Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
Mluvila jsem s pánem který nám přímo auto prodával ,protože jsem mu chtěla "poděkovat" , že když nám to loni v srpnu prodával a o závadě už věděl,že nás na to neupozornilpalčo píše:Silva, veď to nie je pravda, že predajca nemá nič do činenia s predaným výrobkom. Veď keď budem reklamovať napr. fotoaparát, predsa s ním nepôjdem do japonska, ale ku predajcovi. Veď predajca si to potom uplatní voči dovozcovi. Ešte ma napadlo- skús kontaktovať priamo dovozcu Hyundai do českej republiky. A im sa posťažuj. Ale nie telefonicky. Aspoň mejlom a odpoveď si vytlač, aby si mala nejaký dôkaz v ruke. Snáď uspeješ. Ja som tiež kontaktoval dovozcu, a podľa čísla karosérie mi bolo oznámené, že na zvolávaciu akciu "nemám" číslo.(Už som o tom písal) Našťastie mi soft prehrali.
Držím Ti palce.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
Silva, každopádne by som napísal mejla na adresu: info@hyundai.cz , kde by som sa opýtal čo a ako. Prípadne by som ich informoval o problémoch so servisom.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Tak jsem napsala dovozci Hyundai do Prahy email a jsem zvědavá na odpověď
do jiného servisu můžu jít ,ale pokud si na tohle už můj servis uplatnil garanci, tak bych za to musela v jiném už zaplatit ,takže musím zjistit u mého servisu jestli si garanci uplatnili ,pokud ne ,můžu jít s tímto problémem i jinde
do jiného servisu můžu jít ,ale pokud si na tohle už můj servis uplatnil garanci, tak bych za to musela v jiném už zaplatit ,takže musím zjistit u mého servisu jestli si garanci uplatnili ,pokud ne ,můžu jít s tímto problémem i jinde
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
No já osobně si myslím, že auto opraví a to i bezplatně v jakémkoliv servisu značky Hyundai. Proč je teda v příručce napsáno že v případě problémů ať zákazník navštíví kterýkoliv servis???
Potom nás klamou!! Ale jak tady sleduji názory, tak co servis, to jiný přístup
Přece mají jednu centrálu!! Tak je jedno, kam s autem pojedu,ne?? Zajímavé je, že u jiných značek to takhle funguje
No, tady to asi tak nefakčí ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Accent 1.4 Elegance Gold
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Nic si nezaplatiš včechny předpisy jsou na tvojí straně, (občanský zákoník, zákon na ochranu spotřebitele a konec konců i předpisy EU) Oni jenom spoléhají na to, že obyčený člověk se s nima nebude chtít soudit, ale u mě by s tím nepochodili. Jednou bych je upozornil a pokud by nereagovali podám žalobu k soudu a podnět na obchodní inspekci.
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
Pokud jsem to pochopila dobře, tak bych mohla jít jinde a opravili by mi to jinde zadarmo ,ale ne v případě, že si můj servis už u výrobce uplatnil garanci na tenhle problém ze špatným sw. Takže tam jedu zítra a zjistím jestli je garance uplatněna nebo ne ,pokud ne, jdu si to zkusit ještě nechat přehrát jinde a uvidíme .Stížnosti jsem rozeslala kde se dalo a mám sepsaný papír s reklamací a pokud se tento problém do 30dnů neodstraní jdu do reklamace
projela jsem už dost benzinu a provolala dost peněz do servisu a nic s toho
půl roku poslouchám za týden to už bude a ted zas, že to na mé auto nejde a mám to zkusit zas za týden
bylo mi řečeno, že jako kompenzaci mi umyjou auto
což si myslím, že za tyto nervy by už tak měli dát jako kompenzaci nové auto
ovšem takové co nemá špatný sw ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Tak i já jsem v pátek nechal auto přeprogramovat (soft.ŘJ). Dnes ráno bylo kolem nuly (auto bylo lehce zamrzlé). Nastartoval jsem a ihned se rozjel..... vše OK bez nějakého cukání.
Jen krátce k možnosti využívání jiných servisů než tam kde proběhla koupě automobilu.
Já osobně jsem koupil automobil v UH ,ale když jsem hovořil i s jinými servisy (např.Olomouc,Vyškov,Brno) všude byli ochotní mě objednat na opravu (v rámci záruky bezplatně) . To jsem si prověřoval při přehrávání soft. staršího vydání (někdy koncem roku). Jen mě doporučili, že je nejlepší auto řešit stále v jednom a tom samém servisu, aby to auto jednoduše řečeno dobře znali. S uplatněním garance jsem se nesetkal???
Přeji všem hodně štěstí .
Jen krátce k možnosti využívání jiných servisů než tam kde proběhla koupě automobilu.
Já osobně jsem koupil automobil v UH ,ale když jsem hovořil i s jinými servisy (např.Olomouc,Vyškov,Brno) všude byli ochotní mě objednat na opravu (v rámci záruky bezplatně) . To jsem si prověřoval při přehrávání soft. staršího vydání (někdy koncem roku). Jen mě doporučili, že je nejlepší auto řešit stále v jednom a tom samém servisu, aby to auto jednoduše řečeno dobře znali. S uplatněním garance jsem se nesetkal???
Přeji všem hodně štěstí .
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8262
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Tiez celkom nerozumiem ako si uplanil servis chybu u Silvie Ak tu vadu neostranili - ergo neperhrali novy soft, ktory odstrani cukanie stale problem pretrvava.. a ty mozes prist napr do Autostylu v Brne a povedat, zdarec mam auto v zaruke a je s nim toto a toto... prosim odstranit... Autostyl kukne, prehra soft... stalo ich to cca 1500 kc, unaju ze je to chyba vyrobcu na co sta vztahuje garancia a tak ucet za opravu zaplati dovozca - vyfakturuju mu to.. je to jednoduche. Najma sa nesmie dat odradit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
I kdyby garance uplatněná byla, tak závada odstraněná nebyla...Silva píše:Pokud jsem to pochopila dobře, tak bych mohla jít jinde a opravili by mi to jinde zadarmo ,ale ne v případě, že si můj servis už u výrobce uplatnil garanci na tenhle problém ze špatným sw. Takže tam jedu zítra a zjistím jestli je garance uplatněna nebo ne ,pokud ne, jdu si to zkusit ještě nechat přehrát jinde a uvidíme .Stížnosti jsem rozeslala kde se dalo a mám sepsaný papír s reklamací a pokud se tento problém do 30dnů neodstraní jdu do reklamaceprojela jsem už dost benzinu a provolala dost peněz do servisu a nic s toho
půl roku poslouchám za týden to už bude a ted zas, že to na mé auto nejde a mám to zkusit zas za týden
bylo mi řečeno, že jako kompenzaci mi umyjou auto
![]()
![]()
což si myslím, že za tyto nervy by už tak měli dát jako kompenzaci nové auto
ovšem takové co nemá špatný sw
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Každý máme pravdu, len ako napísal michal2828 servisy sa spoliehajú na právnu nevedomosť zákazníka. Je to smutné, ale je to tak. Mňa napríklad v Nových Zámkoch pri prvom telefonáte chceli hneď objednať na prehratie softu, len pani v servise mi pripomenula, aby som si nezabudol zobrať servisnú knižku. Nemala problém s tým, odkiaľ som a kde som kupoval auto. Nuž nie je servis ako servis.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige