U šéfovi dieselové Sonaty to kolem těchto otáček škube taky, ale intenzita se mění dle paliva. Na německou naftu neškube vůbec, na českou zimní škube strašně
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Upresnenie: Aj moj "benzin" cuka pri zahriatom motore, presne okolo 2ooo otacok, nahly pokles vykonu a vzapati akceleracia pri rovnako zosliapnutom plynovom pedale.Je to hlavne vtedy, ked musim jazdit v kolone rovnakou rychlostou.Je to presne to,co popisuje Time.Dnes som si vsimol pri rannej ceste do prace,ze sa nic nedeje.Poobede z prace to bola hroza. Hladal som suvislost - rozdiel - zapnuta automat. klima.Kedze je pohanana motorom moze - "velmi teoreticky" byt pricinou.Volal som do servisu, mam sa zastavit.Potom napisem,co vymyslia. Inak na I-cko nedam dopustit, je to skvela hracka a problem vyriesime.migogo píše:Ahojte, mam i30 1.4 Comfort - vyroba Korea.To opisované "šklbanie" motora sa objavilo aj u mňa. Celkom ma to štve, inak s autom spokojnosť. K problému sa zatiaľ nikto nevyjadril, má niekto podobnú skúsenosť ?
Tak já měl třeba celou zimu klid, začalo to teď opět když jezdím s klimou, fakt nevím, naftu jsem vyloučil, jezdím jen na Benzinu nebo Shell a ty maji pečeť kvality tak snad tomu můžu věřit a také přidávám aditivum, údajně to nejlepší VIFDire píše:migogo: mozno si to fakt trafilMusim to sledovat, mne to pripadalo, ze to blbne priebezne i v zime ...
Proti: 1. Divne je , ze by to nastavalo iba pri prechodu z 1800 do 2000 ot.
2. Navyse ja zasadne AC pouzivam v rezimu rucneho zapnutia (nie rezim AUTO), tam som myslel, ze klima bezi furt, len si riadi plynule vykon podla potreby.
3. ak sa to prejavuje u dieselov, u benzinu to musi byt duplom citit, zvlast u 1.4. Co na to majitelia benzinov ?
Pre: 1. Zas je pravda, ze cukanie pozorujem az od 3. prevodoveho stupna, co by pre problem AC hovorilo (na jednicku a dvojku je krutak tak vysoky, ze zopnutie AC je u dieselu nepozorovatelne). Ale zas na 1. a 2. je vacsinou plyn viac zoslapnuty, takze to nemusi byt pozorovatelne.
Ja to totiz pozorujem pri plynulom pridavani na 1/4 az 1/2 plynu od 3. stupna. Motor cukne, ak sledujem otackomer, tak vidim prepad o cca 50 ot. Vycviceny tempomatom hned kontrolujem kontrolku ESP OFF![]()
Budem sledovat ...
U minuleho auta u manualnej klimatizacie bola strata vykonu jasne dana a citelna po stlaceni tlacitka AC
Mne pri zaskolovani pred prevzatim auta predajca spominal, ze mozem pri plynulom zvysovani otacok pocitit (ani nie tak cuknutie ako) miernu "vlnu" zmeny vykonu ktora suvisi s variabilnym casovanim. Teda aspon som to takto pochopil.Markus píše:Mozem potvrdit - "cukanie" resp - lepsie povedane neplynuly rozjazd z cca 1500 otacok na 4000 - pri konstantne zosliapnutom plyne. Deje sa to hlavne - ked je studeny motor, ked je zapnuta AC klima. Mam benzin 1.4 - korea.
Ako sa to da zriesit?
Da sa to vobec - alebo je to proste vlastnost auta?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |