Škubání auto při puštění plynu.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 30 bře 2020, 18:13
Škubání auto při puštění plynu.
Ahoj, mám i30 3 Gen 1.5T-Gdi MHEV 2022 Manuál - 22500km najeto.
Před pár dny jsem začal pociťovat, že když víc přidám třeba na druhý rychlostní stupeň a pustím plyn, tak auto 2/3x škubné(Zhoupne se) dále mi přijde, že když jedu klidnou jízdou na trojku cca 50-55km/h, tak motor poškubává, jen v režimu sport to asi nedělá, nesetkal se s tím už někdo? Ze servisem to řešit budu, ale nerad bych se nechal odbýt běžný projevem, protože taková ofce 4 1.5Tsi tohle nedělá a manželky i10 Nline 1.2 benál to taky nedělá, tam to prostě po rychlém puštění plynu kultivovaně jede dál, tady mám pocit jak když se rozhoupají zadní tlumiče. Díky
Před pár dny jsem začal pociťovat, že když víc přidám třeba na druhý rychlostní stupeň a pustím plyn, tak auto 2/3x škubné(Zhoupne se) dále mi přijde, že když jedu klidnou jízdou na trojku cca 50-55km/h, tak motor poškubává, jen v režimu sport to asi nedělá, nesetkal se s tím už někdo? Ze servisem to řešit budu, ale nerad bych se nechal odbýt běžný projevem, protože taková ofce 4 1.5Tsi tohle nedělá a manželky i10 Nline 1.2 benál to taky nedělá, tam to prostě po rychlém puštění plynu kultivovaně jede dál, tady mám pocit jak když se rozhoupají zadní tlumiče. Díky
- Reklama
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Mám něco podobného. Taky by mě to zajímalo. Byl jsem na servisu ve 46000 kdy to dělalo lehce a na nic nepřišly. ted při 49000 se to dost zhoršilo.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Cívky? Svíčky?
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... AD#p563943 , příspěvěk ze 14. 12. 2018, 19:06. Ano, vím, že se jedná o motor 1,4 T-GDi.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... AD#p563943 , příspěvěk ze 14. 12. 2018, 19:06. Ano, vím, že se jedná o motor 1,4 T-GDi.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Že by karbon? Ale s tak malým nájezdem?
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Ahoj, mam stejny motor a deje se mi ted neco podobneho s tim cukanim pri pusteni plynu.
Dale se mi deje, nejcasteji pri sjezdu z dalnice na okresky, pri plnem plynu auto cukne jakoby vynechalo turbo a az pak zacne tahnout. Nedeje se vzdy, jen obcas. Nemate s timto nekdo zkusenosti?
Najeto mam 12k a nedavno probehl prvni garancni servis, tak bych necekal problemy tak brzy. Pristi tyden jedu do autorizaku aby se na to koukli, tak uvidime.
Co u Vas v servisu? Prisli na neco?
Dale se mi deje, nejcasteji pri sjezdu z dalnice na okresky, pri plnem plynu auto cukne jakoby vynechalo turbo a az pak zacne tahnout. Nedeje se vzdy, jen obcas. Nemate s timto nekdo zkusenosti?
Najeto mam 12k a nedavno probehl prvni garancni servis, tak bych necekal problemy tak brzy. Pristi tyden jedu do autorizaku aby se na to koukli, tak uvidime.
Co u Vas v servisu? Prisli na neco?
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Mam to same, zacalo kolem 32tis. Dal jsem na servis, 2 dny testovani a….nic. Zadne zavady motoru. Zadny problem s civkami, nebo svickami. Ale asi mi prehrali SW ridici jednotky, zlepsilo se to. Snad to nekdo prokopne, ctu to dost casto.
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Mám taký pocit,že to má asi každá 1.5 TGDI s MHEV. A odsledoval som, že to je u mňa spojené s nabíjaním 48V baterky.
Podľa zvuku (keď nabíja tak od motora ide bzučanie) ale aj ukazateľa nabíjania je tam tak polsekunda oneskorenie po pustení plynu a vtedy to cukne.
Deje sa to hlavne pri malých rýchlostiach do tých 60km/h.
Ak jazdím dlho dole kopcom (napr. z Martinských Holí) tak je baterka nabitá, nedobíja ju a vtedy auto necuká.
