Servis (+/-) TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Zdravim,
mozno sa to tu uz niekde preberalo. Pri servisnych prehliadkach s Tucsonom ma zaskocil ukon hradeny majitelom - nastavenie geometrie po 15 000 km, nasledne uz po 30 000 ani 45 000 nebol.
Tento ukon taktiez nie je v zozname servisnych ukonov v prirucke dodavanej spolu s autom.
Importer to zdovodnil tym, ze to tak predpisuje vyrobca (ktory si vyhradzuje pravo na zmeny v prirucke ) pre vsetky modely. Mne sa skor zdalo (potvrdene aj technikom v servise), ze to nebyva pri vsetkych VIN, teda jedna sa o kontrolny ukon, ktory by mal byt podla mojho nazoru hradeny vyrobcom, ktory ho z nejakeho dovodu predpisal (napr. sa to stava ak nie je jasne ci bola v nejakom casovom obdobi vo fabrike spravne nakalibrovana linka).
Mimochodom, na nastavenie geometrie dava servis (aj znackovy Hyundai) zaruku 2000 km resp. 2 mesiace teda importer/vyrobca nemoze podmienovat uznanie zaruky nastavenim geometrie (co sa mi najprv pokusal nanutit), ked po nastaveni na nu nedava zaruku v dlzke servisneho intervalu (15 000).
Chcem sa opytat, ako ako casto a ci vobec mavate nastavenie geometrie na Tucsonoch v ramci servisnych prehliadok.
Taktiez v ramci servisnych ukonov byvaju "perly" ako doplnenie kvapaliny v ostrekovaci (to uz rovno mozu doplnit PHM).
Este k olejom, to 700SKK/liter TXT sa tam dava hlavne kvoli tomu turbu ale je tam vyrobcom povoleny aj o triedu nizsi olej, co je cenovo tipujem tak polovica...
Najhorsie na tom je, ze kedze maju ten olej sudovy, mal by byt omnoho lacnejsi ako ked si ho kupim v litrovych flaskach v obchode, opak byva pravdou. Skladovanie v sudoch a nalievanie do roznych nadob taktiez otvara otazku, co nakoniec skonci v motore .
mozno sa to tu uz niekde preberalo. Pri servisnych prehliadkach s Tucsonom ma zaskocil ukon hradeny majitelom - nastavenie geometrie po 15 000 km, nasledne uz po 30 000 ani 45 000 nebol.
Tento ukon taktiez nie je v zozname servisnych ukonov v prirucke dodavanej spolu s autom.
Importer to zdovodnil tym, ze to tak predpisuje vyrobca (ktory si vyhradzuje pravo na zmeny v prirucke ) pre vsetky modely. Mne sa skor zdalo (potvrdene aj technikom v servise), ze to nebyva pri vsetkych VIN, teda jedna sa o kontrolny ukon, ktory by mal byt podla mojho nazoru hradeny vyrobcom, ktory ho z nejakeho dovodu predpisal (napr. sa to stava ak nie je jasne ci bola v nejakom casovom obdobi vo fabrike spravne nakalibrovana linka).
Mimochodom, na nastavenie geometrie dava servis (aj znackovy Hyundai) zaruku 2000 km resp. 2 mesiace teda importer/vyrobca nemoze podmienovat uznanie zaruky nastavenim geometrie (co sa mi najprv pokusal nanutit), ked po nastaveni na nu nedava zaruku v dlzke servisneho intervalu (15 000).
Chcem sa opytat, ako ako casto a ci vobec mavate nastavenie geometrie na Tucsonoch v ramci servisnych prehliadok.
Taktiez v ramci servisnych ukonov byvaju "perly" ako doplnenie kvapaliny v ostrekovaci (to uz rovno mozu doplnit PHM).
Este k olejom, to 700SKK/liter TXT sa tam dava hlavne kvoli tomu turbu ale je tam vyrobcom povoleny aj o triedu nizsi olej, co je cenovo tipujem tak polovica...
Najhorsie na tom je, ze kedze maju ten olej sudovy, mal by byt omnoho lacnejsi ako ked si ho kupim v litrovych flaskach v obchode, opak byva pravdou. Skladovanie v sudoch a nalievanie do roznych nadob taktiez otvara otazku, co nakoniec skonci v motore .
