Zavady ceeda + i30 - aneb,co se jinam nevešlo ;o)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Takze auto mam furt v servisu, zavada ESP OFF zatial neodhalena.
Pridala sa druha zavada, za ktoru som snad i vdacny a servis som na nu ani neupozornil: ak niekto sedi vzadu a nepriputa sa, auto nepiska, svietia dokonca VSETKY 3 cervene kontrolky zadnych sedadiel a niekedy pocas jazdy znicohonic dokonca vsetky tri zhasnu.
Auto si zije svojim zivotom ... Zeby pouzity OS bol "Windows Car " ? Nemate niekto nejaky cistic registrov ?
Takze kvalita vyroby v Korei (alebo obecne u Hyundai ?) asi nebude zas tak spicova
Mal som 4 auta, ale take problemy hned od zaciatku som nemal nikdy ...
Neostava mi len cakat a chodit pesi.
Pridala sa druha zavada, za ktoru som snad i vdacny a servis som na nu ani neupozornil: ak niekto sedi vzadu a nepriputa sa, auto nepiska, svietia dokonca VSETKY 3 cervene kontrolky zadnych sedadiel a niekedy pocas jazdy znicohonic dokonca vsetky tri zhasnu.
Auto si zije svojim zivotom ... Zeby pouzity OS bol "Windows Car " ? Nemate niekto nejaky cistic registrov ?
Takze kvalita vyroby v Korei (alebo obecne u Hyundai ?) asi nebude zas tak spicova
Mal som 4 auta, ale take problemy hned od zaciatku som nemal nikdy ...
Neostava mi len cakat a chodit pesi.
- Reklama
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Kontrolky zadních pásů signalizují pouze zda je pás zapnutý, nebo ne. V zadních sedadlech nejsou zátěžové senzory. Kontrolky signalizují stav pásů při každém snížení rychlosti (zastavení) a po chvíli opět zhasnou když se auto dá do pohybu. Zvukovou signalizaci mají pouze přední pasy.Dire píše:Takze auto mam furt v servisu, zavada ESP OFF zatial neodhalena.
Pridala sa druha zavada, za ktoru som snad i vdacny a servis som na nu ani neupozornil: ak niekto sedi vzadu a nepriputa sa, auto nepiska, svietia dokonca VSETKY 3 cervene kontrolky zadnych sedadiel a niekedy pocas jazdy znicohonic dokonca vsetky tri zhasnu.
Auto si zije svojim zivotom ... Zeby pouzity OS bol "Windows Car " ? Nemate niekto nejaky cistic registrov ?
Takze kvalita vyroby v Korei (alebo obecne u Hyundai ?) asi nebude zas tak spicova
Mal som 4 auta, ale take problemy hned od zaciatku som nemal nikdy ...
Neostava mi len cakat a chodit pesi.
i30 1,6i CVVT TRIKOLOR WEEKEND 9/2014 - Sleek Silver
i30 1,6i CVVT Comfort - Continental Silver do září 2014
i30 1,6i CVVT Comfort - Continental Silver do září 2014
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
No to myslim ze nie, pretoze urcite pri testovacej jazde, ked sa manzelka vzadu za jazdy odputala a chcela presadnut na prostredne sedadlo, tak pasy piskali.Hanes píše: Kontrolky zadních pásů signalizují pouze zda je pás zapnutý, nebo ne. V zadních sedadlech nejsou zátěžové senzory. Kontrolky signalizují stav pásů při každém snížení rychlosti (zastavení) a po chvíli opět zhasnou když se auto dá do pohybu. Zvukovou signalizaci mají pouze přední pasy.
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Ked tak nad tym rozmyslam, asi mas pravdu ohladne zatazovych snimacov. Pasy piskaju zrejme iba po zapnuti a rozopnuti pocas jazdy. Vzadu malokedy niekoho vozim, teraz nemam ani manual, aby som zkontroloval
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Vzadu pasy pipaju iba vtedy, ked sa vzadu sediaci pasazier pocas jazdy odputa. Na rozdiel od prednych, ktore pipaju uz vtedy, ked sa vpredu sediaci "nestastnik" nepriputa uz po rozbehu auta. Po vydrzani nervy drasajucich sto sekund aj predne zmlknu. Zadne signalizuju rovnako nejaku dobu nepriputenie sa na zadnych sedadlach, ale iba kontrolkou (cervena, potom zelena ked sa priputas, potom zhasne, prip: cervena a ked sa nepriputas cervena a potom tiez zhasne).Dire píše:No to myslim ze nie, pretoze urcite pri testovacej jazde, ked sa manzelka vzadu za jazdy odputala a chcela presadnut na prostredne sedadlo, tak pasy piskali.Hanes píše: Kontrolky zadních pásů signalizují pouze zda je pás zapnutý, nebo ne. V zadních sedadlech nejsou zátěžové senzory. Kontrolky signalizují stav pásů při každém snížení rychlosti (zastavení) a po chvíli opět zhasnou když se auto dá do pohybu. Zvukovou signalizaci mají pouze přední pasy.
