výkon 1,8TSI(2.0TSI???) v nejakom seate. Popri tom porovnali 98okt prémiu rôznych značiek, výsledok bol taký, že rozdiel bol zanedbateľný... teda v tvrdých dátach to o niečo vyhralo tank ono, a subjektívne išiel motor najhladšie na OMV maxxmotion...
Vždy bude platiť, že pre bežného smrteľníka sa doplatok za prémiu v živote nevráti (aj keď bude nejaká úspora na spotrebe, tak nikdy nevyváži cenový rozdiel) .... je to čisto o subjektívnych pocitoch.
Takže kto nechce niektoré veci preplácať X-krát, tak má jednoduchú pomoc... pumpa s čo najväčším predajom (väčšinou lacnejšia až najlacnejšia)... a poctivo do každej nádrže nejaké spoľahlivé aditívum. Rafinérii je len pár a tým pádom aj základné palivo je všade rovnaké... pumpa s veľkým predajom má aj výhodu, že nemajú šancu robiť šarapatu dlho skladované bio zložky.
Je to síce k benzínom... ale svojho času testovali novinári vplyv 95 a 98okt paliva na výkon 1,8TSI(2.0TSI???) v nejakom seate. Popri tom porovnali 98okt prémiu rôznych značiek, výsledok bol taký, že rozdiel bol zanedbateľný... teda v tvrdých dátach to o niečo vyhralo tank ono, a subjektívne išiel motor najhladšie na OMV maxxmotion...
Vždy bude platiť, že pre bežného smrteľníka sa doplatok za prémiu v živote nevráti (aj keď bude nejaká úspora na spotrebe, tak nikdy nevyváži cenový rozdiel) .... je to čisto o subjektívnych pocitoch.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Díky klucí, co nejdřív pořídím a dopřeji autu vánoční dárek
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Ono rozdíl mezi 95 a 98 oktanů nemusí být u motoru znát, naopak. Pokud byl motor vyvíjen na 95 oktanů, může použití vyššího oktanového čísla mít na výkon opačkný efektdibarbora píše: ↑16 lis 2021, 09:30 Presne tak, čakať zázraky od neviem ako vychválených prémiových palív je len ilúzia. S aditívami do palív to bude ako s aditívami do motorových olejov. Na svete sa vývoju venuje pár firiem a ako veľkoobchodný produkt to potom predávajú všade naokolo... k zákazníkovi sa potom dostáva pod XYZ rôznymi obchodnými značkami... či už ako samotné aditívum, alebo ako nejaké aditivované palivo na pumpe.
Takže kto nechce niektoré veci preplácať X-krát, tak má jednoduchú pomoc... pumpa s čo najväčším predajom (väčšinou lacnejšia až najlacnejšia)... a poctivo do každej nádrže nejaké spoľahlivé aditívum. Rafinérii je len pár a tým pádom aj základné palivo je všade rovnaké... pumpa s veľkým predajom má aj výhodu, že nemajú šancu robiť šarapatu dlho skladované bio zložky.
Je to síce k benzínom... ale svojho času testovali novinári vplyv 95 a 98okt paliva na výkon 1,8TSI(2.0TSI???) v nejakom seate. Popri tom porovnali 98okt prémiu rôznych značiek, výsledok bol taký, že rozdiel bol zanedbateľný... teda v tvrdých dátach to o niečo vyhralo tank ono, a subjektívne išiel motor najhladšie na OMV maxxmotion...
Vždy bude platiť, že pre bežného smrteľníka sa doplatok za prémiu v živote nevráti (aj keď bude nejaká úspora na spotrebe, tak nikdy nevyváži cenový rozdiel) .... je to čisto o subjektívnych pocitoch.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Nenapísal som to úplne presne.... meraný motor mal odporúčaný 98okt... ale nie predpísaný, bola možnosť aj 95okt za cenu nižšieho výkonu. V rámci testu merali koľko motor stratil na 95 voči 98. A popri tom porovnali 98okt benzíny rôznych značiek.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Objem víčka u VIF-u je 20 ml.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
Já bych je za to víčko a systém nalévání věšel za koule do průvanu
Od samého začátku prakticky jediná hodně kritizovaná věc po desetiletí a nikdo s tím nic nedělá- nechce dělat
Vyřešil jsem zmiňovaným Millersem a jejich lahvičkou a plním si Vif do jejich lahviček. Plnění je trochu opruz, ale ta pohoda potom
Od samého začátku prakticky jediná hodně kritizovaná věc po desetiletí a nikdo s tím nic nedělá- nechce dělat
Vyřešil jsem zmiňovaným Millersem a jejich lahvičkou a plním si Vif do jejich lahviček. Plnění je trochu opruz, ale ta pohoda potom
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tucson 2015 2.0 diesel 4x4 kterou naftu?
mozem si to tu obcurat? momentalne 375 000km
- vstreky povodne
- turbo povodne
- cerpadlo povodne
ak je otazka na akej benzinke, je to jednoduche - na akejkolvek, ktora vyzera k svetu. vyhybat sa lokalkam. Nedoveru mam k Silmetu, KM prone a podobnym. Bezne tankujem systemom:
najma tesco a Tank ono (ak aa pohybujem v CR a SR)
80-90ml VIF (kupujem pixle a doma prelievam do decovych nadobiek
vzdy plnu, tz 40-43 z 45l nadrze. nikdy netankujem par litrov.
olej kazdych 15000km (nemusim ani po 375kkm dolievat)
palivovy filter kazdych 45000km
netankujem na Shell ani omv. par krat na benzine, po europe tankujem tam kde maju dobre kafe a ciste wc.
neverim a este mi nikto nedodal dokaz, ze napr cisty fuel save od Shellu bez dodatocnych aditiv je lepsi ako obyc diesel z tesca doaditivovanym napr Vifom. Cenovo to je vyrazne lepsie (ak pocitam ze aditiva na nadrz ma stoja cca 35kc). Ale ten diesel samotny ke tak o 4kc/l lacnejsi. A najma viem co tankujem. Tem je tu mnoho, takze v zasade to cele prepisujeme znovu
- vstreky povodne
- turbo povodne
- cerpadlo povodne
ak je otazka na akej benzinke, je to jednoduche - na akejkolvek, ktora vyzera k svetu. vyhybat sa lokalkam. Nedoveru mam k Silmetu, KM prone a podobnym. Bezne tankujem systemom:
najma tesco a Tank ono (ak aa pohybujem v CR a SR)
80-90ml VIF (kupujem pixle a doma prelievam do decovych nadobiek
vzdy plnu, tz 40-43 z 45l nadrze. nikdy netankujem par litrov.
olej kazdych 15000km (nemusim ani po 375kkm dolievat)
palivovy filter kazdych 45000km
netankujem na Shell ani omv. par krat na benzine, po europe tankujem tam kde maju dobre kafe a ciste wc.
neverim a este mi nikto nedodal dokaz, ze napr cisty fuel save od Shellu bez dodatocnych aditiv je lepsi ako obyc diesel z tesca doaditivovanym napr Vifom. Cenovo to je vyrazne lepsie (ak pocitam ze aditiva na nadrz ma stoja cca 35kc). Ale ten diesel samotny ke tak o 4kc/l lacnejsi. A najma viem co tankujem. Tem je tu mnoho, takze v zasade to cele prepisujeme znovu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023