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
zalezi na servise.. zistoval som podmienky v cca 10 servisoch na morave a v SR ... len v 2 mi povedali, ze vlastny olej mat nemozem. o 4 dni idem na prvu garancku, tiez mam vlastny olej
bolo mi potvrdene aj dovozciom, ze musi byt v origo neporusenych obaloch a musi sa zhodovat s udajmi v manuale.. konkretne norma EU musi zodpovedat udaju v manuale
bolo mi potvrdene aj dovozciom, ze musi byt v origo neporusenych obaloch a musi sa zhodovat s udajmi v manuale.. konkretne norma EU musi zodpovedat udaju v manuale
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- permonicek
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 05 kvě 2007, 22:10
Ahoj, neboj nejsi sám. I mně dělali na Tucsonu (2007) při garančce v 15 tis. geometrii a při 30 tis. už ne. Ptal jsem se na to a odpověď byla velmi podobná s tou, kterou jsi se dozvěděl ty. Musím dodat, že s naším místním servisem jsem velmi spokojen a nemám důvod jim nevěřit. Už mám u nich servisovaný druhý Hyundai po sobě a vše je naprosto OK. Jinak co se týká těch "perel" jak píšeš - myslím třeba doplňování kapaliny do ostřikovačů, tak mám naprosto stejnou zkušenost . Největší absurdita se mi stala, když jsem dával auto na garančku a den před tím jsem dolil do ostřikovačů kapalinu až nad maximum a po garančce jsem se dočetl, že tam dolili 1,5 l kapaliny.... ). Bohužel je to asi nešvar všech servisů bez rozdílů místa nebo značky auta...
DusMi píše:Zdravim,
mozno sa to tu uz niekde preberalo. Pri servisnych prehliadkach s Tucsonom ma zaskocil ukon hradeny majitelom - nastavenie geometrie po 15 000 km, nasledne uz po 30 000 ani 45 000 nebol.
Tento ukon taktiez nie je v zozname servisnych ukonov v prirucke dodavanej spolu s autom.
Importer to zdovodnil tym, ze to tak predpisuje vyrobca (ktory si vyhradzuje pravo na zmeny v prirucke ) pre vsetky modely. Mne sa skor zdalo (potvrdene aj technikom v servise), ze to nebyva pri vsetkych VIN, teda jedna sa o kontrolny ukon, ktory by mal byt podla mojho nazoru hradeny vyrobcom, ktory ho z nejakeho dovodu predpisal (napr. sa to stava ak nie je jasne ci bola v nejakom casovom obdobi vo fabrike spravne nakalibrovana linka).
Mimochodom, na nastavenie geometrie dava servis (aj znackovy Hyundai) zaruku 2000 km resp. 2 mesiace teda importer/vyrobca nemoze podmienovat uznanie zaruky nastavenim geometrie (co sa mi najprv pokusal nanutit), ked po nastaveni na nu nedava zaruku v dlzke servisneho intervalu (15 000).
Chcem sa opytat, ako ako casto a ci vobec mavate nastavenie geometrie na Tucsonoch v ramci servisnych prehliadok.
Taktiez v ramci servisnych ukonov byvaju "perly" ako doplnenie kvapaliny v ostrekovaci (to uz rovno mozu doplnit PHM).
Este k olejom, to 700SKK/liter TXT sa tam dava hlavne kvoli tomu turbu ale je tam vyrobcom povoleny aj o triedu nizsi olej, co je cenovo tipujem tak polovica...
Najhorsie na tom je, ze kedze maju ten olej sudovy, mal by byt omnoho lacnejsi ako ked si ho kupim v litrovych flaskach v obchode, opak byva pravdou. Skladovanie v sudoch a nalievanie do roznych nadob taktiez otvara otazku, co nakoniec skonci v motore .
Tucson 2.0 CRDi GLS 4WD VGT DPF (2007)
- permonicek
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 05 kvě 2007, 22:10
kačer píše:Kolik jste platili za garančku ?
Já byl dnes v 15.000 km.
Platil jsem celkem 8.400 Kč . Zdá se mi to dost . Olej jsem měl jejich,
platil jsem za něj 2.400,- Kč.
Velmi podobná zkušenost - jen mě to stálo asi tak o 400-500,- Kč méně. Jo a dělali mi i geometrii a kontrolu klimy.
Největší pálkou byl olej, dávají tam nějaký Castrol.... Teď od klávesnice to přesně nevím...
Tucson 2.0 CRDi GLS 4WD VGT DPF (2007)
geometrie
DusMi píše:Zdravim,
mozno sa to tu uz niekde preberalo. Pri servisnych prehliadkach s Tucsonom ma zaskocil ukon hradeny majitelom - nastavenie geometrie po 15 000 km, nasledne uz po 30 000 ani 45 000 nebol.
Tento ukon taktiez nie je v zozname servisnych ukonov v prirucke dodavanej spolu s autom.
