K čemu je ten kábl?

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

když jezdíš normálně tak může jít i dolů
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Reklama
 

Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Spotřeba mě zůstala stejná.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

Příspěvek od 21peter »

Dakujem velmi pekne pomohli ste mi.Máte aj nejako upevnený držiakom vzduchový filter??Nebúcha Vám do niečoho??
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

nevim jakej maš model motoru ale mě filtr třiskal do nadobky s brzdovou kapalinou tak jsem je prozatim svorkami na kable stahl k plechu co je od baterky...a neklepe...stejně to ted řešim ještě jinak ale to bude dyl trvat....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

Příspěvek od 21peter »

Selshig a máš tam aj prívod čerstvého vzduchu nejako riešené alebo to máš len tak necháte v motorovom priestore bez prívodu??
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

kdybych tam nechal filtr jen tak tak bych si moc nepomohl diky teplemu vzduchu od motru..dělam přimy přivod studeneho vzduchu něco jak ma draceq akorat že ja budu davat mlhovky takže přístup k tomu otvoru pro mlhovky použit nemužu...tak to řeším tím zpusobem že nechavam tu první čast saní až co jde k tomu puvodnímu filtru..k tomu dopasovavam odpadni rouru plastovou kterou nahřívaním tvaruju na ten tvar puviodního saní a tu rouru pak přivedu přimo k filtru....filtre je zasunuty do kolena odpadního 60° a druha strana kolena je v te gumove hadici co je od sani u toho motoru..je to trošku šileně napsane ale jak to bude hotove dam fota...jen pořad přemyšlim nad tím jak dopasovat ten zubaty přechod mezi puvodnim sanim a tou rourou jestli se da sehnat nějaky kit pružnej nebo něco...zkoušeli sme už kde jake hadice a vše se zdeformovalo...kdyby se ty hadice žlute ktere se používaji na sazení stromu jak se to kolem nich dava na zavlažovani nebyli dirave tak použiju tohle a sere pes...kura jen ty diry tam...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

Příspěvek od 21peter »

Ahoj Selshig no co jak postupuješ pri tom vzduchovom filt.??Ide to??
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Co vím, tak dneska by to mělo být hotové :) takže MY CHCEME FOTKY! MY CHCEME FOKY! :mrgreen:
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

takže chlapi informuji vas že tedkom sem dodělal svary na spojich hrubě hnusně a tak jsem to ted nakidlal kitem azitra přebrousim a nastřikam aspon tak nějak narychlo aby ste to mohli vidět ....jinak se mě to začina libit....krasně to huči v autě...zitra večer to tu hodim aspon zakladem jak je to tam na autě namontovane....
slibuju
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

jedine co viem k tomuto povedat ze ak das prec cely airbox a buchnes tam sportovy filter tak aspon v mojom pripade to zdochynalo na volnobehu a pri jazde to nebolo moc dobre............zlepsenie ale len male aj to len pri jazde spravila hadica od naraznika k filtru........ale zdochynalo to furt na volnobehu..........info montoval som ho na miesto airboxu po vahe vzduchu a snimac teploty premiestnil pred filter.........nepomohlo........takze spat k klasik airboxu.........aj ked rozmyslam nad sportovou vlozkou.........cona to vravite ? inac filter bol KingDragon............
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

tak a seš si jistý že je to tím filtrem že ti to chcípa???no ja sem se tad bavil s klukama co maji ty filtry a nikdy s tím problemy nema...na volnoběhu když chcipa motor muže byt problem v klapce nebo krokovym motorku...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

U mě taky volnoběh bez potíží..... ale možná by ti pomohlo resetovat ŘJ - aby si zvykla na přísun vzduchu přes jiný filtr...... je to potvora chytrá, naučí se to :)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

ty dracqu ty tež nemaš vahu vzduchu v autě co???ja jen doufam že tam mam třeba v motoru 4 valce a ne tři :D
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Váhu nemám..... a podle počtu a rozmístění ventilů a zapalovacích kabelů to vypadá dokonce i na 4 válce :twisted: :lol:
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

tak to jsem rad jelikož někde korejci něco dal iněkde zas e ne no:D taky mam vše tak uspočadane že to vypada že mam 4 valce :D škoda že nedali o 4 nebo 8ventilu vice :D:D:D takovy 1,3 20V by byl luxus :D
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“