Jak jsem dal plyn do Santy
Moderátoři: miooo, Moderátoři
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18 pro 2007, 06:48
- Bydliště: Trojanovice
Jak jsem dal plyn do Santy
Rozhodl jsem se do SantaFe 2.7 V6 automat dát plyn. Jako každý jsem zjišťoval co a jak. Obvolal jsem řadu lidí.
Mám potřebu pár postřehů zde napsat.
Nakonec jsem se rozhodl upřednostnit dílnu před typem zařízení. Zvolil jsem sympatického hocha s rozumným přístupem, který nikoho nepomlouval !
Za cenu 30 tkč jsem šel do LOVTECu.
Po jednodenní instalaci jsem byl s prací velmi spokojen.
Po cca 100 km jsem měl cestu kolem, mechanik zkontroloval nastavení a doladil parametry.
Začal jsem jezdit.
Pak to začalo.
Rozjezdy s neúplně zahřátým motorem často končily "zdechnutím" motoru.
Při vyjetí nádrže do prázdna začalo auto cukat jako bych jel na divokém oři - musel jsem plyn ručně vypnout.
Opět telefony a návštěva montéra.
Ten se ničemu nebránil a ochotně vysvětloval a ladil.
Po cca 500 km se rožla kontrolka CHECK !!
A to mi začaalo být zle; moje první auto na plyn - TOYOTA 4runner mi takto stále blbla a já se s tím nevyrovnal ještě dnes; TO trpět nebudu !
Opět telefonáty montérovi - opět vysvětloval.
Vyžádal jsem si od něj kabel na diagnostiku, SW z WEBu a zažal jsem studovat a nastovovat sám.
Po jednom odpoledni jsem opravil kabel a začal jezdit s notebukem v autě.
Nastavil jsem délky vstřiku, naklonění a posunutí tak že spotřeba je identická s benzínem, výkon supr a kontrolka se doposud nerozsvítila.
Rozjezdy i přepnutí na benzín je taky OK.
Závěr :
- lze koupit betelné systémy typu landi-renzo, ... které budou ihed lépe nastaveny, jsou odolnější, ale pořizovací cena, cena náhradních dílů je jinde
- vybrat poctivého a odolného montéra, který vás nehodí přes palubu
- no a možná je dobré to taky trochu pochopit o čem to je a mít možnost systém si poladit.
Tož tak.
Mám potřebu pár postřehů zde napsat.
Nakonec jsem se rozhodl upřednostnit dílnu před typem zařízení. Zvolil jsem sympatického hocha s rozumným přístupem, který nikoho nepomlouval !
Za cenu 30 tkč jsem šel do LOVTECu.
Po jednodenní instalaci jsem byl s prací velmi spokojen.
Po cca 100 km jsem měl cestu kolem, mechanik zkontroloval nastavení a doladil parametry.
Začal jsem jezdit.
Pak to začalo.
Rozjezdy s neúplně zahřátým motorem často končily "zdechnutím" motoru.
Při vyjetí nádrže do prázdna začalo auto cukat jako bych jel na divokém oři - musel jsem plyn ručně vypnout.
Opět telefony a návštěva montéra.
Ten se ničemu nebránil a ochotně vysvětloval a ladil.
Po cca 500 km se rožla kontrolka CHECK !!
A to mi začaalo být zle; moje první auto na plyn - TOYOTA 4runner mi takto stále blbla a já se s tím nevyrovnal ještě dnes; TO trpět nebudu !
Opět telefonáty montérovi - opět vysvětloval.
Vyžádal jsem si od něj kabel na diagnostiku, SW z WEBu a zažal jsem studovat a nastovovat sám.
Po jednom odpoledni jsem opravil kabel a začal jezdit s notebukem v autě.
Nastavil jsem délky vstřiku, naklonění a posunutí tak že spotřeba je identická s benzínem, výkon supr a kontrolka se doposud nerozsvítila.
Rozjezdy i přepnutí na benzín je taky OK.