Importer to zdovodnil tym, ze to tak predpisuje vyrobca (ktory si vyhradzuje pravo na zmeny v prirucke ) pre vsetky modely. Mne sa skor zdalo (potvrdene aj technikom v servise), ze to nebyva pri vsetkych VIN, teda jedna sa o kontrolny ukon, ktory by mal byt podla mojho nazoru hradeny vyrobcom, ktory ho z nejakeho dovodu predpisal (napr. sa to stava ak nie je jasne ci bola v nejakom casovom obdobi vo fabrike spravne nakalibrovana linka).
Mimochodom, na nastavenie geometrie dava servis (aj znackovy Hyundai) zaruku 2000 km resp. 2 mesiace teda importer/vyrobca nemoze podmienovat uznanie zaruky nastavenim geometrie (co sa mi najprv pokusal nanutit), ked po nastaveni na nu nedava zaruku v dlzke servisneho intervalu (15 000).
Chcem sa opytat, ako ako casto a ci vobec mavate nastavenie geometrie na Tucsonoch v ramci servisnych prehliadok.
Taktiez v ramci servisnych ukonov byvaju "perly" ako doplnenie kvapaliny v ostrekovaci (to uz rovno mozu doplnit PHM).
Este k olejom, to 700SKK/liter TXT sa tam dava hlavne kvoli tomu turbu ale je tam vyrobcom povoleny aj o triedu nizsi olej, co je cenovo tipujem tak polovica...
Najhorsie na tom je, ze kedze maju ten olej sudovy, mal by byt omnoho lacnejsi ako ked si ho kupim v litrovych flaskach v obchode, opak byva pravdou. Skladovanie v sudoch a nalievanie do roznych nadob taktiez otvara otazku, co nakoniec skonci v motore .
Zdravím ,autorizovaný servis už jen přez mou mrtvolu ,docela Vám závidim ujete km po geometriji .Na první garančce proměžení geom. ujeto 5000 km naměřené hodnoty po výrobci sbíhavost 8,5mm opraveny na 0,2mm na před.nápravě ,do druhé garančky ujeto 4000 km a do reklamace další 3000 km celkem 12 000 km a přední gumy na odpis zadní sjete na polovinu při reklamaci mi technik s úsměvem sdělil ,že jsem musel najet do díry neb obrubník a tím došlo k rozjetí geometrie ,"to ale musela být šupa, když se rozjely všechny kola."
První garančka -měř.geom. na píč.... výměna loga servisu pod spz "už jsem to sundal takovým zjebum reklamu dělat nebudu "doplnění přípravku do ostřikovače ,nevím jak tam ty kur... dolili litr jak já jsem těsně před předáním bo servisu ji dolíl do plna , výměna oleje a filtru" a jestli vůbec " čištění a sražení hran na brz. kotoučích
Druhá garančka ,výměna oleje a filtru znova doplnění litru do plného ostřikovače .čištění brzd a sraž.kotoučů jsem pro tento krát jen zaplatil nikdo nato ani nešáh. Autorizovaný servis už ani náhodou
- permonicek
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 05 kvě 2007, 22:10
Re: geometrie
No tak tomu se říká "dobrá" zkušenost.... A v jakém servisu že to bylo?? ... aby jsme se mu raději vyhli pěkně velkým obloukem.ZBYWA píše:DusMi píše:Zdravim,
mozno sa to tu uz niekde preberalo. Pri servisnych prehliadkach s Tucsonom ma zaskocil ukon hradeny majitelom - nastavenie geometrie po 15 000 km, nasledne uz po 30 000 ani 45 000 nebol.
Tento ukon taktiez nie je v zozname servisnych ukonov v prirucke dodavanej spolu s autom.
Importer to zdovodnil tym, ze to tak predpisuje vyrobca (ktory si vyhradzuje pravo na zmeny v prirucke ) pre vsetky modely. Mne sa skor zdalo (potvrdene aj technikom v servise), ze to nebyva pri vsetkych VIN, teda jedna sa o kontrolny ukon, ktory by mal byt podla mojho nazoru hradeny vyrobcom, ktory ho z nejakeho dovodu predpisal (napr. sa to stava ak nie je jasne ci bola v nejakom casovom obdobi vo fabrike spravne nakalibrovana linka).
Mimochodom, na nastavenie geometrie dava servis (aj znackovy Hyundai) zaruku 2000 km resp. 2 mesiace teda importer/vyrobca nemoze podmienovat uznanie zaruky nastavenim geometrie (co sa mi najprv pokusal nanutit), ked po nastaveni na nu nedava zaruku v dlzke servisneho intervalu (15 000).