ix35 F/L 2.0 CRDi 135kW 4x4 PREMIUM White 2/2014
i30 CW 1.6CRDi VGT 85kW STYLE, 6/2008 - bolo super no už je preč
Renault Megane 1.4 55kW, 6/1999
i30 CW 1.6CRDi VGT 85kW STYLE, 6/2008 - bolo super no už je preč
Renault Megane 1.4 55kW, 6/1999
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
bushman: diky za vy cerpavajucu odpoved. Ako vzdy si to popisal presne a jasne
Len mi este niekto vysvetlite logiku: ak si sadnem na zadne sedadlo a nezapnem sa, je to maly prusvih (=cervena kontrolka). Ak sa ho za jazdy rozopnem, je to velky prusvih (=pipanie) ???
Namraza je maly prusvih (=minivlocka na panelu radia bez pipnutia, bez bliknutia ...)
Takze budem nezmyselne pipat, zamykat sa, len nie jazdit... Zacinam byt alergicky...
Vraj to ESP OFF moze byt vadnym snimacom elektrickeho plynu.
Ale je to na cestach o zabitie, takuto nebezpecnu zavadu som este u ziadneho auta nezazil, natoz noveho...
Len mi este niekto vysvetlite logiku: ak si sadnem na zadne sedadlo a nezapnem sa, je to maly prusvih (=cervena kontrolka). Ak sa ho za jazdy rozopnem, je to velky prusvih (=pipanie) ???
Namraza je maly prusvih (=minivlocka na panelu radia bez pipnutia, bez bliknutia ...)
Takze budem nezmyselne pipat, zamykat sa, len nie jazdit... Zacinam byt alergicky...
Vraj to ESP OFF moze byt vadnym snimacom elektrickeho plynu.
Ale je to na cestach o zabitie, takuto nebezpecnu zavadu som este u ziadneho auta nezazil, natoz noveho...
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Je to přesně tak,potvrzuji to.Sedneš dozadu,pásy nepípají,zapneš a vypneš,pípají. Nezbývá,než jezdit pozadu,to pásy nepípají.bushman píše:Vzadu pasy pipaju iba vtedy, ked sa vzadu sediaci pasazier pocas jazdy odputa. Na rozdiel od prednych, ktore pipaju uz vtedy, ked sa vpredu sediaci "nestastnik" nepriputa uz po rozbehu auta. Po vydrzani nervy drasajucich sto sekund aj predne zmlknu. Zadne signalizuju rovnako nejaku dobu nepriputenie sa na zadnych sedadlach, ale iba kontrolkou (cervena, potom zelena ked sa priputas, potom zhasne, prip: cervena a ked sa nepriputas cervena a potom tiez zhasne).Dire píše:No to myslim ze nie, pretoze urcite pri testovacej jazde, ked sa manzelka vzadu za jazdy odputala a chcela presadnut na prostredne sedadlo, tak pasy piskali.Hanes píše: Kontrolky zadních pásů signalizují pouze zda je pás zapnutý, nebo ne. V zadních sedadlech nejsou zátěžové senzory. Kontrolky signalizují stav pásů při každém snížení rychlosti (zastavení) a po chvíli opět zhasnou když se auto dá do pohybu. Zvukovou signalizaci mají pouze přední pasy.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
No to tam máte pěkné odborníky.Vymění půl auta,zákazník zaplatí několik desítek tisíc korun,za výměnu dobrých dílů ........no potěš.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
bushman:
na ten tvoj problem si vzpominam.
Tak to sme na tom stejne: mal som v plane kupit auto u ineho autosalonu (70km od nas) a servisovat u nas. Dostal som 'vyhruzny' email, ake sadzby mi budu uctovane, ze na mna nebudu mat cas atd.. Este kvoli inym zakulisnym tlakom, ktore som nemohol ovlivnit (auto na firmu), sa auto kupilo u nas v meste (dokonca 2 kusy naraz). Nastastie aspon cenu som uhadal rovnaku, ako u povodneho salonu. Ako bonus som miesto CCS karty na 5000 kc dostal Defendlock, u ktoreho az po namontovani do mojho auta zistili, ze u i30 je nafest pritlaceny k radeniu a jednicka az trojka neprijemne kovovo cvakaju (jeden z dovodov, preco sme zamietli ceed - to sme este nevedeli, ze to zrejme robi prave namontovany Defendlock). Odmontovat nejde (jedine odvrtat) ...
