Matrix
Moderátor: Moderátoři
Matrix
Zdravím všechny majitele Matrixů. Už asi měsíc uvažuji o koupi tohoto vozu a tak mám na vás několik dotazů.
Otázka první: v již založených fórech jsem narazil na rozladění majitele naftového Matrixe (po faceliftu), že při tankování mu odtéká nafta z nádrže na zem. Je to pravda? Je možné, aby u nás prodávané auto mělo takovou vadu a má ji skutečně Matrix? Týká se to také benzinového Matrixe?
Otázka dvě: v Brně jsem zkoušel jednoho prodejce (autostyl) a přístup personálu byl natolik neprofesionální a nevstřícný, že tam kupovat Matrix nechci. Ve fórech jsem se dočetl chválu na Vista Car. Máte někdo s tímto prodejcem osobní zkušenost jak z prodeje, tak ze servisu? Stojí za to kupovat auto tak daleko od místa bydliště? Nebo existuje v Brně dobrý prodejce a dobrý servis?
Otázka tři: rád bych si Matrixe předělal na plyn - jde to i oficiálně se zachováním záruky? Podnikl jste takovou úpravu někdo? Jaké máte zkušenosti?
Otázka čtyři: tahal jste někdo za Matrixem karavan?
A poslední otázka - je tu nějaký majitel Matrixe, který už by si toto auto nekoupil a proč?
Díky předem moc za odpovědi - a pokud si Matrixe koupím slibuji na oplátku, že také přispěji se svými zkušenostmi .
Otázka první: v již založených fórech jsem narazil na rozladění majitele naftového Matrixe (po faceliftu), že při tankování mu odtéká nafta z nádrže na zem. Je to pravda? Je možné, aby u nás prodávané auto mělo takovou vadu a má ji skutečně Matrix? Týká se to také benzinového Matrixe?
Otázka dvě: v Brně jsem zkoušel jednoho prodejce (autostyl) a přístup personálu byl natolik neprofesionální a nevstřícný, že tam kupovat Matrix nechci. Ve fórech jsem se dočetl chválu na Vista Car. Máte někdo s tímto prodejcem osobní zkušenost jak z prodeje, tak ze servisu? Stojí za to kupovat auto tak daleko od místa bydliště? Nebo existuje v Brně dobrý prodejce a dobrý servis?
Otázka tři: rád bych si Matrixe předělal na plyn - jde to i oficiálně se zachováním záruky? Podnikl jste takovou úpravu někdo? Jaké máte zkušenosti?
Otázka čtyři: tahal jste někdo za Matrixem karavan?
A poslední otázka - je tu nějaký majitel Matrixe, který už by si toto auto nekoupil a proč?
Díky předem moc za odpovědi - a pokud si Matrixe koupím slibuji na oplátku, že také přispěji se svými zkušenostmi .
- Reklama
Re: Matrix
zdravim ta B.B. ja mam matrixa od 11.2008, najazdene mam 12000km a pozri si prispevky co som pisal .. mozno len ja mam taku smolu na to auto, ci na ten kus, lenze mam ho dost.. motoricky 1.5crdi je super, pekny vyhlad, velke spetne zrkadla, vela miesta na zadnych sedadlach, a ine plusy.. lenze ja som si kupil nove auto na to, ze mimo servisnych prehliadok to auto servis neuvidi... ... lenze opak je pravdou..kazdy mesiac nejaka chyba.. .. po 2000 km rucna brzda stratila 50 percent z ucinku.. utekal som do servisu, dotiahli. nafta vyteka este stale.. central blbne, okolo zadneho praveho okienka voda unika do kufra a pod sedadla,. po prvom zimnom posype cestarov , kamienky bolo tak hlasno pocut, ako obyjaju spodok, ze ani autoradio na hlas tomu nepomohlo .. pristrojovka tak po dvoch hodinach jazdy v zime zacala vrzgat.. plasty zohrialo kurenie, a bolo to neznesitelne... ale co ma teraz prekvapilo ma to len 14 pneumatiky a potreboval som v 80km rychlosti prudko zabrzdit na suchej ceste, a auto vobec nedrzalo stopu, ale hadzalo ma po celej vozovke... vobec som to necakal, taku reakciu.. odporucam vsetko ine kup, len nie matrix ci hyundai.. ja hovorim za seba.. matrix to je hotova plechovka nic viac,.. mimo agregatu 1.5crdi, ten je supeeeeeeeeerrrrrrrrr
Re: Matrix
Na tie otazky neviem odpovedat, neskusal som.
