Toto asi nebudou jenom pocity.have píše:Po "dlouhodobém výzkumu" a zkoušení různých typů svíček pro Lantru jsem nakonec skončil u Bosch SUPER 4( čtyřbodové kostření), je zajímavé, že od BRISKU - tuningové byly nejhorší.
Testováno bylo : studené starty... - 15°C, volnoběh, přechody z 1-4, 4-2 stupeň, akcelerace, karbon při po studených jízdách. a hlavně spotřeba o neuvěřitelný 1L dolů, ale podotýkám po seřízení a kontrole na TESTERU. Je nutné vyhledat podle katalogu na patřičný model. Jsou sice trochu dražší ale vyplatí se , cca 120kč..1ks.
LANTRA 94 1.6 16V GLS
svíčky
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Re: Bosch SUPER 4
- Reklama
heh, ani nevim co ti na to rict... nejsi ty nahodou zneuznany dealer Bosche treba, nebo tak neco? respektive uz vim co ti chci rict, nic, hlavou zed neprorazim, a v debate bez argumentu si nepopovidam....Anonymous píše:Keci, jenom keci. Tak si je zkus(Denso Iridium), když ti není líto peněz a času. Stejně tam dáš nazpět Super4.Dráček píše:Anonymous píše:Můžete zkoušet jaký chcete, ale Super 4 jsou nejlepší, vždy se k nim vrátíte. Z vlastní zkušenosti.... a to jsem jich vyzkoušel. Jakmile zvyknete na Super 4, tak na jiných je auto prostě zdechlý, je prostě tak.
A tohle je zase takovy hezky vykrik do tmy, ale na muj vkus prilis ultimativni, chybi mi pro to padne dukazy... Sam jsem napsal, a trvam na tom zatim stale ze ty ctyrbodovky mi sednou do Lantry vic nez NKGcka.... ale jsem dalek tomu tvrdit ze jsou nejlepsi na svete, nebo ze nema cenu zkouset jiny... to se mi zda jako, s prominutim neznameho, pekna blbost. Ruku na srdce, a sam se priznavam jako prvni, jsem "spokojenejsi" s Bosch Super 4 ale nedokazu to nijak zmerit, nedokazu rict je to konkretne jine v tomhle, a vam se taky zmeni konretne tohle a to o tolik a tolik... Je to muj pocit, a pocity... ty mame kazdy jine, nebo se pletu?
Ja osobne mam chut vyzkouset casem Denso Iridium, uvidime co tomu reknou moje pocity pak
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 1998 - RIP 10.9.2007 kolem 2 hodiny rano
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
hosi ja bych rekl ze to je dost podobny, ze to mozna na ty super4 lip tahne pocitove, ale rozdil temer zadnej, proste nak bych to neresil, kor kdyz svicka stoji kolem stovky! jen ty zapalovaci kabely - kurna. sezente nekdo nakou pasujici sadu a budu stastnej jak blecha! ja zatim sehnal jednu - nipparts, za litra.. a voporoucela se po mesici pro zmenu.. buuuuuuDráček píše:heh, ani nevim co ti na to rict... nejsi ty nahodou zneuznany dealer Bosche treba, nebo tak neco? respektive uz vim co ti chci rict, nic, hlavou zed neprorazim, a v debate bez argumentu si nepopovidam....Anonymous píše:Keci, jenom keci. Tak si je zkus(Denso Iridium), když ti není líto peněz a času. Stejně tam dáš nazpět Super4.Dráček píše:
A tohle je zase takovy hezky vykrik do tmy, ale na muj vkus prilis ultimativni, chybi mi pro to padne dukazy... Sam jsem napsal, a trvam na tom zatim stale ze ty ctyrbodovky mi sednou do Lantry vic nez NKGcka.... ale jsem dalek tomu tvrdit ze jsou nejlepsi na svete, nebo ze nema cenu zkouset jiny... to se mi zda jako, s prominutim neznameho, pekna blbost. Ruku na srdce, a sam se priznavam jako prvni, jsem "spokojenejsi" s Bosch Super 4 ale nedokazu to nijak zmerit, nedokazu rict je to konkretne jine v tomhle, a vam se taky zmeni konretne tohle a to o tolik a tolik... Je to muj pocit, a pocity... ty mame kazdy jine, nebo se pletu?