V servise su ochotni, auto vzdy vezmu hned bez cakania, ale vysledok zatial nulovy
Teraz uz 3 tyzdne je auto s prestavkami v servise (v prestavkach ho testujem a dufam, ze testovanie prezijem), s Prahou komunikuju od 2. navstevy, ale naprosto nevedia, cim to je. Takze asi mi neostane, nez cakat na 3 stejne zavady a potom vymena auta alebo vratenie penazi ? V kvalitu Hyundai servisov (a bohuzial i aut) nejak ztracam doveru.
Viem, ze je slozite ten problem diagnostikovat, ked sa im pri napojeni na PC neprejavi, ale kvoli tomu sa nenecham v aute zabit
Manzelka autom uz jazdit odmietla ...
Pritom inak voci autu nemam zasadne pripomienky, vyborny motor, dobra kvalita v interieru (aspon zatial), odkladacie schranky, vyborny dazdovy senzor (obcas mam pocit zacne po dlhsej blbnut a musim cyklovac vypnut/zapnut), USB ...
To piskanie pasov, automaticke zamykanie, namraza, nevypinanie smeroviek, cukanie v 1800-2000 ot. atd. su blbosti, ktore by boli obdobne i u inych aut. Cukanie mozno vyriesi firmware, uz prehrali firmware ESP, kalibrovali ESP...
Ale vypadava mi to i pri rucne vypnutom ESP alebo i opakovane, ked uz ESP OFF svieti, takze problem bude fakt inde.
na ten tvoj problem si vzpominam.
Tak to sme na tom stejne: mal som v plane kupit auto u ineho autosalonu (70km od nas) a servisovat u nas. Dostal som 'vyhruzny' email, ake sadzby mi budu uctovane, ze na mna nebudu mat cas atd.. Este kvoli inym zakulisnym tlakom, ktore som nemohol ovlivnit (auto na firmu), sa auto kupilo u nas v meste (dokonca 2 kusy naraz). Nastastie aspon cenu som uhadal rovnaku, ako u povodneho salonu. Ako bonus som miesto CCS karty na 5000 kc dostal Defendlock, u ktoreho az po namontovani do mojho auta zistili, ze u i30 je nafest pritlaceny k radeniu a jednicka az trojka neprijemne kovovo cvakaju (jeden z dovodov, preco sme zamietli ceed - to sme este nevedeli, ze to zrejme robi prave namontovany Defendlock). Odmontovat nejde (jedine odvrtat) ...
V servise su ochotni, auto vzdy vezmu hned bez cakania, ale vysledok zatial nulovy
Teraz uz 3 tyzdne je auto s prestavkami v servise (v prestavkach ho testujem a dufam, ze testovanie prezijem), s Prahou komunikuju od 2. navstevy, ale naprosto nevedia, cim to je. Takze asi mi neostane, nez cakat na 3 stejne zavady a potom vymena auta alebo vratenie penazi ? V kvalitu Hyundai servisov (a bohuzial i aut) nejak ztracam doveru.
Viem, ze je slozite ten problem diagnostikovat, ked sa im pri napojeni na PC neprejavi, ale kvoli tomu sa nenecham v aute zabit
Manzelka autom uz jazdit odmietla ...
Pritom inak voci autu nemam zasadne pripomienky, vyborny motor, dobra kvalita v interieru (aspon zatial), odkladacie schranky, vyborny dazdovy senzor (obcas mam pocit zacne po dlhsej blbnut a musim cyklovac vypnut/zapnut), USB ...
To piskanie pasov, automaticke zamykanie, namraza, nevypinanie smeroviek, cukanie v 1800-2000 ot. atd. su blbosti, ktore by boli obdobne i u inych aut. Cukanie mozno vyriesi firmware, uz prehrali firmware ESP, kalibrovali ESP...
Ale vypadava mi to i pri rucne vypnutom ESP alebo i opakovane, ked uz ESP OFF svieti, takze problem bude fakt inde.
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
IMHO to vystihuje kvalitu SLUZEB a SERVISU hnujdaj u nas. 5. 12. jedeme do Zlina na garancku, tak jsem zvedav jak to dopadneBorek píše:No to tam máte pěkné odborníky.Vymění půl auta,zákazník zaplatí několik desítek tisíc korun,za výměnu dobrých dílů ........no potěš.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
DIRE: vubec ti nezavidim. vypada to, ze mas opravdu ''stastnej'' kus. A pripada mi pravdive tvrzeni, ze cim vic elektroniky, tim vic se toho *ere Ale zase kdyz vse bezi jak ma, tak takove ESP neni k zahozeni,ze... To pipani pasu necham vypnout... Prijedu ke garazi, tatka vystoupi ze zadnich sedacek aby otevrel a to debilne pipa jak pominuty
Jinak ti preju kopu trpelivosti a stesti na sikovne servisaky, ktery ti daj tveho mazlika dohromady
Jinak ti preju kopu trpelivosti a stesti na sikovne servisaky, ktery ti daj tveho mazlika dohromady
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Když to tak pozoruju, tak jsem vlastně v pohodě. Drtivou většinu aut servisuju u Auto Zeman a nemám problém.