Osobne som vaznejsie problemy nemal, zatial som spokojny
a keby som sa znovu rozhodoval, asi by to bol opat Matrix.
Kazdopadne, zly kus sa moze pritrafit
a je mi divne, ze s tym nevedia kompetentni
urobit poriadok v servise, iba co kazia
zbytocne meno znacke.
Vymenit auto a ospravedlnit sa...
Osobne som vaznejsie problemy nemal, zatial som spokojny
a keby som sa znovu rozhodoval, asi by to bol opat Matrix.
Kazdopadne, zly kus sa moze pritrafit
a je mi divne, ze s tym nevedia kompetentni
urobit poriadok v servise, iba co kazia
zbytocne meno znacke.
Vymenit auto a ospravedlnit sa...
Matrix Premium 1.6
Re: Matrix
Tak s Matrixami mam celkom slusne skusenosti. Mali sme v praci 2 benzinove a 2 dieselove, svagor ma tiez benzin. S rucnou brzdou nemal nikdy problem ANI JEDEN. Takisto v ziadnom netiekla voda cez zadne okienko. ZIADNY nemal problemy s centralom. Vytekanie nafty sme si doteraz nevsimli. Vrzganie plastov sme tiez nezaznamenali, a uz vobec nie v neznesitelnej forme. Kamienky su hlucne, ale tak je tomu u mnohych dalsich sucasnych aut. Hadzanie po celej vozovke? Nikdy nas nic take neprekvapilo.misiak píše: po 2000 km rucna brzda stratila 50 percent z ucinku.. utekal som do servisu, dotiahli. nafta vyteka este stale.. central blbne, okolo zadneho praveho okienka voda unika do kufra a pod sedadla,. po prvom zimnom posype cestarov , kamienky bolo tak hlasno pocut, ako obyjaju spodok, ze ani autoradio na hlas tomu nepomohlo .. pristrojovka tak po dvoch hodinach jazdy v zime zacala vrzgat.. plasty zohrialo kurenie, a bolo to neznesitelne... ale co ma teraz prekvapilo ma to len 14 pneumatiky a potreboval som v 80km rychlosti prudko zabrzdit na suchej ceste, a auto vobec nedrzalo stopu, ale hadzalo ma po celej vozovke
Suma sumarum, Matrix zatial povazujem za relativne bezporuchove a nenarocne auto. Je uz trochu starsej koncepcie, trosku hlucny benzinovy motor v otackach (ale to su aj ine - treba si odskusat pred kupou); podvozok je nastaveny dost komfortne, teda pri prudsom prejazde zakrutou sa naklana. Ale pre kludneho sofera, ktory chce vyhlad a stedry priestor pre posadku, je vyborny. Zvlast ho oblubuju deti pre skvely vyhlad.
Matrix 1.6
Re: Matrix
Spousta aut se chova podle toho, ajk se k nim chova ridic. Odsuzovat dl jednoho kusu celou znacku je naprostej nesmysl. Muzu Te posadit do 2 roky staryho Mercedesu, kterej travi v servise 3 mesicne rocne, taky kvuli tomu budes nesnaset Mercedes? To, ze jsou slyset kaminky je logicke a je to specificka situace, ja jsem rad, ze vim, co se u kol deje. vytekani nafty je spatne, ale je to dtuhy pripad za 14 let, co lastnime Hacka, o kterem vim a vrznai palubky by se dalo odstranit na zarku, pokud lze zdroj najit. A s prudkym brzdenim mam zazitku dost se spousty jinych Hacek, nez mam v podpisu a problemy zadny....asi bych nedaval tolik viny autu, za spoustu neduhu si ridic muze sam.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Re: Matrix
To misiak
Asi nepovedený kousek, neb nikdo jiný žádné podobné problémy nemá.
MATRIX není mercedes, jde o lidovku a každodenního pracanta.
Mám za rok nalítáno 25 tis. km, zatím bez jediného problému.
Nedostatky a přednosti tohohle auta jsou shrnuty na jiném místě fóra.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=8&t=11269
Pokud jde o prodejce já kupoval v Brně u Balvína, přístup prodejce průměr, servis nevím, páč chodím jinam.
Hyundai Nové město na Moravě.
Předělání na plyn= ztráta záruky, osobně zjišťováno. Tovární přestavba neexistuje. Jde však o informace téměř rok staré,
třeba se něco změnilo.
Asi nepovedený kousek, neb nikdo jiný žádné podobné problémy nemá.
MATRIX není mercedes, jde o lidovku a každodenního pracanta.
Mám za rok nalítáno 25 tis. km, zatím bez jediného problému.
Nedostatky a přednosti tohohle auta jsou shrnuty na jiném místě fóra.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=8&t=11269
Pokud jde o prodejce já kupoval v Brně u Balvína, přístup prodejce průměr, servis nevím, páč chodím jinam.
Hyundai Nové město na Moravě.
Předělání na plyn= ztráta záruky, osobně zjišťováno. Tovární přestavba neexistuje. Jde však o informace téměř rok staré,
třeba se něco změnilo.
Naposledy upravil(a) michal2828 dne 13 bře 2009, 06:24, celkem upraveno 3 x.
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
Re: Matrix
mozno ze vinny som aj ja, cize medzikus medzi volantom a sedadlom , ale v servise v kosiciach a chybu centralu ze klucom otvara npekne, no zatvarat central nezatvori servis povedal, ze mam sekat klucom a vtedy to ide, lebo tam je nejaky motorcek dalefo nastaveny od vyroby a ked budem sekat klucom, tak zatvarat bude .. na tu rucnu brzdu brzdila na 4 az 5 z ubkov a po tom ci si sadli oblozenia ci co ale ani 12 to auto nezabrzdilo . uz to dotiahli a to je v pohode.. tie kamienky su pre mna sok, lebo mal som alfu 164 a to na nej nebolo.. na pristrojovu dosku som pouzil PLAK asi je tam v nom trocha oleja a celu som prestriekal a uz nevrzga.. to zatekanie je nepochopitelne, ved je to nove auto nie nejaky vrak benzinove matrixy maju na tankovacom hrdle spatnu klapku, diesel moj ma nejake siroke hrdlo a je to ina nadrz ako benzin.. a mozno len som ja nejaky pedant, ale za 420000 som cakal vyrobok tip top a nie stale len po servise chodit a tie 14 pneumatiky su mu malo na to auto, ta stycna plocha je mala.. a to som este neuviedol, ako sa zhorsilo radenie z 3 stupna na 2stupen... tazko vojde ta dvojka z trojky , ako za nova
Re: Matrix
Zdravím, zatím moc děkuji všem za informace:
To Michal2828 - fórum o přednostech a záporech jsem si přečetl, měl jsem z toho velmi dobrý dojem, to co mě zarazilo, byly zkušenosti misiaka ve fóru o unikání nafty, protože těch problémů měl skutečně dost (naprosto dostatečné na výměnu auta nebo na odstoupení od koupě) - ale zatím mám pocit, že to je výjimka. Auto jsem si prošel v salónu a působilo na mě také solidním dojmem. S prodejcem má problém, protože když mám dát někomu vydělat, měl bych vybírat toho, kdo poskytuje dobré služby a chová se k Vám jako k zákazníkovi tak, jak je to normální např. ve Velké Británii nebo Švédsku. Dokud nebudeme ty špatné a podprůměrné prodejce ignorovat, budeme stále za hlupáky. Takže chci vybrat prodejce, který si to zaslouží. S plynem mě to mrzí, pokusím se zjistit, jak to je mimo ČR ... A kam chodíš do servisu? (a samozřejmě děkuju moc za všechna info)
To behe - a kolik Tě stály garančky (v ČR se to podle fóra pohybuje od 3500 do 6000, což mě přijde zvláštní rozptyl, máš zkušenost s Fábií /platí i pro ostatní/ - je to takový rozdíl, jaký mě přišel v tom salónu (rozdíl víc než třídy v prostoru, využitelnosti i nápaditosti)?
To rastos - a můžeš napsat který motor Ti přišel lepší z hlediska jízdních vlastností? Já sám jsem dosud jezdil jen na benzínech (VW Passat r.v. 1990, Nissan Almera r.v. 1996, Škoda Fabia kombi 1,2 r.v. 2003) a mám je rád, ale říkám si jestli pro jednou nezkusit naftu (nájezd mám tak 15-20 tisíc ročně), pro což mluví i to, že ten plyn asi fakt nepůjde ...