Závěr :
- lze koupit betelné systémy typu landi-renzo, ... které budou ihed lépe nastaveny, jsou odolnější, ale pořizovací cena, cena náhradních dílů je jinde
- vybrat poctivého a odolného montéra, který vás nehodí přes palubu
- no a možná je dobré to taky trochu pochopit o čem to je a mít možnost systém si poladit.
Tož tak.
- Reklama
Ahoj,
jsem rád, že jsi nezanevřel, i když jsi na to šel odjinud než my.
Máme na 2,4 i 2,7 V6 systémy tartarini a jsou v pohodě - zatím jsme jednou přeinstalovávali software - máme najeto více jak 20 000,- km na každém. U nás se jako závada projevovalo na 2,7 zacukání při prudkém přidání plynu z minimálních otáček. Nyní je to OK - o výkonu ( který je rovnocený) a ceně jěždění se nemusíme asi ani bavit.
Pravda přišlo nás to celkem na 40 a 50 tisíc avšak včetně montáže průběžného sledování tlaku v pneu, abychom nemuseli v kufru vozit rezevu.
tak hurá vezmu si 800 a dám si plnou nádrže u plyněnky.
clay
jsem rád, že jsi nezanevřel, i když jsi na to šel odjinud než my.
Máme na 2,4 i 2,7 V6 systémy tartarini a jsou v pohodě - zatím jsme jednou přeinstalovávali software - máme najeto více jak 20 000,- km na každém. U nás se jako závada projevovalo na 2,7 zacukání při prudkém přidání plynu z minimálních otáček. Nyní je to OK - o výkonu ( který je rovnocený) a ceně jěždění se nemusíme asi ani bavit.
Pravda přišlo nás to celkem na 40 a 50 tisíc avšak včetně montáže průběžného sledování tlaku v pneu, abychom nemuseli v kufru vozit rezevu.
tak hurá vezmu si 800 a dám si plnou nádrže u plyněnky.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Jen si musíš měnit triko, které je od slz upně mokré, což? A časem bude ještě hůř s cenama pohonejch látek:-D
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
tuším, že máte sekvenci, takže tam by měl jít výkon o něco nahoruRexcor píše:Výkon se v žádném případě na našich dvou nesnížil.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Jenže už jsem to tu psal tolikrát a někteří lidé vypadají, že tomu prostě nechtějí věřit. A tak píšu, že se rozhodně neztratí a aspoň budou příjemně překvapeni, až si ho nechají namontovat.
Ale ať taky napíše Alexsantafe jak mu to táhne.
Ale ať taky napíše Alexsantafe jak mu to táhne.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18 pro 2007, 06:48
- Bydliště: Trojanovice
Parametry pro naklonění, posunutí a délky střiku pro plyn (v plyn. řídící jednotce) mám nastaveny na spotřebu; pocitově se mi zdá výkon při takovémto nastavení srovnatelný s benzínem; protože mám automat, jezdim okolo 2k otáček, zaměřil jsem se na nastavení v této oblasti <= 2,5K ve vyšších otáčkách mám malinko chudší směs.
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Když to budou mít přímo připravené, tak je to tak na dva dny. Podle toho, jestli už typ auta co máš dělali.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Zdravím Vás, dnes je to měsíc co jsem si pořídil starší Santu a tohle téma mě opravdu zajímá. Chtěl sem automat a při rozhodování nafta vs. benzín nakonec zvítězil benzín, hlavně kvůli výkonu. Proto prosím Redvouse zda by sem psal svoje postřehy z přestavby na LPG. Moje portmonka to musí nejdřív trochu rozdýchat a pak do toho půjdu taky.
zdravím, rád bych ti napsal svoje první dojmy,ale zatím mám santu doma necelé 3 týdny a přestavba se ještě nekonala, zatím jsem hledal v okolí kdo mi to může udělat a kdo už má zkušenosti se SF aby to bylo co nejrychlejší. plánuju to dát na přestavbu v přelomu sprna-září tak kdyžtak později:o)
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 110kw, 2006