1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Ahoj,
má někdo zkušenosti se slabší 1.6 CRDi 66 kW?
Jak to jezdí? Rozhoduji se mezi tímto motorem a 1.6i. Dík.
má někdo zkušenosti se slabší 1.6 CRDi 66 kW?
Jak to jezdí? Rozhoduji se mezi tímto motorem a 1.6i. Dík.
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
tak to radsej zober ten CRdi, A keby si chcel predsalen benzin tak tu 1,6 urcite neber, to su podla mna len vyhodene peniaze, lebo 1,4 ma skoro taky isty vykon, a usetris aspon peniaze a mozes si za ne kupit nejaku inu doplnokovu vybavu.
To je moj nazor, neviem co na to povedia ostatny
To je moj nazor, neviem co na to povedia ostatny
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
zaklad je si polozit otazku na ake jazdenie to potrebujes... ak porovnavas CRDi 66kW a CVVT 90kW asi mas na mysli cenovy faktor - tieto motorizacie budu stat rovnako... Sam musis vediet ake trasy jazdis, ale ak nejazdis sam a trasy 20-30 km v kuse bez pretavky, siel by som do 1,6 ... tych 66kW teda 90koni je na auto hmotnosti i30 dost malo (je to podobne ako 1,6 HDI v P307)
za slabe CRDi bude hovorit spotreba (resp prevadzkove naklady), za CVVT bude hovorit dynamika
za slabe CRDi bude hovorit spotreba (resp prevadzkove naklady), za CVVT bude hovorit dynamika
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Svezl jsem se v CRDi 66kW, je na sauto.cz jako prvni v inzerci, mel jsem o ni zajem, ale ten vykon me zklamal. Radeji vem ten benzin.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Tak docela mě překvapuje, že se u i30ky 1,6 CVVT, musí takhle vytáček motor, aby jela .... můj Accent má 1.6ku sice trochu slabší, ale táhne krásně odspodu a na tom jsme se shodli všichni Accenťáci, co máme 1.6 CVVT ... např. trojka, od 40 km/h v pohodě zrychluje, až na 130 km/h ...vlado1979 píše:Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Vilda to bude tym, ze Accent je o nejakych parkg lahsi.. a zrejme inak zprevodovany
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Dyk u i30 taky,to co píše předřečník,je tak trochu přehnané.Holt nevybouřené mládí.Jak to nenechá černou stopu na asfaltu na křižovatce tak to asi není ono.Není nad poklidnou jízdu,kterou si užívám a když je třeba,tak se vycení drápky.Ale to chce čas.Vilda píše:Tak docela mě překvapuje, že se u i30ky 1,6 CVVT, musí takhle vytáček motor, aby jela .... můj Accent má 1.6ku sice trochu slabší, ale táhne krásně odspodu a na tom jsme se shodli všichni Accenťáci, co máme 1.6 CVVT ... např. trojka, od 40 km/h v pohodě zrychluje, až na 130 km/h ...vlado1979 píše:Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
To tatchwud: Tak to jo, když to píšeš i Ty a máš 1.6 CVVT ..... mě to přišlo divný, že by mezi našimi motory byl tak velký rozdíl A když u Accenta dám plyn do podlahy, tak mě to taky pěkně zatlačí do sedadla
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- zubmachine
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 09 led 2006, 19:02
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
89majlo96
1.6 nie su vyhodene peniaze:) Naloz troska auto, alebo pod na dialnicu a tam ten rozdiel ucitis:) Samozrejme nieje obrovsky, ale kazdy konik navyse sa pocita:) a 109 a 126 je rozdiel 13% a to je dost:)
1.6 nie su vyhodene peniaze:) Naloz troska auto, alebo pod na dialnicu a tam ten rozdiel ucitis:) Samozrejme nieje obrovsky, ale kazdy konik navyse sa pocita:) a 109 a 126 je rozdiel 13% a to je dost:)
i40cw 1.7crdi 7dct.. 75000km
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Vilda píše: To tatchwud: Tak to jo, když to píšeš i Ty a máš 1.6 CVVT ..... mě to přišlo divný, že by mezi našimi motory byl tak velký rozdíl A když u Accenta dám plyn do podlahy, tak mě to taky pěkně zatlačí do sedadla
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Co si myslíte o tomhle http://www.autopalace-vysocany.cz/prode ... 1&vuzId=81
Já pořád uvažuju o 1.4 i30, která se mi líbí, ale kolegové mě přesvědčují že diesel je lepší, že když jezdí za 5 litrů tak je to něco jiného než za 7l benzínu, tak nevím, jsem sechtěl jít podívat na i30 a mezitím jsem objevil tenhle accent, přijde mi cenově zajímavý, i když není tak pěkný jako i30, co si o tom myslíte ?
Já pořád uvažuju o 1.4 i30, která se mi líbí, ale kolegové mě přesvědčují že diesel je lepší, že když jezdí za 5 litrů tak je to něco jiného než za 7l benzínu, tak nevím, jsem sechtěl jít podívat na i30 a mezitím jsem objevil tenhle accent, přijde mi cenově zajímavý, i když není tak pěkný jako i30, co si o tom myslíte ?
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Těch debat jestli diesel nebo benzín je všude hodně, jejich záplava nekončí, a každý má svým způsobem pravdu.
Každý typ motoru je prostě určený k jinému způsobu jízdy a jinému typu řidiče. Najdi si to, i na tomto fóru je několik takových témat.
Ta oslabená verze CRDi bude oslabená asi proto, aby měla nižší spotřebu a nižší emise. Kdo ví jaké jsou další výhody.
Každý typ motoru je prostě určený k jinému způsobu jízdy a jinému typu řidiče. Najdi si to, i na tomto fóru je několik takových témat.
Ta oslabená verze CRDi bude oslabená asi proto, aby měla nižší spotřebu a nižší emise. Kdo ví jaké jsou další výhody.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Ta "oslabena verzia" je sposobena tym, ze ma turboduchadlo s fixnym natocenim lopatiek.. teda nie je to VGT.. konstrukcne jednoduchsi, na udrzbu lacnejsi ale samozrejme menej vykonny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
jinak já si myslím že i ta slaba na normální ježdění stačí.....
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km