To Misiak - to máš fakt smůlu - ale já na Tvém místě bych prostě dal několik tisíc za soudního znalce, vzal bych si záznamy ze servisu a odstoupil od koupě - jestliže Ti není servis schopen auto zajistit k bezproblémovému provozu v prvních letech záruky, je důležité jim to nechat vyžrat. Dokonce bych byl i při tom odstoupení od koupě velmi nepříjemnej, aby věděli co to znamená, když na zákazníka kašlou...
ještě jednou díky všem, pokud se objeví někdo, kdo by zodpověděl i ty zbývající otázky budu vděčen
Zdar
To Michal2828 - fórum o přednostech a záporech jsem si přečetl, měl jsem z toho velmi dobrý dojem, to co mě zarazilo, byly zkušenosti misiaka ve fóru o unikání nafty, protože těch problémů měl skutečně dost (naprosto dostatečné na výměnu auta nebo na odstoupení od koupě) - ale zatím mám pocit, že to je výjimka. Auto jsem si prošel v salónu a působilo na mě také solidním dojmem. S prodejcem má problém, protože když mám dát někomu vydělat, měl bych vybírat toho, kdo poskytuje dobré služby a chová se k Vám jako k zákazníkovi tak, jak je to normální např. ve Velké Británii nebo Švédsku. Dokud nebudeme ty špatné a podprůměrné prodejce ignorovat, budeme stále za hlupáky. Takže chci vybrat prodejce, který si to zaslouží. S plynem mě to mrzí, pokusím se zjistit, jak to je mimo ČR ... A kam chodíš do servisu? (a samozřejmě děkuju moc za všechna info)
To behe - a kolik Tě stály garančky (v ČR se to podle fóra pohybuje od 3500 do 6000, což mě přijde zvláštní rozptyl, máš zkušenost s Fábií /platí i pro ostatní/ - je to takový rozdíl, jaký mě přišel v tom salónu (rozdíl víc než třídy v prostoru, využitelnosti i nápaditosti)?
To rastos - a můžeš napsat který motor Ti přišel lepší z hlediska jízdních vlastností? Já sám jsem dosud jezdil jen na benzínech (VW Passat r.v. 1990, Nissan Almera r.v. 1996, Škoda Fabia kombi 1,2 r.v. 2003) a mám je rád, ale říkám si jestli pro jednou nezkusit naftu (nájezd mám tak 15-20 tisíc ročně), pro což mluví i to, že ten plyn asi fakt nepůjde ...
To Misiak - to máš fakt smůlu - ale já na Tvém místě bych prostě dal několik tisíc za soudního znalce, vzal bych si záznamy ze servisu a odstoupil od koupě - jestliže Ti není servis schopen auto zajistit k bezproblémovému provozu v prvních letech záruky, je důležité jim to nechat vyžrat. Dokonce bych byl i při tom odstoupení od koupě velmi nepříjemnej, aby věděli co to znamená, když na zákazníka kašlou...
ještě jednou díky všem, pokud se objeví někdo, kdo by zodpověděl i ty zbývající otázky budu vděčen
Zdar
Re: Matrix
tak já jej mám od vánoc,najeto 2500 km.dříve jsem měl fabii combi 1,4 KW 2003 na plyn-jenže po těch problémech s lamnda sondama jsem od plynu ustoupil a řekl si ,že zkusím jít do nafty.matrix byl náš favorit již při koupy fabie,ale vyhrála prostě cena.matrix šel s cenou hodně dolú,samozřejmě i s výbavou.nejvíce mě mrzí absence palub,počítače s venkovní teplotou a předních mlhovek.samozřejmě že jde poznat,že to není nejnovější model .ale za tu cenu super.
k těm zvukúm od podvozku-není to zase tak zlé,ale mohlo to být i lepší
nás akorát trápí nějaké zvuky zezadu v kufru,ale to jen na hodně rozbyté silnici,kterých je u nás bohužel letost dost.
k těm 14 kolám-klidně si múžeš tam dát letní 15,takže žádný problém.
závada akorát jedna a to že nesvítí kontrolka při zapnutí zadních mlhovek
pagy
k těm zvukúm od podvozku-není to zase tak zlé,ale mohlo to být i lepší
nás akorát trápí nějaké zvuky zezadu v kufru,ale to jen na hodně rozbyté silnici,kterých je u nás bohužel letost dost.
k těm 14 kolám-klidně si múžeš tam dát letní 15,takže žádný problém.
závada akorát jedna a to že nesvítí kontrolka při zapnutí zadních mlhovek
pagy
HYUNDAI MATRIX 2009 1,5 CRDI-VELVET RED
Re: Matrix
Benzin:
je nakratko sprevodovany. Hodi sa do mesta a na primestske jazdy (sviznost, pri 70 mozes ist v pohode 5-kou). Nevhodny na dialnicu, kvoli kratkym prevodom musi ist na vysoke otacky = vyssia hlucnost motora = vyssia spotreba. Inac bezproblemovy motor. Radenie rychlosti byva spravidla lepsie ako u diesla.
