PowerBox SmartDiesel

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Honza K
*
Příspěvky: 41
Registrován: 05 bře 2008, 11:46
Bydliště: Praha východ

PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od Honza K »

Ahoj zdravim.Zajímalo by mne zda má někdo zkušenost s originál POWER BOXEM.Dík Honza
Ve středu SF 2.2 AT ELEGANCE
Nyní TERRACAN 2.9 CRDI MT
Reklama
 

Uživatelský avatar
santafe007
**
Příspěvky: 122
Registrován: 06 bře 2007, 16:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od santafe007 »

Honza K píše:Ahoj zdravim.Zajímalo by mne zda má někdo zkušenost s originál POWER BOXEM.Dík Honza
Ve středu SF 2.2 AT ELEGANCE
Nyní TERRACAN 2.9 CRDI MT
ahoj,
ja vim o zkusenosti s powerboxem, ktery ma jen jeden drat a ovlada jen vstriky.
Odesly mu vstriky ve 190km/h.
Pokud budes kupovat powerbox, jdi do takoveho, ktery meni nastaveni motoru u vice cinitelu soucasne...
Lepsi je CHIP, meni toho vice a je setrnejsi.
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

nejlepší chip je žádný chip- Totéž platí o powerboxu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
dudl
**
Příspěvky: 108
Registrován: 28 úno 2008, 12:28
Bydliště: BANSKA BYSTRICA

.

Příspěvek od dudl »

darmo su ludia co by nachipovali aj kosacku alebo traktor. :lol:
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Re: .

Příspěvek od tomki »

dudl píše:darmo su ludia co by nachipovali aj kosacku alebo traktor. :lol:
po mojich skusenostiach s cipom by som cipoval aj pracku :D
to by si zistil keby si si santa fe cipol a zistil by si ze si predtym na tej kosacke fakt jazdil
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

mirpie píše:nejlepší chip je žádný chip- Totéž platí o powerboxu.
Přesně tak ono chip není tak ideální a má spoustu problémů jedinou opravdu dobrou věcí pro navýšení výkonu je programovatelná ECU a pořádně odborně odladěná pak je jistota že vše bude fungovat jak má a může být motor maximálně možně zdokonalen s jistotou správného běhu. Chip je jen přednastavená krabička která může být dobře nastavená ale nastavená pro konkrétní vstupní hodnoty které má každé auto jiné proto nemůže pracovat tak bezpečně a efektivně jako správně odladěná ECU na konkrétním autě
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Krueger
Příspěvky: 7
Registrován: 26 pro 2007, 11:06

power box smart diesel

Příspěvek od Krueger »

tak sem si objednal Power Box Smart Diesel pro noveho Santika, pozitra snad prijde tak pak napisu jak to beha, pujdu s nim na brzdu takuvidime :-)
djbb
*
Příspěvky: 16
Registrován: 27 čer 2008, 13:46

Příspěvek od djbb »

Ja by som sa do chipovania hyundaiov vobec nechytal. Tie motory idu uz aj tak na cca 90 percent a ked im este nalozite nejaky neinteligentny chiptuning, tak mozete len sledovat ako sa Vam motor pred ocami rozpadne. Viem o pripade z Ciech, kde po nacipovani vyletela vacka z motora...atd.

Keby niekto vedel o inteligentnom chiptuningu podobnom Ralliartu ako pouziva na slovensku Mitsubishi, rad sa pridam, ale zalezitosti ako Pbox a podobne nemusim. Uz som videl dost znicenych motorov po takychto "super" tuningoch.

Miro
Uživatelský avatar
santafe007
**
Příspěvky: 122
Registrován: 06 bře 2007, 16:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od santafe007 »

djbb píše:Ja by som sa do chipovania hyundaiov vobec nechytal. Tie motory idu uz aj tak na cca 90 percent a ked im este nalozite nejaky neinteligentny chiptuning, tak mozete len sledovat ako sa Vam motor pred ocami rozpadne. Viem o pripade z Ciech, kde po nacipovani vyletela vacka z motora...atd.

Keby niekto vedel o inteligentnom chiptuningu podobnom Ralliartu ako pouziva na slovensku Mitsubishi, rad sa pridam, ale zalezitosti ako Pbox a podobne nemusim. Uz som videl dost znicenych motorov po takychto "super" tuningoch.

Miro
DO CHIPU SE MI NECHTELO. Ted bych nemenil!
Motor nevytacim jako magor a tak asi nemusim chytat casti morotu do sitky na ryby... zda se mi to i pritazeny za vlasy...

Mohu ale potvrdit, ze je to jine, lepsi auto, jak zde kdysi pravil Tomki. Prevodovka mene radi, podstatne mene to zere!!! A mnohem lepe to jede. A to za vsech podminek - kdyz jednu 40, 100 nebo 160 km/h....

CHIP MAM OD BITPOWER.
DOPORUCUJI.

POWER BOX JE AKORAT NA ZNICENI MOTORU! Uz jsem v Butovicich slysel o podobne situaci. PowerBox pracuje predevsim s tlaky a tim se toho nici vicero...
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
Spinner
*
Příspěvky: 20
Registrován: 08 říj 2008, 08:38

Re: PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od Spinner »

Dal jsem na radu od santafe007 a mám ode dneška profesionální chip od BitPower (www.bitpower.cz) a musím říci, že je to nářez! Výkon mi zvedli ze 155 na cca 186 koní a kroutící moment mám cca 412 Nm. Záběr od 1500 ot./min. a spotřeba, i když jsem to samozřejmě řádně vytáčel, klesla z běžných 7,8 l ve městě na 7,0 litrů!!! Doporučuji!
Hyundai Santa Fe 2,2CRDi VGT ELEGANCE 4x4 vyrobeno 10/08
BitPower - 136,8 kW/186 HP, 412 Nm
SUBARU Outback 2,5i Comfort NAVI - vyrobeno 12/08
BitPower - 147 kW/200 HP, 263 Nm
SUBARU Legacy 2.5GT Sport - vyrobeno 05/10
195 kW/265 HP, 350 Nm
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od black_sheep »

ja tohle tema zase vubec nemel otvirat... :roll:

djbb: aaa takze pan je konstrukter a delal analyzu materialu a rozmeru motoru a vse znova prepocital nebo jak dosel k takovemu usudku ze ty motory slapou na 90%??? :evil: a jaka jina znacka ma vetsi prostor k pitchovani protoze prodava svoje motory naddimenzovany?? :evil:


hlasky typu:
kde po nacipovani vyletela vacka z motora...atd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
achjo,...

Spinner: cece vsecko je moc krasny - ale byl jsi s tim na brzde nekde? myslim na naky nezavisly? zkus to - moc by me to zajimalo!

az tohle jednou nekdo dolozi zaznamem, nebo alespon zmeri na stejnem useku rozdily ve dynamickych udajich (staci treba zrychleni 0..100 a maximalka) a ty rozdily budou alespon trosku znat, to auto projde bez problemu na emisich, a najede s tim alespon 100.000 (v pripade novyho, u ojetiny dejme tomu 50.000 staci) tak pak reknu je to super a pujdu do toho :mrgreen: jak uz bylo nekolikrat receno - nezda se mi, ze kdyby ty motory sli jeste vylepsit - proc by to tak automobilky nedavali rovnou? vsak mi netvrdte ze nemaj lepsi odborniky ve vyvoji nez nejaky bitpower... :roll:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

To máš těžký. Na naše autíčka je záruka 3 roky bez omezení kilometrů, tak přeci nebudu hnát motor na hranice jeho konstrukčních možností, ale nechám si rezervu, abych měl jistotu, že to vydrží. A třeba nová ix55 3,0 V6 CRDi má seškrcený výkon kvůli převodovce, která prostě víc koní a N.m nepřežije :(.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od zdenek76 »

s tím 3,0 V6 CRDi se mi to nějak nezdá, jedině by tam byla jiná převodovka než u benzinových verzí, protože i 3.8 V6 benzin má vyšší výkon než diesel a uvažuje se u Veracruze i o motorizaci 4.6 V8 z Borega, takže převodovka je dimenzovaná dostatečně
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jaké převodovky jsou v benzínu nevím, v CRDi je japonský Aisin. Tuhle informaci mám od prodejce (jak na školení koupil, tak prodal :lol:).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: PowerBox SmartDiesel

Příspěvek od zdenek76 »

aha, díky za zajímavou informaci, to by měli vědět všichni vyznavači chiptuningu než pošlou převodovku do kytek
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“