No to bude asi tím, že je volant kulatý, ale představ si, že by byl čtverec.Rudolf píše:Já mám volant taky lehce natočenej při přímé jízdě. Geometrie v pořádku. Po výměně pneu "problém" trvá. Neřeším to. Na funkci živočicháře to nemá vliv.
problémy
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
Re: problémy
Je schopen někdo říct, jak má vypadat volant u Accenta, když je rovně? Mně jde taky doleva, ale někde jsem tady četl, že je to normální, protože plast pod volantem se svažuje doprava, a volant samotný je vlastně rovně, když s tím plastem nelícuje. Je fakt, že to nemá na nic vliv, ale mně to jde teda úplně neskutečně na nervy.Rudolf píše:Já mám volant taky lehce natočenej při přímé jízdě. Geometrie v pořádku. Po výměně pneu "problém" trvá. Neřeším to. Na funkci živočicháře to nemá vliv.
Accent 1.4 Elegance Celadon Blue 2/2009
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
Re: problémy
Rovně je prostě rovně. Je pravda, že nesprávné lícování plastů může také zkreslit dojem. Já mám při přímém směru také volant mírně doleva, ale je to opravdu jen mírně, tak se to dá akceptovat. Co mně více prudí je to, že posilovač při určité rychlosti (cca 110) úplně vypne a pak auto jakoby plave. Ale to jsme tu už řešili a bohužel s tím nejde nic dělat......
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy
No, on posilovač musí s narůstající rychlostí ubírat na účinku, jinak bys ztrácel kontakt se silnicí. Zkus se někdy svézt s přeposilovaným autem (zpravidla francouzská auta), to budeš mít teprv pocit, že auto plave (je to jako bys jel po náledí...).
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: problémy
Posilovač u služebního Nissan Primera, byl snad ještě ve 180ti plně funkční a bylo to hodně nepříjemný a dost nebezpečný ... U Accenta jsem si na rychlý úbytek posilovače zvyknul a nemám s tím žádnej problém ... auto se chová normálně a předvídatelně
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: problémy
Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilej Jak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: problémy
S Primerou jsem tohle zažíval taky a většinou to dělají vyjetý koleje od kamionů. Nejhorší na tom je, že kolikrát nejsou ani vidět ...... a auťák plave, jako by si píchnul ... většinou to dělá v pravým jízdním pruhu, tak zkus přejet do levýho a tam to nedělá. Neber to tak, že tady na Tebe machruju ... chraň Bůh, ale zkus to. Kdyby to byla vada na řizení, tak to dělá pořád a ne jen občasrokolo píše:Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilej Jak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: problémy
Vilda: Vím co máš na mysli, ale tím to není. Toto místo zásadně projíždím v levém pruhu a ani v pravém není náznak jakýchkoliv kolejí. Včera jsem toto místo "prolétnul" vyšší rychlostí než je cca110km/h a bylo to v pohodě. Podle mne je to prostě je způsobeno dírou v SW.....
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: problémy
Tohohle jsem si všimnul už při předváděcí jízdě, měl jsem z toho velké obavy a zvažoval jsem i to, že si kvůli tomu auto nekoupím. Ale podařilo se mi na to zvyknout tak, že mi nedělají potíže ani přechody do/z jiného vozu. Myslím že se to dá dostat do krve.rokolo píše:Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilej Jak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.
Accent 1.4 Elegance Celadon Blue 2/2009
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
Problémy s dálkou centrálu
Máte někdo zkušenost s potížemi s dálkovým ovládáním centrálu? Já jsem nedávno zjistil zajímavou věc - existuje místo (zatím vím o jedniném), kde mi dálka nefunfuje, resp. funguje velmi špatně (zabere cca každé dvacáté zmáčknutí). Je to stejné při zamykání i odemykání. Problém se opakuje pokaždé, když na toto místo přijedu, takže tam zamykám klíčem.
Jedná se o dvůr hospody, kde protější barák je hasičárna. Napadlo mě, že mi signál dálky ruší nějaké jejich vysílačky nebo antény. Setkal se někdo s něčím podobným? Má smysl to nějak řešit? Díky!
Jedná se o dvůr hospody, kde protější barák je hasičárna. Napadlo mě, že mi signál dálky ruší nějaké jejich vysílačky nebo antény. Setkal se někdo s něčím podobným? Má smysl to nějak řešit? Díky!
Accent 1.4 Elegance Celadon Blue 2/2009
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
Re: problémy
Dálky aut vysílají na frekvenci 433Mhz. Pokud je na onom místě nějaký silný vysílač na téhle frekvenci, tak vlastně přehluší vysílač D.O. Takže bych to neřešil, protože s tím těžko něco uděláš. Nebo je ten vysílač na nižší frekvenci a harmonické kmitočky / násobky toho původního / dělají právě 433Mhz. Nedá se s tím nic dělat. Jedině si stěžovat na ČTU. Než s tím něco udělají, tak už tam nebudeš jezdit
Re: problémy
Díky za vyjádření, ale asi jsem měl dodat ještě jednu dost podstatnou věc - ostatní auta na tom místě problémy s dálkou nemají.jandaxx píše:Dálky aut vysílají na frekvenci 433Mhz. Pokud je na onom místě nějaký silný vysílač na téhle frekvenci, tak vlastně přehluší vysílač D.O. Takže bych to neřešil, protože s tím těžko něco uděláš. Nebo je ten vysílač na nižší frekvenci a harmonické kmitočky / násobky toho původního / dělají právě 433Mhz. Nedá se s tím nic dělat. Jedině si stěžovat na ČTU. Než s tím něco udělají, tak už tam nebudeš jezdit
Accent 1.4 Elegance Celadon Blue 2/2009
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
__________________________________
bylo:
Škoda 105 S oranžová
Škoda Favorit 135 LS bílá
Škoda Favorit 135 LSe vínová
Re: problémy
No ona ta frekvence je vždycky o kousek jiná. 433 je základ. Může to být 433,023, 433,12 atd. A ta tvoje se do toho zrovna trefí. Samozřejmě má každý auto krapet jinak výkonný vysílač u dálky, jinak citlivý příjmač s odfiltrováním nežádoucích kmitočtů atd. Je tam prostě mnoho proměnných a zrovna Ty jsi se do toho trefil do toho správného místa
Re: problémy
Nieco podobne tu uz spominal o dve strany skor dk13, ale myslim, ze v mojom pripade to mozno nie je ten isty pripad. V priebehu roka, co vlastnim Accentika sa mi to stalo dvakrat, naposledy teraz v sobotu. Ak na kratku chvilu nastartujem auto (napr. vyjdem z garaze) a vzapati vypnem motor, mam problem v najblizsej cca hodine-hodine a pol opatovne nastartovat. Auto som nechal pred garazou a skusil znova start az v nedelu. Po pretacani naprazdno som pridal plyn a "pretlacil" to - motor naskocil. Kratka jazda okolo ulice a dalsi start uz bol v pohode. Vyskusam odporucane vytiahnutie klucika zo zapalovania, az sa mi to stane nabuduce, ale dufam, ze to nebude prilis skoro Osobne mam skor pocit, ze sa motor pocas toho kratkeho behu "prechlasta", nestihne sa poriadne spalit palivo a treba cakat, kym sa to odpari. Podobne problemy (de facto jedine) som mal aj so starou Fabiou. Mate este niekto podobnu skusenost, pripadne odporucanie, co s tym? Inak - za rok prevadzky ziaden iny problem s autom som nemal.
Hyundai Accent 1,4/71kW
Elegance, true blue, 3/2008
Elegance, true blue, 3/2008