

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Nazdar, ja mam u sebe danou prevodovku z 01 a taky mam problem z 1 na 2, mozna vadna seriejoshin píše:zdravim nechcï někde zakladat tema tak se optam tady.. je to velkej problem. zlobi mi to tak už pul roku u coupe 1.6 01rok když vytočim na velky otačky jedničku a dam spojku na podlahu tak tam dvojka 3 vteřiny nejde dat a když jo tak to vemu přes zubyzlobí mi to jen na ty jedničce jinak nemam problem.,, nedavno sem spalil spojku a tu už mam novou... ale jako nepotřebuju to točit na jedničku ale když sem jel v nedeli na kladno na zapas se spartou a na semaforu mě dojel natuněnej golf a v něm dvě buchty a jen co skočila zelena tak buchta mě nandala
těsně ale kdyby to lip řadilo
tak už mě to začalo vadit a chci to řešit
A nastala nejaka zmena v chodu prevodovky? Jakej si dal ?mirpie píše:doporučuje se po 100tis km. Já ho měnil, nedávno, ale kolik má auto skutečně najeto nevim, tak jsem ho měnil preventivně..
Ted koukam do papiru a tam pisou ze se ma lejt 75W/90 GL-4 a menit prej kazdy 2 rokymirpie píše:dal jsem Fuchs, specifikaci tuším 75W/80 nebo 75W/85, ted nevim, API GL3. Změnu jsem nepocítil žádnou, i když ze začátku se mi zdálo, že jde řadit snadněji, ale to byl spíš pocit, než real...Množství 2,1l.
Každopádně takjakotak to převodovce pomůže. Vyliješ starý olej s nečistoty a šponami, které se za ty kilometry vytvoří...
Cane tuším 165kč/l, vzal jsem 3xjednolitrové balení. Pak tam byl ještě Valvoline za 265kč/l, to už mi přišlo zbytečně moc..
K výměně potřebuješ hadici s trychtýřem, nalévací otvor je totiž na boční stěně převodovky, nikoli nahoře, kde bys ho čekal..
souhlas s tim ze tam lip zapadne kvalt, to je pravda.. a taky ze ten narust vykonu pri podrazeni o x-stupnu je pak plynulejsi to je taky fakt.. ale ten zvuk? to je jako vyhoda, nebo nevyhoda?Jerry159 píše:Když jedeš rychlou jízdu a tak ...dáváš prři řazení zabrat sinchronům a tím že poodřazuješ s meziplynem si to za
1. líp sedne rychlost---zapadne myslím
2. ten zvuk když si podřazuješ a prošlapneš plyn
3.když chceš podřadit třeba ze 4 na 2 a nedáš meziplyn tak ti auto cukne protože jde třeba z 2000ot/min na 4000ot/min a tím jak cukne motor cvukne celé auto ALE když tam soupneš meziplyn a trefíš se přesně na 4000ot/min tak ti motor necukne a tím pádem mužeš rychleji akcelerovat a hlavně taky to pohodlí třeba
mirpie píše:a co když podřazuješ z trojky na dvojku? Dělá ti to taky?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |