Hodnocení servisů Hyundai

Garanční prohlídky, servisy, ceny náhradních dílů

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Gandalf »

Zkušenosti majitelů - speciálně modelů New Accent s kvalitou služeb servisů by mohly být zajímavé, i když zřejmě v rámci celého fóra už podobné diskuse existují. Už je tu dost majitelů, kteří za sebou mají několik garančních prohlídek a občas i jiné servisní zásahy. Určitě by stálo za to shromáždit na jednom místě pozitivní i negativní zkušenosti s přístupem, znalostmi a zkušenostmi pracovníků různých servisů.

Já se budu nejpozději před 1. garančkou rozhlížet po servisech v Brně a okolí. Na ty dva brněnské jsem slyšel spíš negativní ohlasy, i když ne právě zcela konkrétní. Ale je tu v dosahu přinejmenším ještě servis Autocentr Hudec v Novém Městě na Moravě, Auto-Pytela ve Vyškově, Vista car v Hodoníně nebo např. Hyundai motor Zlín v Uherském Hradišti a ve Zlíně.

Ale podobné informace, pokud možno podložené, nejen obecné dohady, uvítají jistě i majitelé Accentů v dalších oblastech ČR. Tak Vy zkušenější Hyundaisté, svěřte své zkušenosti a zážitky... :)
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Mexican »

Gandalf píše:Zkušenosti majitelů - speciálně modelů New Accent s kvalitou služeb servisů by mohly být zajímavé, i když zřejmě v rámci celého fóra už podobné diskuse existují. Už je tu dost majitelů, kteří za sebou mají několik garančních prohlídek a občas i jiné servisní zásahy. Určitě by stálo za to shromáždit na jednom místě pozitivní i negativní zkušenosti s přístupem, znalostmi a zkušenostmi pracovníků různých servisů.

Já se budu nejpozději před 1. garančkou rozhlížet po servisech v Brně a okolí. Na ty dva brněnské jsem slyšel spíš negativní ohlasy, i když ne právě zcela konkrétní. Ale je tu v dosahu přinejmenším ještě servis Autocentr Hudec v Novém Městě na Moravě, Auto-Pytela ve Vyškově, Vista car v Hodoníně nebo např. Hyundai motor Zlín v Uherském Hradišti a ve Zlíně.

Ale podobné informace, pokud možno podložené, nejen obecné dohady, uvítají jistě i majitelé Accentů v dalších oblastech ČR. Tak Vy zkušenější Hyundaisté, svěřte své zkušenosti a zážitky... :)
odporucal by som ti prejst si temy ako 1.garancka prehliadka, 2. garancna preehliadka... ludia vzdy pisu jednak kde boli, co ich to stalo a aj ako boli spokojni. Ja som tam pisal veci tiez, tak to zhrniem

** obe garancky absolvovane vo Vista car hodonin, max spokojnost (nizka cena, profi pristup a ustretovost)
** vymena loziska LP kolesa - Vista, max spokojnost
** vymena hadicky turboduchadla - Autostyl Zidenice - katastrofa, arogantni pristup prijmacieho technika, mechanik blbu hadicku menil 20 minut, atd.. uz nikdy tam nepojdem, v Balvine tu hadicku chceli objednavat z prahy (gumena hadicka ktoru ma kazdy mechanik Franta)

na fore Kia som ale videl dost zaujimave delenie podla servisov, mozno by to tu na nasom fore spravit tiez
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Gandalf »

Mexican: Díky za první reakci. Já vím, že na různých vláknech se občas nějaké hodnocení servisu objeví, ale myslím, že by bylo dobré, aby se to soustředilo na jedno místo, kde by byly vyloženě info o konkrétních servisech, jejich plusy i mínusy dle zkušeností uživatelů.

Nakonec se na tyto stránky třeba kouknou i pracovníci nebo dokonce majitelé servisů a zkusí si z toho něco vzít pro sebe... :)
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Haer »

Ok, at mame prehled. Me zkusenosti s Auto Balvin Brno:
+ [pozitivni] profesionalni jednani - pri predavani vozu, snaha vychazet vstric pozadavkum zakaznika, atd.
/- [neutralni az negativni] vyssi ceny (to by mi moc nevadilo, kdybych se mohl spolehnout na vysledek jejich cinnosti) a dlouhe casy, takze nektere zasahy je lepsi nechat si udelat jinde.
-- [velmi negativni] nekvalitni prace nebo neschopni mechanici (hlavni duvod, proc na dalsi prohlidku zamirim jinam. Detaily nebudu opakovat, psal jsem je jinde)
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Vilda »

Příští pondělí, jdu na opravu vrzajícího sedadla u řidiče, do Auto Palace v Butovicích.
Pak poreferuju, jestli byla s autoservisem spokojenost, nebo ne. Zatím jsem na ně slyšel chválu ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od cert »

Vilda píše:Příští pondělí, jdu na opravu vrzajícího sedadla u řidiče, do Auto Palace v Butovicích.
Pak poreferuju, jestli byla s autoservisem spokojenost, nebo ne. Zatím jsem na ně slyšel chválu ....

Čau Vildo, když už tam budeš a budou ochotní, poptej se prosím Tě, jak na výměnu repro v předních dveřích... Tady v Iromezu moc ochotou nepřekypují :( . Dík.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Vilda »

cert píše:
Vilda píše:Příští pondělí, jdu na opravu vrzajícího sedadla u řidiče, do Auto Palace v Butovicích.
Pak poreferuju, jestli byla s autoservisem spokojenost, nebo ne. Zatím jsem na ně slyšel chválu ....

Čau Vildo, když už tam budeš a budou ochotní, poptej se prosím Tě, jak na výměnu repro v předních dveřích... Tady v Iromezu moc ochotou nepřekypují :( . Dík.
Jasně zeptám a ty zadní, už si vyměnil ?? A napiš do topicu Accent 1.6, jak si na tom se spotřebou, závadama atd. Ať to vlákno nezapadne :lol:
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od cert »

Vilda píše:Jasně zeptám a ty zadní, už si vyměnil ?? A napiš do topicu Accent 1.6, jak si na tom se spotřebou, závadama atd. Ať to vlákno nezapadne :lol:
Ještě jsem neměnil ani jedny - není čas. Akorát v neděli jsem dosmolil do auta teploměr a dopasoval jsem si oboje pravé dveře. V servisu mě s tím vyrazili, že to dělá robot a že to je tutově dobře - tak jsem popadl klíče, troxy a během 1/4 hodinky to bylo hotový.
Na repráky se chystám, ale musím si je objednat z Prahy. Navíc mám garáž bez vytápění a tak pokud se musí sunavat výplň ze dveří, tak mám strach, aby nebyly ta plastový štefty zkřehlý a já to neulámal....
Vlákno Accent 1,6 oživím :wink:
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od cert »

Tak jsem byl v autorizovaném servisu IROMEZ a diskutoval jsem s technikem mimo jiné o možnosti dodání si vlastního oleje na 1. garančku (vím, že je brzo, ale dostaly se mi do ruky techické listy olejů Q8 5W-30, tak jsem chtěl znát jeho postoj). Řěkl mi, že nemá nic proti, akorát se na tu značku moc netvářil. Tomu jsem se divil, protože člověk na jeho místě by měl mít trochu přehled a vědět, že značka Q8 ač v ČR nepřiliš známá, tak její oleje ptří k tomu nejlepšímu, co se dá koupit (což se o Castrolu, který on upřednostňuje říci nedá - je to průměrný olej za fest vysokou cenu). Prostě pokud si ho ke garanci dám, tak OK, ale zaznamená to do servisní knížky... a pokud by se s motorem něco stalo, tak záruka nepadá, ale musí jít na rozbor, jestli to není tím olejem. Pokud by motor zakukal a byl v něm jimi a Hyundai upřednostňovaný Castrol, tak žádný rozbor a bez průtahů hned uznaná záruka. Moc se mi to nezdá, ale třeba to tak je - no nevím. Na náplni je rozdíl v ceně cca 800,- (pro beninové motory, na naftě to je rozdíl větší) to by už možná stálo za to vyvinout nějakou aktivitu a poptat se i v jiných autorizovaných servisech, jak to teda s tou případnou zárukou a nepoužitím Catrolu... Tak mne napadá, všechny salony/servisy, kde jste své Accenty kupovali používají Castrol?
Co vy na to? :idea:
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Mexican »

cert ak si prejdes vlakna 1.garancka, 2.garancka tu u Noveho Accenta, tak sa docistas uplne romany o olejoch - co kde robia problemy a tak
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od cert »

