Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Zdravim lidi, nevi nekdo nahodou, zda tento model ma podavaci cerpadlo v nadrzi? Auto z niceho nic nejde nastartovat, cerpadlo nepodava zadnou naftu (neslysim ho). Kdyz jsem jej vyndal, tak proste uvnitr toho bileho plastu neni ten valecek s pumpou. Tak nechapu, jak si to vlastne taha naftu z nadrze do motoru. Diky za rady
- Reklama
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Nemá to zubové čerpadlo na vysoklaké pumpě?
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
To nevim, mi jde o to, jestli ma cenu menit to cerpadlo v palivove nadrzi, kdyz vlastne si to ma tahat palivo samo pod tlakem prave z toho vysokotlakeho cerpadla u motoru. Podle mne to podavaci cerpadlo v nadrzi asi nema, je tam zrejme jen senzor. Nikde nemohu najit potrebne info
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Zkus zalovit na Autokelly, jestli něco takového nabízí.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
U nafťákov som sa zatial nestretol /možno sú také/ s podavacim cerpadlom v nadrzi , ako maju benzinaky , ktore po zapnuti zapalovania pocut chvilu..
CRDi si podla mna taha naftu vysokotlakým cerpadlom . Skus štartovať motor a povolit privod ku vstreku ,ci tlačí naftu..
CRDi si podla mna taha naftu vysokotlakým cerpadlom . Skus štartovať motor a povolit privod ku vstreku ,ci tlačí naftu..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Tak po zkousce startovani povoleny postupne vsechny privody ke vstrikum a vsude se cpe nafta. Akorat ten druhy se mi nejak nezda, sel ztuha povolovat oproti ostatnim. Jeste me napadl imobilizer, ale jak na nej kdyz je jen jeden klicek, uz fakt nevim, vsazel jsem na odvzdusneni a zadna zmena
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Je to elektronicky rizeny motor, chce to diagnostiku...
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Dve diag. a zadne chyby to nevyhodilo
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Diagnostikou se podívat, kolik to tlačí do railu, jestli je tam startovací tlak. Jak je starý naftový filtr? Není tam nějaká humus stará nafta?
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Palivovy filtr jsem menil prave tri dny zpatky, Byla to prvotni domenka. Nejhorsi je, ze to muze byt fura veci proc to toci a nestartuje ani na spray do klapy
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Žhavící lišta- plech pro žhavící svíčky. Žhavící relé?.
Už se to tady nedávno řešilo...
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 30#p618937
Už se to tady nedávno řešilo...
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 30#p618937
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Tlaky by som dal zmerať. Môže tam byt mechanická chyba.. Niečo z hlavou, rozvody, ventil a pod..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Tak se mi podarilo pomoci start spreje nastartovat a auto projet po vesnici. Po vypnuti motoru za 15min uz nenaskoci. Proto vylucovaci metodou jsem presvedcen ze pada nafta zpet do nadrze, protoze to nedrzi tlak. Beztak diky nejake netesnosti v trubkach. I ten motor na volnobeh jak byl naskoceny mel pravidelny pazvuk, jako kdyby fakt byl nekde vzduch. Proto normal nechytne, nafta se vrati zpet a bez tlaku tam proste neni pri startu. Jestli se mylim, tak reknete.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Zrovna toto by melo jit videt diagnostikou (jestli jsou dostatecne startovaci otacky, jestli je dostatecny tlak paliva v railu, jestli je ve chvili startu vubec nejake vstrikovane mnozstvi...)
Nicmene... jedno co lze touto projizdkou alespon vyloucit je zhaveni Jak se ten problem vubec objevil? Nejak nahle, nebo se to zhorsuje? Kdyz to auto jelo, mel motor +- normalni vykon a chod?
Kazdopadne to chce postupovat nejak systematicky od levnych/jednoduchych veci...
- projit merene hodnoty diagnostikou, pokud z toho nebude jasno
- udelat prepadovy test vstrikovacu (jestli chcije jeden/vice vstriku do prepadu, muze byt nizky tlak v railu + i horsi chod motoru)
- dle vysledku prip. dal...
Ted nevim, jestli uz ten motor ma dpf, pokud ano, moc bych s tim neblbnul at ho to nepohrbi, pokud ne, bude alespon videt na vyfuku, jestli tam jde nejaka nafta.
Nicmene... jedno co lze touto projizdkou alespon vyloucit je zhaveni Jak se ten problem vubec objevil? Nejak nahle, nebo se to zhorsuje? Kdyz to auto jelo, mel motor +- normalni vykon a chod?
Kazdopadne to chce postupovat nejak systematicky od levnych/jednoduchych veci...
- projit merene hodnoty diagnostikou, pokud z toho nebude jasno
- udelat prepadovy test vstrikovacu (jestli chcije jeden/vice vstriku do prepadu, muze byt nizky tlak v railu + i horsi chod motoru)
- dle vysledku prip. dal...
Ted nevim, jestli uz ten motor ma dpf, pokud ano, moc bych s tim neblbnul at ho to nepohrbi, pokud ne, bude alespon videt na vyfuku, jestli tam jde nejaka nafta.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Stalo se to nahle. Auto mam pet let a nikdy zadny problem. Ani dlouho nestalo. Prijdu rano k autu a najednou neslo startnout. V zime byly vzdy delsi starty kdyz byly minusy ale nikdy zadny vetsi problem. Zkusim tou diagnostikou kontrolu railu a tlaku tam.