Diesel:
ma trocha dlhsie prevody. Na dialnicu je lepsi, do 140 ide celkom potichu a usporne. Nad 100.000 km ale nemusi byt spolahlivy (asi ako kazdy common-rail). Na jednom sluzobaku nam pri 120.000 km odislo vstrekovacie cerpadlo. Bol to sice starsi trojvalec, ale je otazne, ci pri tomto novom modeli je vstrekovaci system vylepseny. Radenie byva trocha tazsie, je treba si odskusat najma z 3 na 2.
Ja osobne, ak by som nemal nejaky speci dovod pre Matrix (napr. vyssi posed, co moze byt velmi dolezite pre dochodcov), by som isiel radsej do i30. Matrix je konstrukcne uz cca 8-rocny model, co moze byt poznat na riadeni, radeni, interieri...
Ak by som siel do Matrixa, pri dobrej cene skor diesel; pri 100.000 km by som ho ale predal.
je nakratko sprevodovany. Hodi sa do mesta a na primestske jazdy (sviznost, pri 70 mozes ist v pohode 5-kou). Nevhodny na dialnicu, kvoli kratkym prevodom musi ist na vysoke otacky = vyssia hlucnost motora = vyssia spotreba. Inac bezproblemovy motor. Radenie rychlosti byva spravidla lepsie ako u diesla.
Diesel:
ma trocha dlhsie prevody. Na dialnicu je lepsi, do 140 ide celkom potichu a usporne. Nad 100.000 km ale nemusi byt spolahlivy (asi ako kazdy common-rail). Na jednom sluzobaku nam pri 120.000 km odislo vstrekovacie cerpadlo. Bol to sice starsi trojvalec, ale je otazne, ci pri tomto novom modeli je vstrekovaci system vylepseny. Radenie byva trocha tazsie, je treba si odskusat najma z 3 na 2.
Ja osobne, ak by som nemal nejaky speci dovod pre Matrix (napr. vyssi posed, co moze byt velmi dolezite pre dochodcov), by som isiel radsej do i30. Matrix je konstrukcne uz cca 8-rocny model, co moze byt poznat na riadeni, radeni, interieri...
Ak by som siel do Matrixa, pri dobrej cene skor diesel; pri 100.000 km by som ho ale predal.
Naposledy upravil(a) rastos dne 12 bře 2009, 20:43, celkem upraveno 1 x.
Matrix 1.6
Re: Matrix
My mame letne 15-tky a zimne 14-tky. Matrix ma natolko komfortny podvozok, ze subjektivne necitim ziadny rozdiel... Stycna plocha je rovnaka, malo-malicko sa meni tvrdost. To len aby si nemal velke ocakavania, ze ak zainvestujes do 15-tiek, ze sa nieco zmeni...misiak píše: a tie 14 pneumatiky su mu malo na to auto, ta stycna plocha je mala.. a to som este neuviedol, ako sa zhorsilo radenie z 3 stupna na 2stupen... tazko vojde ta dvojka z trojky , ako za nova
Radenie z 3 na 2 je obtiazne, suhlasim. Malo by sa to vraj dat nejako nastavit, este som nemal cas ist do servisu. Pre porovnanie Accent s tym istym systemom nema problem...
Matrix 1.6
Re: Matrix
To Rastos - díky za vyčerpávající info ohledně benzínu a nafty, pomůže mi to při rozhodování. Co se týče Matrix vrs. I30, tak jsem seděl v obou a jasně, že I30 působí moderněji, ale z toho Matrixe (vysoký posez v tom hrál určitě roli) jsem měl prostě lepší pocit z prostoru a využitelnosti. Když jsem otevřel zadní dveře, tak to bylo prostoru skutečně hafo a navíc přístupného prostoru a zároveň jak na předních, tak na zadních sedadlech velmi dobrej pocit z místa a vůbec. Takže se mi oproti I30 prostě líbí víc a působí na mě líp.
To pagy - aha tak to jsem si nevychytal, myslel jsem si že facelift má palubní počítač a zdálo se mi že tam počítačovej displej někde je ... . (Ale i když bude chybět, tak za zásadní chybu to nepovažuji.) Nejde tam dát za příplatek či ty mlhovky? A další věci také ne? To by mi přišlo divné.
A ještě otázka na ty, kteří mají Matrixe déle - jak je to s korozí? Slyšel jsem, že Huyndai na tom není obecně špatně, tak doufám, že to není Matrixova slabost.
To pagy - aha tak to jsem si nevychytal, myslel jsem si že facelift má palubní počítač a zdálo se mi že tam počítačovej displej někde je ... . (Ale i když bude chybět, tak za zásadní chybu to nepovažuji.) Nejde tam dát za příplatek či ty mlhovky? A další věci také ne? To by mi přišlo divné.
A ještě otázka na ty, kteří mají Matrixe déle - jak je to s korozí? Slyšel jsem, že Huyndai na tom není obecně špatně, tak doufám, že to není Matrixova slabost.
Re: Matrix
i30 byla taky mezi favority,ale kvuli dětem jsme šli do matrixu-posuvná lavice,pěkný výhled,hodně místa
k těm mlhovkám-v únoru ještě nebyly ke koupi a mají stát kolem 8-9 tisíc,takže nakonec asi nebudou.světla svítí odost lépe než v fabii,takže si nestěžuji.
k tomu PC-v jiných zemích je mají,lze i ESP,automatická klima,více airbagu,ale knám se to prý zatím nedostane
pagy
k těm mlhovkám-v únoru ještě nebyly ke koupi a mají stát kolem 8-9 tisíc,takže nakonec asi nebudou.světla svítí odost lépe než v fabii,takže si nestěžuji.
k tomu PC-v jiných zemích je mají,lze i ESP,automatická klima,více airbagu,ale knám se to prý zatím nedostane
pagy
HYUNDAI MATRIX 2009 1,5 CRDI-VELVET RED
Re: Matrix
Garancku mam zatial len prvu. Vysla ma na cca 205 euro, pricom bola kompletna, nespekuloval som a nechal som spravit vsetko vco ponukali okrem dolievania do ostrekovacov. Ten rozptyl cien je mozno aj na Slovensku, nemam tusenia kolko to stoji mimo Blavy.To behe - a kolik Tě stály garančky (v ČR se to podle fóra pohybuje od 3500 do 6000, což mě přijde zvláštní rozptyl, máš zkušenost s Fábií /platí i pro ostatní/ - je to takový rozdíl, jaký mě přišel v tom salónu (rozdíl víc než třídy v prostoru, využitelnosti i nápaditosti)?
S Fabiou mam len obmedzene skusenosti. Ale hadam stacia na to, aby som potvrdil, ze je dost vyrazny rozdiel vo vnutornom priestore, zvlast na zadnych sedadlach. V Matrixe sa v pohode zmestia traja, dost miesta na kolena a co je dolezite, sedadla vzadu sa daju posuvat dopredu dozadu. Druha vec - ta vsak moze byt subjektivna - vyhovuje mi ovela lepsi vyhlad z miesta vodica, vo Fabii som si pripadal utopeny. Kufor urcite nie je horsi od Fabie kombi. Ci je lepsi, to som nemeral. Vozim velky detsky kocik a okrem neho tam vojde este komplet batozina pre celu rodinu. Samozrejme, treba ju inteligentne rozmiestnit.
Kazdopadne, priestorovy rozdiel jednej triedy medzi Fabiou a Matrixom je (Fabia je cca ako Rio ci Accent; dokonca Matrix o malicko vacsi nez Roomster). Asi by som ani neporovnaval tie auta - skor si treba zvazit, na co sa ma auto pouzivat a pre kolko ludi. Kamarat prave ide predavat Fabiu - maju tretie dieta a nezmestia sa... Ja si verim, ze az to bude aktualne (totiz u nas na Slovensku sa nosi moda "trikrat a dost"), tak tri deti tam vtrepem, hoci bude treba docasne rezignovat na isofix.
Matrix Premium 1.6
Re: Matrix
Ano, je to tak. Ale aj cena je 1.5-nasobna... najlacnejsi Matrix mimo nasej "vychodnej" Europy sompagy píše:k tomu PC-v jiných zemích je mají,lze i ESP,automatická klima,více airbagu...
videl za 15000 euro...
Matrix Premium 1.6