Mexican píše:cert ak si prejdes vlakna 1.garancka, 2.garancka tu u Noveho Accenta, tak sa docistas uplne romany o olejoch - co kde robia problemy a tak
JJ, já to četl, ale zajímá mne ta pohádka o tom jak se postupuje u případné teklamace motoru při použití servisem nedodaného oleje.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11626
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Vždycky záleží na konkrétním přijímacím resp. garančním technikovi. Některý bude dělat obstrukce jako ten o kterém píšeš, jiný to vůbec řešit nebude, protože tam dali olej dle specifikace doporučené výrobcem a značku zkoumat nebude. Tyhle pohádky se zákazníkům říkají z jediného důvodu - aby si nechali nalít olej dodaný přímo servisem. A proč to tak je si můžeš snadno domyslet.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2819
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Espero »

Tenhle problém jsem před asi 2 týdnyřešil u Dacie, kde jsem měl po 20 tisících první servis a výměnu oleje. U Renault servisů propagují ELF, neboli francouzský olej a taky mi zpochybňovali záruku, kdyby s motorem něco bylo a dal jsem tam jiný olej a to i v případě, že by ho nalévali oni z originálních balení a zaznamenali to do servisní knihy. Prostě po dobu záruky se musím smířit s tím, že se nechám servisem odírat a platit olej o několik set korun více, než bych ho byl schopný pořídit já. jakmile záruka skončí, přejdu na servis, kam te´d jezdím i s H1, olej si budu nosit sám a bude.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Rudolf »

cert píše:Tak jsem byl v autorizovaném servisu IROMEZ a diskutoval jsem s technikem mimo jiné o možnosti dodání si vlastního oleje na 1. garančku (vím, že je brzo, ale dostaly se mi do ruky techické listy olejů Q8 5W-30, tak jsem chtěl znát jeho postoj). Řěkl mi, že nemá nic proti, akorát se na tu značku moc netvářil. Tomu jsem se divil, protože člověk na jeho místě by měl mít trochu přehled a vědět, že značka Q8 ač v ČR nepřiliš známá, tak její oleje ptří k tomu nejlepšímu, co se dá koupit (což se o Castrolu, který on upřednostňuje říci nedá - je to průměrný olej za fest vysokou cenu). Prostě pokud si ho ke garanci dám, tak OK, ale zaznamená to do servisní knížky... a pokud by se s motorem něco stalo, tak záruka nepadá, ale musí jít na rozbor, jestli to není tím olejem. Pokud by motor zakukal a byl v něm jimi a Hyundai upřednostňovaný Castrol, tak žádný rozbor a bez průtahů hned uznaná záruka. Moc se mi to nezdá, ale třeba to tak je - no nevím. Na náplni je rozdíl v ceně cca 800,- (pro beninové motory, na naftě to je rozdíl větší) to by už možná stálo za to vyvinout nějakou aktivitu a poptat se i v jiných autorizovaných servisech, jak to teda s tou případnou zárukou a nepoužitím Catrolu... Tak mne napadá, všechny salony/servisy, kde jste své Accenty kupovali používají Castrol?
Co vy na to? :idea:
Žádnej Castrol, ale prostě to, co zrovna mají sudového výhodně koupeného na servisu. Předevčírem jsem zjišťoval ceny servisů (v únoru mám jít na roční po 15000t.) a např. v Průhonicích jim vlastní olej vůbec nevadí, jenom musí být v orig. nerozbaleném balení a standartně "plněsyntetický".
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodnocení servisů Hyundai

Příspěvek od Rudolf »

Espero píše:Tenhle problém jsem před asi 2 týdnyřešil u Dacie, kde jsem měl po 20 tisících první servis a výměnu oleje. U Renault servisů propagují ELF, neboli francouzský olej a taky mi zpochybňovali záruku, kdyby s motorem něco bylo a dal jsem tam jiný olej a to i v případě, že by ho nalévali oni z originálních balení a zaznamenali to do servisní knihy. Prostě po dobu záruky se musím smířit s tím, že se nechám servisem odírat a platit olej o několik set korun více, než bych ho byl schopný pořídit já. jakmile záruka skončí, přejdu na servis, kam te´d jezdím i s H1, olej si budu nosit sám a bude.
Už se to tady rozebíralo. Nenech se okrádat. Absolutně na to nemají nárok. Jenom mlží a vyhrožují aby vydělali. Pokud se rozhodneš nalít do auta 15W-40 a splňuje specifikaci danou výrobcem, tedy např. API SJ a vyšší, nemůžou ti v tom bránit.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Servis a údržba“