Chcem sa opytat, ako ako casto a ci vobec mavate nastavenie geometrie na Tucsonoch v ramci servisnych prehliadok.
Taktiez v ramci servisnych ukonov byvaju "perly" ako doplnenie kvapaliny v ostrekovaci (to uz rovno mozu doplnit PHM).
Este k olejom, to 700SKK/liter TXT sa tam dava hlavne kvoli tomu turbu ale je tam vyrobcom povoleny aj o triedu nizsi olej, co je cenovo tipujem tak polovica...
Najhorsie na tom je, ze kedze maju ten olej sudovy, mal by byt omnoho lacnejsi ako ked si ho kupim v litrovych flaskach v obchode, opak byva pravdou. Skladovanie v sudoch a nalievanie do roznych nadob taktiez otvara otazku, co nakoniec skonci v motore .
Zdravím ,autorizovaný servis už jen přez mou mrtvolu ,docela Vám závidim ujete km po geometriji .Na první garančce proměžení geom. ujeto 5000 km naměřené hodnoty po výrobci sbíhavost 8,5mm opraveny na 0,2mm na před.nápravě ,do druhé garančky ujeto 4000 km a do reklamace další 3000 km celkem 12 000 km a přední gumy na odpis zadní sjete na polovinu při reklamaci mi technik s úsměvem sdělil ,že jsem musel najet do díry neb obrubník a tím došlo k rozjetí geometrie ,"to ale musela být šupa, když se rozjely všechny kola."
První garančka -měř.geom. na píč.... výměna loga servisu pod spz "už jsem to sundal takovým zjebum reklamu dělat nebudu "doplnění přípravku do ostřikovače ,nevím jak tam ty kur... dolili litr jak já jsem těsně před předáním bo servisu ji dolíl do plna , výměna oleje a filtru" a jestli vůbec " čištění a sražení hran na brz. kotoučích
Druhá garančka ,výměna oleje a filtru znova doplnění litru do plného ostřikovače .čištění brzd a sraž.kotoučů jsem pro tento krát jen zaplatil nikdo nato ani nešáh. Autorizovaný servis už ani náhodou
P.S.: Já mám naštěstí jen dobrou zkušenost, ale s tím doléváním kapaliny do ostřikovačů jsem na tom úplně stejně. Ještě když jsem měl Getzíka, tak jsem před jednou ze pěti absolvovaných garanček schválně zkusil dolít kapalinu "do plna" a jaké bylo moje překvapení, když jsem pak při placení zjistil, že na seznamu použitého materiálu je taky 1,5 l kapaliny do ostřikovačů....
Tucson 2.0 CRDi GLS 4WD VGT DPF (2007)
Re: geometrie
Je to servis v Ostravě Hrabovépermonicek píše:No tak tomu se říká "dobrá" zkušenost.... A v jakém servisu že to bylo?? ... aby jsme se mu raději vyhli pěkně velkým obloukem.ZBYWA píše:DusMi píše:Zdravim,
mozno sa to tu uz niekde preberalo. Pri servisnych prehliadkach s Tucsonom ma zaskocil ukon hradeny majitelom - nastavenie geometrie po 15 000 km, nasledne uz po 30 000 ani 45 000 nebol.
Tento ukon taktiez nie je v zozname servisnych ukonov v prirucke dodavanej spolu s autom.
Importer to zdovodnil tym, ze to tak predpisuje vyrobca (ktory si vyhradzuje pravo na zmeny v prirucke ) pre vsetky modely. Mne sa skor zdalo (potvrdene aj technikom v servise), ze to nebyva pri vsetkych VIN, teda jedna sa o kontrolny ukon, ktory by mal byt podla mojho nazoru hradeny vyrobcom, ktory ho z nejakeho dovodu predpisal (napr. sa to stava ak nie je jasne ci bola v nejakom casovom obdobi vo fabrike spravne nakalibrovana linka).
Mimochodom, na nastavenie geometrie dava servis (aj znackovy Hyundai) zaruku 2000 km resp. 2 mesiace teda importer/vyrobca nemoze podmienovat uznanie zaruky nastavenim geometrie (co sa mi najprv pokusal nanutit), ked po nastaveni na nu nedava zaruku v dlzke servisneho intervalu (15 000).
Chcem sa opytat, ako ako casto a ci vobec mavate nastavenie geometrie na Tucsonoch v ramci servisnych prehliadok.
Taktiez v ramci servisnych ukonov byvaju "perly" ako doplnenie kvapaliny v ostrekovaci (to uz rovno mozu doplnit PHM).
