Hodnocení servisů Hyundai
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
S tím STK to zní opravdu dobře... nápad se cení
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Pánové, v případě záruky nejde o žádné nadstardní vztahy. Přesné podmínky záruky jsou v servisní knížce a zde je též uvedeno co přesně jsou díly podléhající rychlejšímu opotřebení (gumičky stěračů, těsnění, žárovky, brzdové obložení, lamela spojky atp.-na tyto díly je záruka 2 roky bez omezení kilometrů!). Zbytek je v tříleté záruce bez omezení kilometrů. Tlumiče, kotouče, přítlačák spojky, ale i výfuk nejsou dle záručních podmínek značky HYUNDAI opotřebitelné díly.
Třeba u tlumičů mi test externí firmy nevzali, udělali svůj (chápu, napsat se dá do protokolu cokoli). Dle testu byli tlumiče na pravé straně na Sonatě v háji (auto bylo 35 měsíců v provozu, neco přes 150.000 km). Ověřili si to pro jistotu u pana garančního guru na importu a za 2 dny jsem měl tlumiče komplet nové. Bez řečí a nestálo to ani korunu.
U Getze totéž, 30 měsíců a 115.000 km tlumiče vzadu, 35 měsíců a 140.000 km tlumiče přední. Bez problémů a zadarmo.
Stačí si pozorně přečíst garanční podmínky a nenechat se odmítnout. Ony si občas servisy chtějí ušetřit práci s garancí a něco na tom ještě trhnout! A jsme zase u toho, všechno je o lidech .
Třeba u tlumičů mi test externí firmy nevzali, udělali svůj (chápu, napsat se dá do protokolu cokoli). Dle testu byli tlumiče na pravé straně na Sonatě v háji (auto bylo 35 měsíců v provozu, neco přes 150.000 km). Ověřili si to pro jistotu u pana garančního guru na importu a za 2 dny jsem měl tlumiče komplet nové. Bez řečí a nestálo to ani korunu.
U Getze totéž, 30 měsíců a 115.000 km tlumiče vzadu, 35 měsíců a 140.000 km tlumiče přední. Bez problémů a zadarmo.
Stačí si pozorně přečíst garanční podmínky a nenechat se odmítnout. Ony si občas servisy chtějí ušetřit práci s garancí a něco na tom ještě trhnout! A jsme zase u toho, všechno je o lidech .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hodnocení servisů Hyundai
To Espero: To mě překvapuje, že jsi to u H1 po dvou letech neřešil, záruka by měla být ještě 1 rok, pokud tedy byla řádně vyplněná serviska.
To Haer: Nevím ze kdy máš auto, ale i nejstarší Sonata flotily (do provozu 11/2004) má záruku 3 roky bez omezení kilometrů, viz strana 3 servisky. Omezení 100.000 kilometry se vztahuje jen na komerčně užívaná vozidla, což jsou jen taxi, autopůjčovny a autoškoly.
Na straně 4 je řeč o pneu a rádiu (dle výrobce) a klimatizaci - 2 roky bez omezení (komerční s omezením 40.000 km).
Strany 5 a 6 + část 7 vyjmenovávají kdy je nárok na záruku ztracen.
Zbytek strany 7 cituji: "Pro rychleji opotřebovatelné díly činí záruční doba 2 roky bez omezení počtu ujetých kilometrů od data prodeje. Pro komerčně užívané vozidlo pak 2 roky nebo do ujetí 40.000 kilometrů od data prodeje.
Rychleji opotřebovatelné díly jsou: zapalovací svíčky, žhavicí svíčky, kondenzátory, stírací lišty stěračů, pojistky, obložení brzd, lamela spojky, brzdové destičky, filtry, žárovky, skla, řemeny.", z čehož vyplývá, že zbytek auta je dle strany 3 v záruce 3 roky bez omezení kilometrů (nebo s omezením 100.000 km u komerčního užití).
Určitou výjimku z tohoto bodu tvoří výměny těchto dílů v rámci předepsané běžné údržby dle kilometrů. Třeba svíčky se mění v 60.000 km, což u nás auta najedou za cca 14 měsíců. Přesto je nechci na záruku, protože dle servisních pokynů skončila jejich životnost.
A ještě k těm tlumičům. Pokud si budeš stěžovat třeba na hluk podvozku nebo houpavost a vyžádáš si test, tak pokud vyjde test s výsledkem tlumiče OK, tak test zaplatíš. Pokud bude výsledek, že jsou KO, tak neplatíš ani test, natož výměnu či matroš (pořád se bavíme o autě v záruce).
Zbytek servisky už pro tuto debatu není důležitý .
To Haer: Nevím ze kdy máš auto, ale i nejstarší Sonata flotily (do provozu 11/2004) má záruku 3 roky bez omezení kilometrů, viz strana 3 servisky. Omezení 100.000 kilometry se vztahuje jen na komerčně užívaná vozidla, což jsou jen taxi, autopůjčovny a autoškoly.
Na straně 4 je řeč o pneu a rádiu (dle výrobce) a klimatizaci - 2 roky bez omezení (komerční s omezením 40.000 km).
Strany 5 a 6 + část 7 vyjmenovávají kdy je nárok na záruku ztracen.
Zbytek strany 7 cituji: "Pro rychleji opotřebovatelné díly činí záruční doba 2 roky bez omezení počtu ujetých kilometrů od data prodeje. Pro komerčně užívané vozidlo pak 2 roky nebo do ujetí 40.000 kilometrů od data prodeje.
Rychleji opotřebovatelné díly jsou: zapalovací svíčky, žhavicí svíčky, kondenzátory, stírací lišty stěračů, pojistky, obložení brzd, lamela spojky, brzdové destičky, filtry, žárovky, skla, řemeny.", z čehož vyplývá, že zbytek auta je dle strany 3 v záruce 3 roky bez omezení kilometrů (nebo s omezením 100.000 km u komerčního užití).
Určitou výjimku z tohoto bodu tvoří výměny těchto dílů v rámci předepsané běžné údržby dle kilometrů. Třeba svíčky se mění v 60.000 km, což u nás auta najedou za cca 14 měsíců. Přesto je nechci na záruku, protože dle servisních pokynů skončila jejich životnost.
A ještě k těm tlumičům. Pokud si budeš stěžovat třeba na hluk podvozku nebo houpavost a vyžádáš si test, tak pokud vyjde test s výsledkem tlumiče OK, tak test zaplatíš. Pokud bude výsledek, že jsou KO, tak neplatíš ani test, natož výměnu či matroš (pořád se bavíme o autě v záruce).
Zbytek servisky už pro tuto debatu není důležitý .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hodnocení servisů Hyundai
To Mr. HYUNDAI:
Diky, je to opravdu tak, jak pises. Tech 100.000 jsem mel zafixovane z reseni minuleho problemu, kdy se na to prodejce ptal, prestoze auto slouzi ciste k soukromym ucelum. A ja to prejal, protoze u Suzuki to tak taky bylo, jen zaruku davali na 4 roky. Jak se clovek necha snadno zblbnout
Nicmene jak je taktez na strane 3 a opetovne i 7 uvedeno, zaruka se vztahuje pouze na vyrobni vady, nikoliv opotrebeni, coz treba u tlumicu muze byt, dle meho laickeho nazoru, docela obtizne. Nereknu, kdyby auto melo najeto 10.000, ale kdyz bude mit jako me asi 75 nebo 90? Asi by me bez problemu zlomili
Presto diky, myslim, ze to byla prinosna debata, alespon pro mne
Diky, je to opravdu tak, jak pises. Tech 100.000 jsem mel zafixovane z reseni minuleho problemu, kdy se na to prodejce ptal, prestoze auto slouzi ciste k soukromym ucelum. A ja to prejal, protoze u Suzuki to tak taky bylo, jen zaruku davali na 4 roky. Jak se clovek necha snadno zblbnout
Nicmene jak je taktez na strane 3 a opetovne i 7 uvedeno, zaruka se vztahuje pouze na vyrobni vady, nikoliv opotrebeni, coz treba u tlumicu muze byt, dle meho laickeho nazoru, docela obtizne. Nereknu, kdyby auto melo najeto 10.000, ale kdyz bude mit jako me asi 75 nebo 90? Asi by me bez problemu zlomili
Presto diky, myslim, ze to byla prinosna debata, alespon pro mne
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Obecně u záručních oprav platí, že se člověk nesmí nechat odmítnout. A pokud se servis kroutí, tak důsledně trvat na tom, aby se okamžitě telefonicky spojili s garančním oddělením (nejlépe z telefonu u příjmu oprav, aby u toho člověk mohl být a včas protestovat). Je jen jeden člověk na importu, který o tom rozhoduje. Je to skutečný profík, který to dělá kam moje paměť sahá a svou práci ovládá na 200% . Jednal jsem s ním několikrát a vždy to bylo velmi příjemné. Vždy se snažil najít pro zákazníka nejvýhodnější řešení a maximálně vyjít vstříc. Jen jednou jsem díl na konci záruky platil. Byla to projektorová světla na Sonatě EF F/L, která prostě byla po třech letech a 150.000 km stálého svícení "vypálená", prostě světlo jak za dušiček. Ze strany garančního byla ochota nová světla zaplatit, ale potřeboval jsem změřit jejich svítivost a též svítivost nových, aby byl v ruce porovnávací papír. Jenže jsem nenašel nikoho kdo by to měření provedl. Nakonec mě to shánění přestalo bavit a došel jsem k závěru, že světla zaplatit bude levnější než čas strávený hledáním . Vše ostatní bez potíží (kotouče, tlumiče atd...).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Ze zákona je záruka na všechno 2 roky a záruku nelze nijak omezit. Jakékoli ustanovení, které by zhoršovalo postavení zákazníka a omezovalo by ho v uplatnění jeho práv, je od počátku neplatné. Tedy, i na brzdové obložení a tlumiče je záruka dva roky. Něco jiného je ovšem doba záruky a běžné opotřebení. Uvedu dva příklady:Espero píše:Nevím přesně jak u Hyundaiů, s H1 jsem záruku neřešil, koupil jsem to jako 2 letý vůz těsně po záruce. U dacie jsou některé díly ze záruky jmenovitě a předem vyjmuty (stěrače, tlumiče, některé části brzd a spojky - obložení, žárovky atd. atd.).
Brzdové obložení se sjede provozem - bězné opotřebení, nelze uplatnit záruku.
Brzdové obložení se utrhne - i po roce a půl, je to záruční oprava
tlumiče opotřebené provozem ( auto má najeto třeba 80 000) - běžné opotřebení, nelze ulatnit záruku
Tlumič vyteče po roce a půl, najeto třeba jen 15 000 - jasná záruční oprava
Takhle by se mohlo pokračovat dál u každého dílu.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
jandaxx suhlas.. prave mi chcipla ziarovka v lavom svetle, po roku.. ale odsvietenych cca 40 000km co je hodin a hodin... ono zas treba vidiet veci trochu realne a brat opotrebeie dielcov ako povinnu investiciu do prevadzky vozidla
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Škoda, že se tohle vlákno zase zvrhlo někam docela jinam, než je jeho název - aktuálně platnosti záruky. Založil jsem ho proto, aby zde byly přehledně uvedeny pozitivní / negativní poznatky s konkrétními servisy, aby se z toho mohl uživatel, event. i servis poučit. Zkuste se tedy vrátit k původnímu tématu. Škoda, že tady už "krchnav" tak rezolutně nepřesujuje příspěvky jinam...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Gandalf no ale snaha o udrzanie k tematu tu stale je.. moj nazor poznas, myslim ze tu padlo par viet na brnenske servisy.. BTW neviem ako je to so servisom HUKR (pri UAN Zvonarka, vedla Erotic City).. znamy (je aj tu na fore - rexgremlin) tam kupoval i30, ale co som pozeral tak HUKR nie je medzi autorizovanymi servismi.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Tak je jasné, že asi nikdo soudný nepůjde reklamovat žárovku, protože to je spotřební díl. O tom není spor. Jenom jsem chtěl přiblížit, že u stejného dílu může nastat opotřebení provozem a může dojít i k závadě, na kterou lze uplatnit záruku. Je pravda - i mnou ověřená, že Hyundai poskytuje velmi nadstandardní servis při uznávání záruky. To, co by jinde technik neuznal, v Hyudai bez problémů vezmou na záruku. U mne třeba prasklé svody. Ačkoli bylo auto téměř rok po záruce, tak svody včetně katu vyměněny bezplatně. Taková odměna za to, že jsem i po záruce navštěvoval značkový servis a třeba i za to, že jsem si nenosil vlastní olej. Kdybych to musel cálnout ze svého, stálo by to cca 37 000,- Někdy se vyplatí neškudlit každou korunu.Mexican píše:jandaxx suhlas.. prave mi chcipla ziarovka v lavom svetle, po roku.. ale odsvietenych cca 40 000km co je hodin a hodin... ono zas treba vidiet veci trochu realne a brat opotrebeie dielcov ako povinnu investiciu do prevadzky vozidla
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Já jsem k autu při prodeji servisku vůbec nedostal. Ale ono to bylo jedno, auto bylo jinak v pořádku (podle tachometru mělo ři prodeji 29 000 km) a ten třetí rok jsem žádnou poruchu stejně neměl. Hyundaie jsou kvalitní. Ta baterka se stala až tak 4 měsíce po skončení 3. roku a te´d to řeším jako už druhou závadu v pořadí na záruku té baterky jako takové, která je dvouletá.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Dneska jsem byl v AutoPalace v Butovicích, na odstranění vrzání předního sedadla. Přístup techniků profesionální a závada odstraněna během několika hodin. Takže vcelku spokojenost ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Hodnocení servisů Hyundai
To Vilda: měl bych jeden dotaz, protože Accent je moje první auto, takže možná je ten odtaz hloupý. Jak to vlastně probíhá: nechal jsi tam auto a potom jsi si ho vyzvedl nebo jak? Totéž jak to probíhá s garanční kontrolou.
Díky.
Díky.
Hyundai Accent 1,5 CRDi, Indigo Blue
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Mně když měnili týden po koupi auta zámek zpátečky, tak jsem tam auto dopoledne dovezl a technik mi říkal, že to bude tak cca 2,5 h trvat. Ať si zajdu na kafe někam do kavárny. Vzal si na mě telefon a asi po 1,5 h zavolal, že si můžu pro auto přijít. vcelku jsem čučel
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Hodnocení servisů Hyundai
Nevies nahodou, co ti tam vrzgalo? Alebo co s tym riesili?Vilda píše:Dneska jsem byl v AutoPalace v Butovicích, na odstranění vrzání předního sedadla. Přístup techniků profesionální a závada odstraněna během několika hodin. Takže vcelku spokojenost ....
diq,
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!