Hodnocení servisů Hyundai
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Hodnocení servisů Hyundai
Zkušenosti majitelů - speciálně modelů New Accent s kvalitou služeb servisů by mohly být zajímavé, i když zřejmě v rámci celého fóra už podobné diskuse existují. Už je tu dost majitelů, kteří za sebou mají několik garančních prohlídek a občas i jiné servisní zásahy. Určitě by stálo za to shromáždit na jednom místě pozitivní i negativní zkušenosti s přístupem, znalostmi a zkušenostmi pracovníků různých servisů.
Já se budu nejpozději před 1. garančkou rozhlížet po servisech v Brně a okolí. Na ty dva brněnské jsem slyšel spíš negativní ohlasy, i když ne právě zcela konkrétní. Ale je tu v dosahu přinejmenším ještě servis Autocentr Hudec v Novém Městě na Moravě, Auto-Pytela ve Vyškově, Vista car v Hodoníně nebo např. Hyundai motor Zlín v Uherském Hradišti a ve Zlíně.
Ale podobné informace, pokud možno podložené, nejen obecné dohady, uvítají jistě i majitelé Accentů v dalších oblastech ČR. Tak Vy zkušenější Hyundaisté, svěřte své zkušenosti a zážitky...
Já se budu nejpozději před 1. garančkou rozhlížet po servisech v Brně a okolí. Na ty dva brněnské jsem slyšel spíš negativní ohlasy, i když ne právě zcela konkrétní. Ale je tu v dosahu přinejmenším ještě servis Autocentr Hudec v Novém Městě na Moravě, Auto-Pytela ve Vyškově, Vista car v Hodoníně nebo např. Hyundai motor Zlín v Uherském Hradišti a ve Zlíně.
Ale podobné informace, pokud možno podložené, nejen obecné dohady, uvítají jistě i majitelé Accentů v dalších oblastech ČR. Tak Vy zkušenější Hyundaisté, svěřte své zkušenosti a zážitky...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
odporucal by som ti prejst si temy ako 1.garancka prehliadka, 2. garancna preehliadka... ludia vzdy pisu jednak kde boli, co ich to stalo a aj ako boli spokojni. Ja som tam pisal veci tiez, tak to zhrniemGandalf píše:Zkušenosti majitelů - speciálně modelů New Accent s kvalitou služeb servisů by mohly být zajímavé, i když zřejmě v rámci celého fóra už podobné diskuse existují. Už je tu dost majitelů, kteří za sebou mají několik garančních prohlídek a občas i jiné servisní zásahy. Určitě by stálo za to shromáždit na jednom místě pozitivní i negativní zkušenosti s přístupem, znalostmi a zkušenostmi pracovníků různých servisů.
Já se budu nejpozději před 1. garančkou rozhlížet po servisech v Brně a okolí. Na ty dva brněnské jsem slyšel spíš negativní ohlasy, i když ne právě zcela konkrétní. Ale je tu v dosahu přinejmenším ještě servis Autocentr Hudec v Novém Městě na Moravě, Auto-Pytela ve Vyškově, Vista car v Hodoníně nebo např. Hyundai motor Zlín v Uherském Hradišti a ve Zlíně.
Ale podobné informace, pokud možno podložené, nejen obecné dohady, uvítají jistě i majitelé Accentů v dalších oblastech ČR. Tak Vy zkušenější Hyundaisté, svěřte své zkušenosti a zážitky...
** obe garancky absolvovane vo Vista car hodonin, max spokojnost (nizka cena, profi pristup a ustretovost)
** vymena loziska LP kolesa - Vista, max spokojnost
** vymena hadicky turboduchadla - Autostyl Zidenice - katastrofa, arogantni pristup prijmacieho technika, mechanik blbu hadicku menil 20 minut, atd.. uz nikdy tam nepojdem, v Balvine tu hadicku chceli objednavat z prahy (gumena hadicka ktoru ma kazdy mechanik Franta)
na fore Kia som ale videl dost zaujimave delenie podla servisov, mozno by to tu na nasom fore spravit tiez
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Mexican: Díky za první reakci. Já vím, že na různých vláknech se občas nějaké hodnocení servisu objeví, ale myslím, že by bylo dobré, aby se to soustředilo na jedno místo, kde by byly vyloženě info o konkrétních servisech, jejich plusy i mínusy dle zkušeností uživatelů.
Nakonec se na tyto stránky třeba kouknou i pracovníci nebo dokonce majitelé servisů a zkusí si z toho něco vzít pro sebe...
Nakonec se na tyto stránky třeba kouknou i pracovníci nebo dokonce majitelé servisů a zkusí si z toho něco vzít pro sebe...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Ok, at mame prehled. Me zkusenosti s Auto Balvin Brno:
+ [pozitivni] profesionalni jednani - pri predavani vozu, snaha vychazet vstric pozadavkum zakaznika, atd.
/- [neutralni az negativni] vyssi ceny (to by mi moc nevadilo, kdybych se mohl spolehnout na vysledek jejich cinnosti) a dlouhe casy, takze nektere zasahy je lepsi nechat si udelat jinde.
-- [velmi negativni] nekvalitni prace nebo neschopni mechanici (hlavni duvod, proc na dalsi prohlidku zamirim jinam. Detaily nebudu opakovat, psal jsem je jinde)
+ [pozitivni] profesionalni jednani - pri predavani vozu, snaha vychazet vstric pozadavkum zakaznika, atd.
/- [neutralni az negativni] vyssi ceny (to by mi moc nevadilo, kdybych se mohl spolehnout na vysledek jejich cinnosti) a dlouhe casy, takze nektere zasahy je lepsi nechat si udelat jinde.
-- [velmi negativni] nekvalitni prace nebo neschopni mechanici (hlavni duvod, proc na dalsi prohlidku zamirim jinam. Detaily nebudu opakovat, psal jsem je jinde)
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Příští pondělí, jdu na opravu vrzajícího sedadla u řidiče, do Auto Palace v Butovicích.
Pak poreferuju, jestli byla s autoservisem spokojenost, nebo ne. Zatím jsem na ně slyšel chválu ....
Pak poreferuju, jestli byla s autoservisem spokojenost, nebo ne. Zatím jsem na ně slyšel chválu ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Vilda píše:Příští pondělí, jdu na opravu vrzajícího sedadla u řidiče, do Auto Palace v Butovicích.
Pak poreferuju, jestli byla s autoservisem spokojenost, nebo ne. Zatím jsem na ně slyšel chválu ....
Čau Vildo, když už tam budeš a budou ochotní, poptej se prosím Tě, jak na výměnu repro v předních dveřích... Tady v Iromezu moc ochotou nepřekypují . Dík.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Jasně zeptám a ty zadní, už si vyměnil ?? A napiš do topicu Accent 1.6, jak si na tom se spotřebou, závadama atd. Ať to vlákno nezapadnecert píše:Vilda píše:Příští pondělí, jdu na opravu vrzajícího sedadla u řidiče, do Auto Palace v Butovicích.
Pak poreferuju, jestli byla s autoservisem spokojenost, nebo ne. Zatím jsem na ně slyšel chválu ....
Čau Vildo, když už tam budeš a budou ochotní, poptej se prosím Tě, jak na výměnu repro v předních dveřích... Tady v Iromezu moc ochotou nepřekypují . Dík.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Ještě jsem neměnil ani jedny - není čas. Akorát v neděli jsem dosmolil do auta teploměr a dopasoval jsem si oboje pravé dveře. V servisu mě s tím vyrazili, že to dělá robot a že to je tutově dobře - tak jsem popadl klíče, troxy a během 1/4 hodinky to bylo hotový.Vilda píše:Jasně zeptám a ty zadní, už si vyměnil ?? A napiš do topicu Accent 1.6, jak si na tom se spotřebou, závadama atd. Ať to vlákno nezapadne
Na repráky se chystám, ale musím si je objednat z Prahy. Navíc mám garáž bez vytápění a tak pokud se musí sunavat výplň ze dveří, tak mám strach, aby nebyly ta plastový štefty zkřehlý a já to neulámal....
Vlákno Accent 1,6 oživím
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Tak jsem byl v autorizovaném servisu IROMEZ a diskutoval jsem s technikem mimo jiné o možnosti dodání si vlastního oleje na 1. garančku (vím, že je brzo, ale dostaly se mi do ruky techické listy olejů Q8 5W-30, tak jsem chtěl znát jeho postoj). Řěkl mi, že nemá nic proti, akorát se na tu značku moc netvářil. Tomu jsem se divil, protože člověk na jeho místě by měl mít trochu přehled a vědět, že značka Q8 ač v ČR nepřiliš známá, tak její oleje ptří k tomu nejlepšímu, co se dá koupit (což se o Castrolu, který on upřednostňuje říci nedá - je to průměrný olej za fest vysokou cenu). Prostě pokud si ho ke garanci dám, tak OK, ale zaznamená to do servisní knížky... a pokud by se s motorem něco stalo, tak záruka nepadá, ale musí jít na rozbor, jestli to není tím olejem. Pokud by motor zakukal a byl v něm jimi a Hyundai upřednostňovaný Castrol, tak žádný rozbor a bez průtahů hned uznaná záruka. Moc se mi to nezdá, ale třeba to tak je - no nevím. Na náplni je rozdíl v ceně cca 800,- (pro beninové motory, na naftě to je rozdíl větší) to by už možná stálo za to vyvinout nějakou aktivitu a poptat se i v jiných autorizovaných servisech, jak to teda s tou případnou zárukou a nepoužitím Catrolu... Tak mne napadá, všechny salony/servisy, kde jste své Accenty kupovali používají Castrol?
Co vy na to?
Co vy na to?
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
cert ak si prejdes vlakna 1.garancka, 2.garancka tu u Noveho Accenta, tak sa docistas uplne romany o olejoch - co kde robia problemy a tak
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
JJ, já to četl, ale zajímá mne ta pohádka o tom jak se postupuje u případné teklamace motoru při použití servisem nedodaného oleje.Mexican píše:cert ak si prejdes vlakna 1.garancka, 2.garancka tu u Noveho Accenta, tak sa docistas uplne romany o olejoch - co kde robia problemy a tak
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Vždycky záleží na konkrétním přijímacím resp. garančním technikovi. Některý bude dělat obstrukce jako ten o kterém píšeš, jiný to vůbec řešit nebude, protože tam dali olej dle specifikace doporučené výrobcem a značku zkoumat nebude. Tyhle pohádky se zákazníkům říkají z jediného důvodu - aby si nechali nalít olej dodaný přímo servisem. A proč to tak je si můžeš snadno domyslet.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Tenhle problém jsem před asi 2 týdnyřešil u Dacie, kde jsem měl po 20 tisících první servis a výměnu oleje. U Renault servisů propagují ELF, neboli francouzský olej a taky mi zpochybňovali záruku, kdyby s motorem něco bylo a dal jsem tam jiný olej a to i v případě, že by ho nalévali oni z originálních balení a zaznamenali to do servisní knihy. Prostě po dobu záruky se musím smířit s tím, že se nechám servisem odírat a platit olej o několik set korun více, než bych ho byl schopný pořídit já. jakmile záruka skončí, přejdu na servis, kam te´d jezdím i s H1, olej si budu nosit sám a bude.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Žádnej Castrol, ale prostě to, co zrovna mají sudového výhodně koupeného na servisu. Předevčírem jsem zjišťoval ceny servisů (v únoru mám jít na roční po 15000t.) a např. v Průhonicích jim vlastní olej vůbec nevadí, jenom musí být v orig. nerozbaleném balení a standartně "plněsyntetický".cert píše:Tak jsem byl v autorizovaném servisu IROMEZ a diskutoval jsem s technikem mimo jiné o možnosti dodání si vlastního oleje na 1. garančku (vím, že je brzo, ale dostaly se mi do ruky techické listy olejů Q8 5W-30, tak jsem chtěl znát jeho postoj). Řěkl mi, že nemá nic proti, akorát se na tu značku moc netvářil. Tomu jsem se divil, protože člověk na jeho místě by měl mít trochu přehled a vědět, že značka Q8 ač v ČR nepřiliš známá, tak její oleje ptří k tomu nejlepšímu, co se dá koupit (což se o Castrolu, který on upřednostňuje říci nedá - je to průměrný olej za fest vysokou cenu). Prostě pokud si ho ke garanci dám, tak OK, ale zaznamená to do servisní knížky... a pokud by se s motorem něco stalo, tak záruka nepadá, ale musí jít na rozbor, jestli to není tím olejem. Pokud by motor zakukal a byl v něm jimi a Hyundai upřednostňovaný Castrol, tak žádný rozbor a bez průtahů hned uznaná záruka. Moc se mi to nezdá, ale třeba to tak je - no nevím. Na náplni je rozdíl v ceně cca 800,- (pro beninové motory, na naftě to je rozdíl větší) to by už možná stálo za to vyvinout nějakou aktivitu a poptat se i v jiných autorizovaných servisech, jak to teda s tou případnou zárukou a nepoužitím Catrolu... Tak mne napadá, všechny salony/servisy, kde jste své Accenty kupovali používají Castrol?
Co vy na to?
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Už se to tady rozebíralo. Nenech se okrádat. Absolutně na to nemají nárok. Jenom mlží a vyhrožují aby vydělali. Pokud se rozhodneš nalít do auta 15W-40 a splňuje specifikaci danou výrobcem, tedy např. API SJ a vyšší, nemůžou ti v tom bránit.Espero píše:Tenhle problém jsem před asi 2 týdnyřešil u Dacie, kde jsem měl po 20 tisících první servis a výměnu oleje. U Renault servisů propagují ELF, neboli francouzský olej a taky mi zpochybňovali záruku, kdyby s motorem něco bylo a dal jsem tam jiný olej a to i v případě, že by ho nalévali oni z originálních balení a zaznamenali to do servisní knihy. Prostě po dobu záruky se musím smířit s tím, že se nechám servisem odírat a platit olej o několik set korun více, než bych ho byl schopný pořídit já. jakmile záruka skončí, přejdu na servis, kam te´d jezdím i s H1, olej si budu nosit sám a bude.