Este k olejom, to 700SKK/liter TXT sa tam dava hlavne kvoli tomu turbu ale je tam vyrobcom povoleny aj o triedu nizsi olej, co je cenovo tipujem tak polovica...
Najhorsie na tom je, ze kedze maju ten olej sudovy, mal by byt omnoho lacnejsi ako ked si ho kupim v litrovych flaskach v obchode, opak byva pravdou. Skladovanie v sudoch a nalievanie do roznych nadob taktiez otvara otazku, co nakoniec skonci v motore .
Zdravím ,autorizovaný servis už jen přez mou mrtvolu ,docela Vám závidim ujete km po geometriji .Na první garančce proměžení geom. ujeto 5000 km naměřené hodnoty po výrobci sbíhavost 8,5mm opraveny na 0,2mm na před.nápravě ,do druhé garančky ujeto 4000 km a do reklamace další 3000 km celkem 12 000 km a přední gumy na odpis zadní sjete na polovinu při reklamaci mi technik s úsměvem sdělil ,že jsem musel najet do díry neb obrubník a tím došlo k rozjetí geometrie ,"to ale musela být šupa, když se rozjely všechny kola."
První garančka -měř.geom. na píč.... výměna loga servisu pod spz "už jsem to sundal takovým zjebum reklamu dělat nebudu "doplnění přípravku do ostřikovače ,nevím jak tam ty kur... dolili litr jak já jsem těsně před předáním bo servisu ji dolíl do plna , výměna oleje a filtru" a jestli vůbec " čištění a sražení hran na brz. kotoučích
Druhá garančka ,výměna oleje a filtru znova doplnění litru do plného ostřikovače .čištění brzd a sraž.kotoučů jsem pro tento krát jen zaplatil nikdo nato ani nešáh. Autorizovaný servis už ani náhodou
P.S.: Já mám naštěstí jen dobrou zkušenost, ale s tím doléváním kapaliny do ostřikovačů jsem na tom úplně stejně. Ještě když jsem měl Getzíka, tak jsem před jednou ze pěti absolvovaných garanček schválně zkusil dolít kapalinu "do plna" a jaké bylo moje překvapení, když jsem pak při placení zjistil, že na seznamu použitého materiálu je taky 1,5 l kapaliny do ostřikovačů....
Ono to neni o tahani penez,zalezi na jakeho technika popripade mechanika narazite,v kazdem sebelepsim servisu se najde horsi technik,horsi mechanik.tak mi hněd z fleku řekli že to je nanic a hned mi cpali nové klíčky,nechat si vybrousit matrici a nechat nakodovat
Průhonický by země jenom tahali peníze než aby mi pomohli,toť moje zkušenosti
Navic technici maji mnohem mensi zkusenosti,nez mechanik,ktery se v tom vrta a pak podavaji mylne informace o tom co je treba.Servis muze byt vynikajici,ale narazite v nem napriklad na jedineho spatneho mechanika(ktereho treba casem vyhodi) a v tu ranu je ocernen cely servis.A ten mechanik se zrovna muze objevit v tom servisu kam budete jezdit priste.
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Při porovnání těchto dvou autorizovaných servisů u mně vítězí ten ostravský (GMP MIX). Opavský se v poslední době zhoršil.
http://www.hyundaiostrava.cz/spolecnost/kontakt.php
http://www.hyundaiopava.cz/spolecnost/k ... 90b946ee5d
http://www.hyundaiostrava.cz/spolecnost/kontakt.php
http://www.hyundaiopava.cz/spolecnost/k ... 90b946ee5d
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 02 úno 2010, 11:46, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Běhounek Plzeň- Bílá Hora
Se servisem Běhounek Plzeň - Bílá hora jsem zatím spokojen. Přinejmenším zatím dodržují domluvené termíny a smluvené ceny. Zatím jsem tam byl 2x na prohlídce po 15000 - ještě necelých 2000 km a jdu potřetí...
Ovšem zatím hodnotím opatrně, protože se mi zatím na mém Akcentíku nic nepodělalo.
Ovšem zatím hodnotím opatrně, protože se mi zatím na mém Akcentíku nic nepodělalo.
Accent CRDi 1,5 2002
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Hyundai Ceska Trebova..... jen sama pozitiva. Vzdycky poradi a diagnostiku mi delali zatim vzdy zdarma. Pristup super, ceny bezne.
plus KKservis Praha.. dela tam Hujer... taky spica... hlavne diky nemu.. i kdyz myslim ze nejsou uplne ofiko
plus KKservis Praha.. dela tam Hujer... taky spica... hlavne diky nemu.. i kdyz myslim ze nejsou uplne ofiko
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010