Podľa zvuku (keď nabíja tak od motora ide bzučanie) ale aj ukazateľa nabíjania je tam tak polsekunda oneskorenie po pustení plynu a vtedy to cukne.
Deje sa to hlavne pri malých rýchlostiach do tých 60km/h.
Ak jazdím dlho dole kopcom (napr. z Martinských Holí) tak je baterka nabitá, nedobíja ju a vtedy auto necuká.
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Nemyslím si, že j to baterií. Nemáte někdo update ? Mě se to děje typicky kolem 50 a 100km/h při stálé rychlosti, kdy zabírá. Nejlépe do kopce.
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Mám stejný problém jako Ty, aktuálně mám najeto 34kkm. Už se mi to objevilo jednou, cca před měsícem, teď zas, motor vynechává, ale stále zrychluje, takže cívky to nebudou. Zajímavé je, že se mi to objevilo po zdražení benzínu už 2x a vždy po natankování 100 okt. benzínu. Při další nádrží na N95 problém přestal. Dovozuji z toho, že problém bude voda v benzínu. Chtěl jsem do nádrže nalít aquafobin nebo něco takového, ale zapomněl jsem, takže to dojíždím. Další zajímavost je, že se projev s menším množstvím paliva a vyšší teplotou (po celodenním stání na slunci) výrazně zhoršil, po vyjetí z města a poklesu vnější teploty z 33 na 31°C (a možná i ochlazení paliva v nádrži po ujetí cca 20-25km) se to začalo zlepšovat, také "v chladu po ránu" je to lepší, případně se projevuje jen minimálně při jízdě městem 50 km/h na 4. st. - cca 1500 ot a minimální plyn mi auto škube. Osobně to přisuzuji nekvalitnímu (byť tzv. prémiovému 100 okt. palivu).
No to je celkem logické, motor na 2. st. - třeba kolem 3000 ot. uvolním plynový pedál - škubne, to ale udělá každé auto ať má elektriku nebo ne, pak se zapojí dobíjení = další škubnutí, při poklesu otáček se odpojí dobíjení= další škubnutíPřed pár dny jsem začal pociťovat, že když víc přidám třeba na druhý rychlostní stupeň a pustím plyn, tak auto 2/3x škubné
Jinak po úplném sundání nohy z plynu začne motor brzdit=1. škubnutí, vždy se připojí dobíjení (nad cca 1200 ot.), což znamená menší škubnutí, někdy následované plachtěním = další škubnutí, každopádně po sundání nohy z plynu nejde do válce palivo, tudíž se ani nezapaluje vzduch = cívky/svíčky na to nemohou mít vliv.
Hyundai i30 FB 1,5 T-GDi 02/22
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Škubání auto při puštění plynu.
po natankování nového paliva+pro jistotu VIF škubání/cukání ustalo = poslední dobou je asi menší výtoč drahého vysokooktanového benzinu, který zvodnatí
Hyundai i30 FB 1,5 T-GDi 02/22
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Na vylúčenie/potvrdenie súvislosti s MHEV by som v prvom rade zablúdil do nejakého kia fóra… tam 1.5 tgdi je bez mhev a prípadneho imt6. Ak problém majú aj oni, tak to mhev nebude. Ale čo sa týka súvislosti s palivom, tak tomu by som vôbec nečudoval… a celkom obdivujem ľudí, čo do auta kupujú priemové palivá. Pri tých aktuálnych cenách sa čudujem, že to niekto kupuje…. takže kúpiť shit za hromadu peňazí nemôže byť problém… k prémiovému palivu len dva postrehy…
- vo firme už máme tretí rok exaktný zákaz tankovať prémiové palivá… pred tým to nik neriešil… ak sa k tomu stavia viac firiem takto, kto potom robí výtoč na tie palivá??
- v poslednej dobe sa napr. na OMV pumpách dosť šírila akcia happy hour keď bola premia za cenu štandardu…. prečo asi??
- vo firme už máme tretí rok exaktný zákaz tankovať prémiové palivá… pred tým to nik neriešil… ak sa k tomu stavia viac firiem takto, kto potom robí výtoč na tie palivá??
- v poslednej dobe sa napr. na OMV pumpách dosť šírila akcia happy hour keď bola premia za cenu štandardu…. prečo asi??
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Rýchlo s tým prestali.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Nechci to zakriknout, ale po natankovani obycejne 95ky problematicky projev, ktery jsem popisoval zmenil a zda se, ze je to ted OK. Ta zkusenost s premiovym palivem me nemile prekvapila.
Diky za podnet.
Diky za podnet.
gustavo píše: ↑22 srp 2023, 11:33Mám stejný problém jako Ty, aktuálně mám najeto 34kkm. Už se mi to objevilo jednou, cca před měsícem, teď zas, motor vynechává, ale stále zrychluje, takže cívky to nebudou. Zajímavé je, že se mi to objevilo po zdražení benzínu už 2x a vždy po natankování 100 okt. benzínu. Při další nádrží na N95 problém přestal. Dovozuji z toho, že problém bude voda v benzínu. Chtěl jsem do nádrže nalít aquafobin nebo něco takového, ale zapomněl jsem, takže to dojíždím. Další zajímavost je, že se projev s menším množstvím paliva a vyšší teplotou (po celodenním stání na slunci) výrazně zhoršil, po vyjetí z města a poklesu vnější teploty z 33 na 31°C (a možná i ochlazení paliva v nádrži po ujetí cca 20-25km) se to začalo zlepšovat, také "v chladu po ránu" je to lepší, případně se projevuje jen minimálně při jízdě městem 50 km/h na 4. st. - cca 1500 ot a minimální plyn mi auto škube. Osobně to přisuzuji nekvalitnímu (byť tzv. prémiovému 100 okt. palivu).
No to je celkem logické, motor na 2. st. - třeba kolem 3000 ot. uvolním plynový pedál - škubne, to ale udělá každé auto ať má elektriku nebo ne, pak se zapojí dobíjení = další škubnutí, při poklesu otáček se odpojí dobíjení= další škubnutíPřed pár dny jsem začal pociťovat, že když víc přidám třeba na druhý rychlostní stupeň a pustím plyn, tak auto 2/3x škubné
Jinak po úplném sundání nohy z plynu začne motor brzdit=1. škubnutí, vždy se připojí dobíjení (nad cca 1200 ot.), což znamená menší škubnutí, někdy následované plachtěním = další škubnutí, každopádně po sundání nohy z plynu nejde do válce palivo, tudíž se ani nezapaluje vzduch = cívky/svíčky na to nemohou mít vliv.
Re: Škubání auto při puštění plynu.
Ahojte,
Mám podobný problém, mám 1.0 motor v automatu i30 fastback, cca 53K najetých, auto není staré, necelý 2,5 roku. Začalo mi to nedávno dělat, při popojíždění v koloně, kdy pustím nohu z brzdy tak mi auto začne výrazně cukat. Taky mi nedávno začalo auto dělat problémy i při rozjezdu. Když stojím déle na světlech třeba nebo v křižovatce a chci se rozjet, tak mi klesnou otáčky a motor má tehdenci chcípat až... jestli je auto zahřáté nebo za chladna na to vliv nemá, děla to v obou situacích.. napadl mě filtr, ale zase jezdím delší trasy, zanesený by neměl být. na poslední garančce jsem byl cca 2 měsíce zpátky a všechno v pohodě. Odborník úplně nejsem, v autech se vyznám okrajově pouze, trošku mám obavy o převodovku nebo motor .. nějaké tipy co by to mohlo dělat?
Mám podobný problém, mám 1.0 motor v automatu i30 fastback, cca 53K najetých, auto není staré, necelý 2,5 roku. Začalo mi to nedávno dělat, při popojíždění v koloně, kdy pustím nohu z brzdy tak mi auto začne výrazně cukat. Taky mi nedávno začalo auto dělat problémy i při rozjezdu. Když stojím déle na světlech třeba nebo v křižovatce a chci se rozjet, tak mi klesnou otáčky a motor má tehdenci chcípat až... jestli je auto zahřáté nebo za chladna na to vliv nemá, děla to v obou situacích.. napadl mě filtr, ale zase jezdím delší trasy, zanesený by neměl být. na poslední garančce jsem byl cca 2 měsíce zpátky a všechno v pohodě. Odborník úplně nejsem, v autech se vyznám okrajově pouze, trošku mám obavy o převodovku nebo motor .. nějaké tipy co by to mohlo dělat?