Ale je fakt, že jsem tam kdysi dělal, a tak spoustu věcí řeším "nestandardním" způsobem (rovnou na dílnu za mechanikem, kterého znám a vím že umí). A nebo jezdím k Hujerovi, ale tam jsem taky kdysi dělal, takže vlastně nikde nejsem v roli "obyčejného" zákazníka. Sice by to roli hrát nemělo, ale tady v Čechách pořád hraje .
Ale je fakt, že jsem tam kdysi dělal, a tak spoustu věcí řeším "nestandardním" způsobem (rovnou na dílnu za mechanikem, kterého znám a vím že umí). A nebo jezdím k Hujerovi, ale tam jsem taky kdysi dělal, takže vlastně nikde nejsem v roli "obyčejného" zákazníka. Sice by to roli hrát nemělo, ale tady v Čechách pořád hraje .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Ako pisem, podla mna to s ESP nema nic spolocne. Ale v nudzovom rezimu asi pocitac pre istotu ESP vypne. Inak ESP som vyslovene do auta pozadovallaufas píše:DIRE: vubec ti nezavidim. vypada to, ze mas opravdu ''stastnej'' kus. A pripada mi pravdive tvrzeni, ze cim vic elektroniky, tim vic se toho *ere Ale zase kdyz vse bezi jak ma, tak takove ESP neni k zahozeni,ze... To pipani pasu necham vypnout... Prijedu ke garazi, tatka vystoupi ze zadnich sedacek aby otevrel a to debilne pipa jak pominuty
Jinak ti preju kopu trpelivosti a stesti na sikovne servisaky, ktery ti daj tveho mazlika dohromady
Bojim sa, ze piskanie pasov vypnut nejde, keby siel aspon obmedzit interval napr. na 5 sek. A naopak zapnut pipnutie pri namraze (a to nepocitam, ze +2C je dost nizko nastavene, cakal by som signalizaciu uz pri 3 az 4C). Mozno bude nejaky novy firmware casom ?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Ty porad s tou namrazou Vsak vidis na teplomeru kolik je stupnu,ne?Dire píše:Ako pisem, podla mna to s ESP nema nic spolocne. Ale v nudzovom rezimu asi pocitac pre istotu ESP vypne. Inak ESP som vyslovene do auta pozadovallaufas píše:DIRE: vubec ti nezavidim. vypada to, ze mas opravdu ''stastnej'' kus. A pripada mi pravdive tvrzeni, ze cim vic elektroniky, tim vic se toho *ere Ale zase kdyz vse bezi jak ma, tak takove ESP neni k zahozeni,ze... To pipani pasu necham vypnout... Prijedu ke garazi, tatka vystoupi ze zadnich sedacek aby otevrel a to debilne pipa jak pominuty
Jinak ti preju kopu trpelivosti a stesti na sikovne servisaky, ktery ti daj tveho mazlika dohromady
Bojim sa, ze piskanie pasov vypnut nejde, keby siel aspon obmedzit interval napr. na 5 sek. A naopak zapnut pipnutie pri namraze (a to nepocitam, ze +2C je dost nizko nastavene, cakal by som signalizaciu uz pri 3 az 4C). Mozno bude nejaky novy firmware casom ?
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Dire,teď se dívám,že máš v podpisu napsáno Královéhradecko,kde servisuješ?Myslel jsem,že jako Slovák jezdíš do servisu někde daleko na východě(chlapi,vás tady je víc než za Československa -viz.další z klubu,u pokladen v supermarketech v HK..,na linkách ve Škodovce v Kvasinách to také vypadá jak když stojí uprostřed Slovenska... ),ale jestli píšeš o servisu v Korecaru v Hradci Králové,tak tam jsou servisáci lemplové největšího kalibru .Jak píšeš o montáži Defendu-nechal jsem si tam namontovat také zamyk.zpátečky a na toho šikulu,co mě to tam dal,vzpomínám denně se zatnutými zuby....A o ochotě některých serv.techniků,tam nemůže být ani řeč. Napiš,v kterém konkrétním servisu auto máš(jestli jsem to někde dříve již nepřehlédl).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži