Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Silva
**
Příspěvky: 149
Registrován: 08 led 2008, 15:16
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Silva »

No v jiném servisu mi řekli,že mi to klidně zkusí přehrát ,ale pokud si na to už můj servis uplatnil garanci, tak bohužel a to přehrátí bych si musela jinde zaplatit
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
Reklama
 

Uživatelský avatar
Silva
**
Příspěvky: 149
Registrován: 08 led 2008, 15:16
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Silva »

palčo píše:Silva, veď to nie je pravda, že predajca nemá nič do činenia s predaným výrobkom. Veď keď budem reklamovať napr. fotoaparát, predsa s ním nepôjdem do japonska, ale ku predajcovi. Veď predajca si to potom uplatní voči dovozcovi. Ešte ma napadlo- skús kontaktovať priamo dovozcu Hyundai do českej republiky. A im sa posťažuj. Ale nie telefonicky. Aspoň mejlom a odpoveď si vytlač, aby si mala nejaký dôkaz v ruke. Snáď uspeješ. Ja som tiež kontaktoval dovozcu, a podľa čísla karosérie mi bolo oznámené, že na zvolávaciu akciu "nemám" číslo.(Už som o tom písal) Našťastie mi soft prehrali.
Držím Ti palce.
Mluvila jsem s pánem který nám přímo auto prodával ,protože jsem mu chtěla "poděkovat" , že když nám to loni v srpnu prodával a o závadě už věděl,že nás na to neupozornil :twisted: :twisted: a ten mi řekl že on už s tím nemá co do činění ,že se musím obrátit na servis .Pak jsem mluvila s pánem ze servisu a řekla mu, že jsem dala 300 tisíc za auto takže od něj očekávám, že bude vpohodě snad startovat a on mi na to slušně řekl, že není výrobce ,že za to nemůže a i kdyby auto stálo milion tak s tím nic nenadělá :twisted: :twisted: samozřejmě nemám s žádné návštěvy zápis v servisní knížce takže příští týden tam jdu znova a chci ,aby mi všechny moje návštěvy tam napsali a dali mi potvrzení, že nejsou schopni závadu odstranit :twisted: dokonce nemám ani zápis když jsem měla auto v servise kvůli blikající kontrolky CHECK jen to prostě smazali s počítače, ale nic víc a už půl roku poslouchám, jak musím čekat ,nemíním takhle čekat až mi skončí záruka na auto a pak už se se mnou nebude nikdo o tomhle bavit :twisted: :twisted: Pokud nejsou schopni závadu odstranit pak ať vrátí peníze nebo dají nové auto ,včera jsem už přestala věřit ,že se někdy totiž nápravy na mém autě dočkám :twisted:
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
Uživatelský avatar
Matejsl
*
Příspěvky: 44
Registrován: 13 led 2008, 08:25

Příspěvek od Matejsl »

Ved ty mozes ist do ktorehokolvek autorizovaneho Hyundai servisu a zaruka by ti nemala padnut.
KIA RIO II 1,4 SPORTY
okxs
*
Příspěvky: 10
Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od okxs »

tak jsem konečně přivezl auto ze servisu. Soft se po včerejším nekonečném setkání nakonec podařilo nahrát. Prý byl na vině nefunkční server Hyundaie, odkud soft stahují, že včera tvrdili něco jiného. No, každopádně pak dám vědět, jestli pomohlo, dnes je moc velké teplo.
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Silva, každopádne by som napísal mejla na adresu: info@hyundai.cz , kde by som sa opýtal čo a ako. Prípadne by som ich informoval o problémoch so servisom.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Uživatelský avatar
Silva
**
Příspěvky: 149
Registrován: 08 led 2008, 15:16
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Silva »

Tak jsem napsala dovozci Hyundai do Prahy email a jsem zvědavá na odpověď

do jiného servisu můžu jít ,ale pokud si na tohle už můj servis uplatnil garanci, tak bych za to musela v jiném už zaplatit ,takže musím zjistit u mého servisu jestli si garanci uplatnili ,pokud ne ,můžu jít s tímto problémem i jinde
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
Uživatelský avatar
blacki1
*
Příspěvky: 55
Registrován: 02 pro 2007, 19:51
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od blacki1 »

No já osobně si myslím, že auto opraví a to i bezplatně v jakémkoliv servisu značky Hyundai. Proč je teda v příručce napsáno že v případě problémů ať zákazník navštíví kterýkoliv servis??? :shock: Potom nás klamou!! Ale jak tady sleduji názory, tak co servis, to jiný přístup :? Přece mají jednu centrálu!! Tak je jedno, kam s autem pojedu,ne?? Zajímavé je, že u jiných značek to takhle funguje 8) No, tady to asi tak nefakčí :roll:
Accent 1.4 Elegance Gold
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Můžeš zajet do kteréhokoli servisu, ale zaplatíš si to;-)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
okxs
*
Příspěvky: 10
Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od okxs »

ZdeněkSvoboda píše:Můžeš zajet do kteréhokoli servisu, ale zaplatíš si to;-)
a prave tohle mi prijde od nich jako naprosta "p*cov*na"
michal2828
**
Příspěvky: 131
Registrován: 06 úno 2008, 14:36

Příspěvek od michal2828 »

Nic si nezaplatiš včechny předpisy jsou na tvojí straně, (občanský zákoník, zákon na ochranu spotřebitele a konec konců i předpisy EU) Oni jenom spoléhají na to, že obyčený člověk se s nima nebude chtít soudit, ale u mě by s tím nepochodili. Jednou bych je upozornil a pokud by nereagovali podám žalobu k soudu a podnět na obchodní inspekci.
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
Uživatelský avatar
Silva
**
Příspěvky: 149
Registrován: 08 led 2008, 15:16
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Silva »

Pokud jsem to pochopila dobře, tak bych mohla jít jinde a opravili by mi to jinde zadarmo ,ale ne v případě, že si můj servis už u výrobce uplatnil garanci na tenhle problém ze špatným sw. Takže tam jedu zítra a zjistím jestli je garance uplatněna nebo ne ,pokud ne, jdu si to zkusit ještě nechat přehrát jinde a uvidíme .Stížnosti jsem rozeslala kde se dalo a mám sepsaný papír s reklamací a pokud se tento problém do 30dnů neodstraní jdu do reklamace :twisted: projela jsem už dost benzinu a provolala dost peněz do servisu a nic s toho :twisted: půl roku poslouchám za týden to už bude a ted zas, že to na mé auto nejde a mám to zkusit zas za týden :twisted: bylo mi řečeno, že jako kompenzaci mi umyjou auto :lol: :lol: :lol: což si myslím, že za tyto nervy by už tak měli dát jako kompenzaci nové auto :lol: ovšem takové co nemá špatný sw :lol:
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Příspěvek od Patrik Merka »

Tak i já jsem v pátek nechal auto přeprogramovat (soft.ŘJ). Dnes ráno bylo kolem nuly (auto bylo lehce zamrzlé). Nastartoval jsem a ihned se rozjel..... vše OK bez nějakého cukání.
Jen krátce k možnosti využívání jiných servisů než tam kde proběhla koupě automobilu.
Já osobně jsem koupil automobil v UH ,ale když jsem hovořil i s jinými servisy (např.Olomouc,Vyškov,Brno) všude byli ochotní mě objednat na opravu (v rámci záruky bezplatně) . To jsem si prověřoval při přehrávání soft. staršího vydání (někdy koncem roku). Jen mě doporučili, že je nejlepší auto řešit stále v jednom a tom samém servisu, aby to auto jednoduše řečeno dobře znali. S uplatněním garance jsem se nesetkal???
Přeji všem hodně štěstí .
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8141
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

Tiez celkom nerozumiem ako si uplanil servis chybu u Silvie Ak tu vadu neostranili - ergo neperhrali novy soft, ktory odstrani cukanie stale problem pretrvava.. a ty mozes prist napr do Autostylu v Brne a povedat, zdarec mam auto v zaruke a je s nim toto a toto... prosim odstranit... Autostyl kukne, prehra soft... stalo ich to cca 1500 kc, unaju ze je to chyba vyrobcu na co sta vztahuje garancia a tak ucet za opravu zaplati dovozca - vyfakturuju mu to.. je to jednoduche. Najma sa nesmie dat odradit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Silva píše:Pokud jsem to pochopila dobře, tak bych mohla jít jinde a opravili by mi to jinde zadarmo ,ale ne v případě, že si můj servis už u výrobce uplatnil garanci na tenhle problém ze špatným sw. Takže tam jedu zítra a zjistím jestli je garance uplatněna nebo ne ,pokud ne, jdu si to zkusit ještě nechat přehrát jinde a uvidíme .Stížnosti jsem rozeslala kde se dalo a mám sepsaný papír s reklamací a pokud se tento problém do 30dnů neodstraní jdu do reklamace :twisted: projela jsem už dost benzinu a provolala dost peněz do servisu a nic s toho :twisted: půl roku poslouchám za týden to už bude a ted zas, že to na mé auto nejde a mám to zkusit zas za týden :twisted: bylo mi řečeno, že jako kompenzaci mi umyjou auto :lol: :lol: :lol: což si myslím, že za tyto nervy by už tak měli dát jako kompenzaci nové auto :lol: ovšem takové co nemá špatný sw :lol:
I kdyby garance uplatněná byla, tak závada odstraněná nebyla... :idea:
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Každý máme pravdu, len ako napísal michal2828 servisy sa spoliehajú na právnu nevedomosť zákazníka. Je to smutné, ale je to tak. Mňa napríklad v Nových Zámkoch pri prvom telefonáte chceli hneď objednať na prehratie softu, len pani v servise mi pripomenula, aby som si nezabudol zobrať servisnú knižku. Nemala problém s tým, odkiaľ som a kde som kupoval auto. Nuž nie je servis ako servis.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“