Nulovací tlačítko na přístrojovce
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Naposledy upravil(a) zahyx dne 21 led 2008, 21:24, celkem upraveno 2 x.
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Elantra - zavada odstranena
Panove panove panove - tak to jsem nezral . Elantra nema zadny kolicek, nebo neco takoveho, ale hned za tlacitkem je spínač a na desku vedou jen dratky. A tady byl problem. Nejakej narodni lidovej umelec zapojil konektor k jinemu spinaci. Auto "melo" byt servisovano pouze v autorizovanych servisech a kdyz vidim vysledek, tak mohu pouze konstatovat ........... potes pr.el.
Jinak rozebrani pristrojovky u Elantry je radost a trvalo mi to cca 10 min i s badanim
Jinak rozebrani pristrojovky u Elantry je radost a trvalo mi to cca 10 min i s badanim
Elantra 2,0 CRDi
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Hochu Ty seš nějakej napruženej. KOukám, že ani omlouvat se nemá cenu.Xfield píše:...kdyby sis našel čas přečíst předchozí příspěvky (třeba zrovna ten, ke kterému jsem přiložil fotky), tak sis možná ušetřil čas a neopotřebovával by sis klávesnici zbytečnejma poznámkama....
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Ta poznámka, kterou jsi citoval, byla reakce na text, který "zahyx" později upravil na no sorry ...... původně mi "radil", ať zkusím použít tlačítko z kalkulačky - proto jsem se vyjádřil právě takhle.
Nemám důvod se tady rozčilovat, ale když někdo nejdřív napíše, že mi tam chybí tlačítko a později radí, ať udělám něco, co už jsem dávno vyzkoušel a napsal jsem tady o tom, tak to ni připadá spíš jako výsměch, protože se zjevně ani neobtěžoval přečíst si předchozí příspěvky.
...a spíš než diskusi nad chováním bych ocenil věcné poznámky k problému.
Nemám důvod se tady rozčilovat, ale když někdo nejdřív napíše, že mi tam chybí tlačítko a později radí, ať udělám něco, co už jsem dávno vyzkoušel a napsal jsem tady o tom, tak to ni připadá spíš jako výsměch, protože se zjevně ani neobtěžoval přečíst si předchozí příspěvky.
...a spíš než diskusi nad chováním bych ocenil věcné poznámky k problému.
Re: Elantra - zavada odstranena
Nevím, kterej rok výroby je tvoje auto - je možný, že to později tak začali dělat, ale u mýho to žádným spínačem řešený není (i když si to na spínač nejspíš předělám taky). Z fotek, který jsem sem dal, je vidět, že na tom plošáku je vytvořená dotyková plocha pro spínací membránu, která se stlačuje právě tím plastovým kolíčkem.Méďa píše:Panove panove panove - tak to jsem nezral . Elantra nema zadny kolicek, nebo neco takoveho, ale hned za tlacitkem je spínač a na desku vedou jen dratky. .......
Jinak s tebou souhlasím, že rozdělání přístrojovky je snad nejjednodušší s jakým jsem se kdy setkal a docela bych ocenil fotky, jak to tam máš přidělaný k tomu plošáku.
Tak už jsem konečně našel čas zprovoznit ten "palubní PC". Už se mi nechtělo dál zkoumat, jakou použít novou membránu toho původního tlačítka (i když by to asi nakonec šlo zprovoznit i takhle), ale rovnou jsem na plošák té přístrojovky připájel dva dráty a vyvedl novej spínač.
FUNGUJE TO SKVĚLE (...teda snad to tak i vydrží )
FUNGUJE TO SKVĚLE (...teda snad to tak i vydrží )