Yurii píše:Nechci mlít nějáký blbosti ale dochází vám jakej rozdíl je místy v točivym momentu dhtožrouta a benzínu?
Hodně dehtožroutů (non turbo) má max krouťák někde kolem 2500rpm (vw 1.9D) a benzíny ho maj o hodně vejš muj skupáč na 4500rpm, nedovedu si dost dobře představit co by to dělalo, podle mne by byl strašnej nepoměr ve zrychlování v různejch otáčkách a benzínovej motor by měl malou sílu v nižších otáčkách.
Netvrdim že znám všechno, ale snažim se nebejt uplně mimo tak mne nekamenujte kdybych něco řek špatně) vycházim jednoduše z toho jak je to u přehazovačky na kole
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
No problem by to bejt nemel, ve meste se bude misto na 4 jezdit na 3 a bude priblizne stejnej pomer
Tady de hlavne o to, ze treba coupe ma na 5 asi takovej prevod jako vetsina aut ma na 4
Tim ze se da delasi prevodovka se akorat presune razeni do vyssich rychlosti, aby se motor stejne vytacel
Jediny co bude, ze se zhorsi zrychleni z 0-100 protoze nebude tak lehka jednizka, ale vono se pak stejne blbe radi z 1 na 2 kdyz se to vytoci
btw otazka bokem, taky se vam stava ze kdyz stojite na krizovatce, tak vam tam nejde dat jednicka rovnou, ale musi se nejdriv dvojka?