Ja osobne mam chut vyzkouset casem Denso Iridium, uvidime co tomu reknou moje pocity pak
Kurňa, přece není možný abys na toho svýho pekáče nesehnal blbý kabely. To máš jediný coupe na světě, nebo co? Co tam mají ostatní?
Já řešit kabely tak dlohou dobu, tak se s toho picnu.
Mám dojem, že trpíš kabelománíí. Já měl na Lantře 10 let origoš a ted už 2 roky z Blatné a o nějakých kabelech vůbec nevím
Já řešit kabely tak dlohou dobu, tak se s toho picnu.
Mám dojem, že trpíš kabelománíí. Já měl na Lantře 10 let origoš a ted už 2 roky z Blatné a o nějakých kabelech vůbec nevím
Dealer Bosche nejsem ( ale rád bych byl...bohužel), jinak jaké chceš argumenty? Nemám a asi nikdo z motoristů nemá možnost zkoušet svíčky jako výrobci těchto svíček(nebo výrobci motorů). Potom zůstává subjektivní dojem a ten jak jsem si všimnul i tady v diskusi je velmi dobrý. Pokud Ti nestačí argument, že se všem po výměně zlepšily jízdní vlastnosti, tak nevím co by sis představoval. Mé osobní zkušenosti prostě jsou, že tam už 3 roky dávám Super4 , měním je po 20 000, najel jsem na nich asi 150 000.(auto se mnou srostlo... žádné zničení čehokoliv se nekonalo, jak mě chytří lidé upozorňovali). Po 100 000 jsem tam dal na zkoužku NKG, ale hned jsem poznal, že to prostě není moje auto, tak tam šly nazpět Super4. Toto je můj argument mého subjektivního dojmu.Dráček píše:heh, ani nevim co ti na to rict... nejsi ty nahodou zneuznany dealer Bosche treba, nebo tak neco? respektive uz vim co ti chci rict, nic, hlavou zed neprorazim, a v debate bez argumentu si nepopovidam....Anonymous píše:Keci, jenom keci. Tak si je zkus(Denso Iridium), když ti není líto peněz a času. Stejně tam dáš nazpět Super4.Dráček píše:
A tohle je zase takovy hezky vykrik do tmy, ale na muj vkus prilis ultimativni, chybi mi pro to padne dukazy... Sam jsem napsal, a trvam na tom zatim stale ze ty ctyrbodovky mi sednou do Lantry vic nez NKGcka.... ale jsem dalek tomu tvrdit ze jsou nejlepsi na svete, nebo ze nema cenu zkouset jiny... to se mi zda jako, s prominutim neznameho, pekna blbost. Ruku na srdce, a sam se priznavam jako prvni, jsem "spokojenejsi" s Bosch Super 4 ale nedokazu to nijak zmerit, nedokazu rict je to konkretne jine v tomhle, a vam se taky zmeni konretne tohle a to o tolik a tolik... Je to muj pocit, a pocity... ty mame kazdy jine, nebo se pletu?
