No to bude asi tím, že je volant kulatý, ale představ si, že by byl čtverec.Rudolf píše:Já mám volant taky lehce natočenej při přímé jízdě. Geometrie v pořádku. Po výměně pneu "problém" trvá. Neřeším to. Na funkci živočicháře to nemá vliv.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
No to bude asi tím, že je volant kulatý, ale představ si, že by byl čtverec.Rudolf píše:Já mám volant taky lehce natočenej při přímé jízdě. Geometrie v pořádku. Po výměně pneu "problém" trvá. Neřeším to. Na funkci živočicháře to nemá vliv.
Je schopen někdo říct, jak má vypadat volant u Accenta, když je rovně? Mně jde taky doleva, ale někde jsem tady četl, že je to normální, protože plast pod volantem se svažuje doprava, a volant samotný je vlastně rovně, když s tím plastem nelícuje. Je fakt, že to nemá na nic vliv, ale mně to jde teda úplně neskutečně na nervy.Rudolf píše:Já mám volant taky lehce natočenej při přímé jízdě. Geometrie v pořádku. Po výměně pneu "problém" trvá. Neřeším to. Na funkci živočicháře to nemá vliv.
S Primerou jsem tohle zažíval taky a většinou to dělají vyjetý koleje od kamionů. Nejhorší na tom je, že kolikrát nejsou ani vidět ...... a auťák plave, jako by si píchnul ... většinou to dělá v pravým jízdním pruhu, tak zkus přejet do levýho a tam to nedělá. Neber to tak, že tady na Tebe machruju ... chraň Bůh,rokolo píše:Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilejJak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.
Tohohle jsem si všimnul už při předváděcí jízdě, měl jsem z toho velké obavy a zvažoval jsem i to, že si kvůli tomu auto nekoupím. Ale podařilo se mi na to zvyknout tak, že mi nedělají potíže ani přechody do/z jiného vozu. Myslím že se to dá dostat do krve.rokolo píše:Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilejJak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.
Díky za vyjádření, ale asi jsem měl dodat ještě jednu dost podstatnou věc - ostatní auta na tom místě problémy s dálkou nemají.jandaxx píše:Dálky aut vysílají na frekvenci 433Mhz. Pokud je na onom místě nějaký silný vysílač na téhle frekvenci, tak vlastně přehluší vysílač D.O. Takže bych to neřešil, protože s tím těžko něco uděláš. Nebo je ten vysílač na nižší frekvenci a harmonické kmitočky / násobky toho původního / dělají právě 433Mhz. Nedá se s tím nic dělat. Jedině si stěžovat na ČTU. Než s tím něco udělají, tak už tam nebudeš jezdit
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |