kolísání otáček

Moderátoři: vipe, Moderátoři

Odpovědět
machamira
Příspěvky: 3
Registrován: 05 bře 2006, 19:38

kolísání otáček

Příspěvek od machamira »

Ahoj, mám Getz 1.4 asi dva měsíce. Při studených startech asi třikrát zakolísají otáčky (900-2100) a pak je vše OK. V servisu dělají mrtvého brouka. Že to prý to je v pohodě. Ještě taková malá kosmetická vada - hluk krytu rezervy, ale co by člověk chtěl za ty peníze. :D Jinak supr autíčko.
Reklama
 

vipe

Příspěvek od vipe »

Jak kolísaj to jako samo se to vyhoupne na těch 2100 klesne a pak zase znovu to všechno třikrát a pak dost :roll: dost divný. Více informací by neškodilo. Kryt rezervy co na něm může vrzat asi špatně sedí zkus ho pořádně usadit nebo ho zatížit a pak poznáš jestli je to opravdu on. :wink:
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1720
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Příspěvek od XMira »

Procti si tohle forum: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=580 Tam jsme problem resili, a asi se uz i vyresil :lol:
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
machamira
Příspěvky: 3
Registrován: 05 bře 2006, 19:38

Příspěvek od machamira »

dík za odkaz
chápu dobře, že se jedná "jen" o nezaběhnutý motor?

Mám najeto asi 1200km. O podávací benzínové pumpě vím. Startuju tak jak se má. Je to můj druhý Getz. Předtím jsem měl 1.1 a bez problému. Tenhle problém nastal až u 1.4. Mám stejné zkušenosti se servisem jako ostatní. Byl jsem tam, nic nenašli, ale že prý nejsem sám, tak na tom budou bádat.
A k hluku z prostoru kufru - jsem si jist, že to dělá kryt rezervy, protože když ho zatížím, tak to přestane.
Ale co by člověk chtěl za ty prachy :D .
Ahoj
vipe

Příspěvek od vipe »

Ten kryt rezervy je tam jinej než je u starší verze?
machamira
Příspěvky: 3
Registrován: 05 bře 2006, 19:38

Příspěvek od machamira »

Řekl bych, že jo. Ne všechna "vylepšení" jsou k lepšímu. Už povrchová úprava toho koberce v kufru je jiná. Plstnatí to. To se u té starší nestávalo. Ale to je jen detail.
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1720
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Příspěvek od XMira »

Jo, jedna se fakt o problem novyho nezabehnutyho motoru, me to delalo tak do 4-5tis. a musela byt zima. Ted mam skoro 10tis. a chova se normalne. Co se vika rezervy tyce, tak asi jenom spatne doleha, protoze jsem uz taky nekde neco cetl o tom, jak ji podlozit a utisit. Jinak Te muzu ujistit, ze to bude s motorem jenom lepsi: Budes se divit, o co lip pojede a o co mensi bude mit spotrebu :D
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
lubos
*
Příspěvky: 16
Registrován: 24 lis 2005, 15:05
Bydliště: BA, TN

startovanie

Příspěvek od lubos »

Nuz tak mozes byt rad ze Ti tie otacky iba kolisaju. Ja som si vytrpel svoje. Mne po studenom nastartovani jednoducho klesli az sa motor zakuckal a zhasol. Tri mesiace som sa natahoval s jednym "odbornikom" zo servisu. Vymyslal si rozpravky o zlom software ze mam cakat na novu verziu a taketo rozpravky az mi trpezlivost dosla a zacal som to riesit cez konatela servisu a cuduj sa svete zrazu sa objavil uplne novy mechanik ktory sa na to pozrel a hned vedel co tomu je. Do troch dni prisla nahradna suciastka a hned mi to to vymenili na pockanie v ramci zaruky zdarma. Islo o nejaky nasavaci ventil vzduchu.
Teraz uz startovanie prebieha podobne ako opisujes, on si sam potiahne otacky ked potrebuje.
Getz 1.4 DYNAMIC
Odpovědět

Zpět na „GETZ“