Ja osobne mam chut vyzkouset casem Denso Iridium, uvidime co tomu reknou moje pocity pak
Vidis, tenhle tvuj posledni prispevek je uz nejak pouzitelny, ale ty predtim ne, na tom trvam... To co jsi napsal ted, s tim souhlasim, koneckoncu je to jenom to co jsem psal i jaAnonymous píše:Dealer Bosche nejsem ( ale rád bych byl...bohužel), jinak jaké chceš argumenty? Nemám a asi nikdo z motoristů nemá možnost zkoušet svíčky jako výrobci těchto svíček(nebo výrobci motorů). Potom zůstává subjektivní dojem a ten jak jsem si všimnul i tady v diskusi je velmi dobrý. Pokud Ti nestačí argument, že se všem po výměně zlepšily jízdní vlastnosti, tak nevím co by sis představoval. Mé osobní zkušenosti prostě jsou, že tam už 3 roky dávám Super4 , měním je po 20 000, najel jsem na nich asi 150 000.(auto se mnou srostlo... žádné zničení čehokoliv se nekonalo, jak mě chytří lidé upozorňovali). Po 100 000 jsem tam dal na zkoužku NKG, ale hned jsem poznal, že to prostě není moje auto, tak tam šly nazpět Super4. Toto je můj argument mého subjektivního dojmu.Dráček píše:heh, ani nevim co ti na to rict... nejsi ty nahodou zneuznany dealer Bosche treba, nebo tak neco? respektive uz vim co ti chci rict, nic, hlavou zed neprorazim, a v debate bez argumentu si nepopovidam....Anonymous píše: Keci, jenom keci. Tak si je zkus(Denso Iridium), když ti není líto peněz a času. Stejně tam dáš nazpět Super4.
S cim nesouhlasim, je stale to tvrzeni o tom ze konkretne tyhle 4bodovky jsou nejlepsi a nema cenu zkouset jine.... Kdyz se kouknu kolem a kolem, tak 4bodovky jsou uz na svete docela nejaky ten rok, a zadny jejich rozvoj/vyvoj/vylepseni se nekona, a jak tak se o tom prestava psat (mimo nasi diskuse treba ), taky se to nijak moc neuchytilo u konkurence, a bez debaty vzdycky bylo a bude, ze pokud nejaky vyrobce uvede novinku ktera za to stoji, drive nebo pozdeji ho ostatni okopiruji, napodobi, nebo nejak jinak vytvori podobny produkt... V podstate jedine co ted u vyrobcu frci jsou iridiovky, koneckoncu i bosch jich ma par variaci a svete div se, zatim zadna 4bodova iridiovka se nekona, a to se divim ze ji ani bosch nenastrelil na trh uz jenom z marketingovych duvodu, vzdyt kdyz to uvadel bosch na trh tak se o tom rozepisoval jako kdyby ty auta bez 4bodovek meli prestat jezdit a videl v tom svetlou budoucnost Takze proto si myslim, ze 4bodovky uz dneska zdaleka nejsou tim vyvojovym vrcholem, ale zaroven si myslim ze za rozumne penize jsou 4bodovky lepsi nez orginalni NKG do me Lantry, shodneme se na tom anonyme?
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 1998 - RIP 10.9.2007 kolem 2 hodiny rano
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
Hyundai Lantra 2.0 GLS 16V 2000 (2001 uvedeno do provozu) Facelift - Aktualne funkcni
- Romcis
- **
- Příspěvky: 259
- Registrován: 25 srp 2005, 20:45
- Bydliště: Prysk village
- Kontaktovat uživatele:
On je tema kabelama prokletej vis Proste prokletí...a dokud nepolibi zelenou zabu tak ho to nepusti...a jako do toho se mu nechceAnonymous píše:Kurňa, přece není možný abys na toho svýho pekáče nesehnal blbý kabely. To máš jediný coupe na světě, nebo co? Co tam mají ostatní?
Já řešit kabely tak dlohou dobu, tak se s toho picnu.
Mám dojem, že trpíš kabelománíí. Já měl na Lantře 10 let origoš a ted už 2 roky z Blatné a o nějakých kabelech vůbec nevím
btw.ja tam mam taky Tesly(krome civka-rozdelovac,tam je jinej,takze mix-> bleeeee,musim zavolat do Tesly at mi udelaj kabel) a svicky obyc. Denso a pripada mi to ze to jezdi stejne.
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
jojo asi cece tu zabu pujdu hledat, snad to mlada pochopi a nebude zarlit, ostatne ona uz mejch nadavek na kabely ma taky plny zuby urcite.. jak rikas 10 let origos, ja taky.. a vracim se k nim!! na scoupe je to problem, pac ma trosku rozsahlejsi motorizaci, ovsem vsecko jsou to 1.5i 12V a druhovyroba v tom ma zmatek, krom nippartu jenze ty se mi zase oddelaly behem mesiceRomcis píše:On je tema kabelama prokletej vis Proste prokletí...a dokud nepolibi zelenou zabu tak ho to nepusti...a jako do toho se mu nechceAnonymous píše:Kurňa, přece není možný abys na toho svýho pekáče nesehnal blbý kabely. To máš jediný coupe na světě, nebo co? Co tam mají ostatní?
Já řešit kabely tak dlohou dobu, tak se s toho picnu.
Mám dojem, že trpíš kabelománíí. Já měl na Lantře 10 let origoš a ted už 2 roky z Blatné a o nějakých kabelech vůbec nevím
btw.ja tam mam taky Tesly(krome civka-rozdelovac,tam je jinej,takze mix-> bleeeee,musim zavolat do Tesly at mi udelaj kabel) a svicky obyc. Denso a pripada mi to ze to jezdi stejne.
kabely
A skusils už do Tesly zavolat, nadiktovat míry jednotlivých kabelů? Buď ti podle délek určí běžnou sadu, nebo ti je udělají na míru. A budeš mít pokoj.
Číslo je na WWW. stránce.
Rade622
Číslo je na WWW. stránce.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Zapalovací svíčka Super 0
Obchodní číslo: FR 7 DC
druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
- Dodávky jen v rámci zásob
0 242 232 501 Zapalovací svíčka Super 4 0
Obchodní číslo: FR 78
druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
0 242 235 544 Zapalovací svíčka Super 0
bchodní číslo: FR 7 DCX
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
- Dodávky jen v rámci zásob
0 242 235 667 Zapalovací svíčka Super plus 0
Obchodní číslo: +11, FR 7 DCX+
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
0 242 235 547 Zapalovací svíčka Platina 0
Obchodní číslo: FR 7 DPX
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
0 242 235 666 Zapalovací svíčka Super plus 0
Obchodní číslo: +8, FR 7 DC+
Nastavení vzdálenosti elektrod 0,8 mm, druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
0 242 232 502 Zapalovací svíčka Super 4 0
Obchodní číslo: FR 78 X
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
Obchodní číslo: FR 7 DC
druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
- Dodávky jen v rámci zásob
0 242 232 501 Zapalovací svíčka Super 4 0
Obchodní číslo: FR 78
druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
0 242 235 544 Zapalovací svíčka Super 0
bchodní číslo: FR 7 DCX
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
- Dodávky jen v rámci zásob
0 242 235 667 Zapalovací svíčka Super plus 0
Obchodní číslo: +11, FR 7 DCX+
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
0 242 235 547 Zapalovací svíčka Platina 0
Obchodní číslo: FR 7 DPX
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
0 242 235 666 Zapalovací svíčka Super plus 0
Obchodní číslo: +8, FR 7 DC+
Nastavení vzdálenosti elektrod 0,8 mm, druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
0 242 232 502 Zapalovací svíčka Super 4 0
Obchodní číslo: FR 78 X
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Anonymous píše:Zapalovací svíčka Super 0
Obchodní číslo: FR 7 DC
druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
- Dodávky jen v rámci zásob
0 242 232 501 Zapalovací svíčka Super 4 0
Obchodní číslo: FR 78
druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
0 242 235 544 Zapalovací svíčka Super 0
bchodní číslo: FR 7 DCX
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
- Dodávky jen v rámci zásob
0 242 235 667 Zapalovací svíčka Super plus 0
Obchodní číslo: +11, FR 7 DCX+
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
0 242 235 547 Zapalovací svíčka Platina 0
Obchodní číslo: FR 7 DPX
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
0 242 235 666 Zapalovací svíčka Super plus 0
Obchodní číslo: +8, FR 7 DC+
Nastavení vzdálenosti elektrod 0,8 mm, druh katalyzátoru Pro vozidla bez katalyzátoru
0 242 232 502 Zapalovací svíčka Super 4 0
Obchodní číslo: FR 78 X
druh katalyzátoru Pro vozidla s katalyzátorem
SUPER. Díky moc za info.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38