i30 závady po 50tis.km
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 závady po 50tis.km
Mně sice benzínová Sonata taky škubala, ale důvodem bylo zvodňatění benzínu a tudíž zanesený palivový filtr, po dvou vyjetých nádržích to zmizelo.
U šéfovi dieselové Sonaty to kolem těchto otáček škube taky, ale intenzita se mění dle paliva. Na německou naftu neškube vůbec, na českou zimní škube strašně .
U šéfovi dieselové Sonaty to kolem těchto otáček škube taky, ale intenzita se mění dle paliva. Na německou naftu neškube vůbec, na českou zimní škube strašně .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: i30 závady po 50tis.km
Mně motor neškube.Jediné,kdy se toto škubání projevilo,když jsem se studeným motorem dojížděl na 5ku a okolo 2000 ot. jsem chtěl znovu přidat.Projevilo se to jednou a od té doby už ne.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: i30 závady po 50tis.km
Upresnenie: Aj moj "benzin" cuka pri zahriatom motore, presne okolo 2ooo otacok, nahly pokles vykonu a vzapati akceleracia pri rovnako zosliapnutom plynovom pedale.Je to hlavne vtedy, ked musim jazdit v kolone rovnakou rychlostou.Je to presne to,co popisuje Time.Dnes som si vsimol pri rannej ceste do prace,ze sa nic nedeje.Poobede z prace to bola hroza. Hladal som suvislost - rozdiel - zapnuta automat. klima.Kedze je pohanana motorom moze - "velmi teoreticky" byt pricinou.Volal som do servisu, mam sa zastavit.Potom napisem,co vymyslia. Inak na I-cko nedam dopustit, je to skvela hracka a problem vyriesime.migogo píše:Ahojte, mam i30 1.4 Comfort - vyroba Korea.To opisované "šklbanie" motora sa objavilo aj u mňa. Celkom ma to štve, inak s autom spokojnosť. K problému sa zatiaľ nikto nevyjadril, má niekto podobnú skúsenosť ?
i30 1.4 Comfort, Stone Black, 3/2009
i30 1,6 GDI STYLE, Satin Amber, 4/2014
i30 1,6 GDI STYLE, Satin Amber, 4/2014
Re: i30 závady po 50tis.km
Ozaj, vy s benzinakom, ktory mate tento problem, mate kus z Nosovic alebo korejca? Ja mam 1.6CVVT z korei a nastastie nic podobne som nespozoroval zatial... inac tento posledny popis migogo opisuje situaciu celkom jasne, doteraz som si to cuknutie az tak nevedel predstavit, ale teraz je to uz jasne a nastastie zatial potvrdzujem, ze nepozorujem nic podobne...
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 závady po 50tis.km
Naše firemní 1,4 CVVT z Koreje zatím také bez tohoto neduhu, ale má zatím jen 25.000 km.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 závady po 50tis.km
Určitě napiš až budeš mít výsledek z návštěvy servisu, dokázal jsi ten problém popsat tak jako by si jezdil v mé i30,přesně takhle se mi to auto chová,celou zimu byl klid a teď když jezdím se zapnutou klimou tak to zlobí...
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Re: i30 závady po 50tis.km
AHOJ,takze si mi asi potvrdil spojitost s klimou.Este par dni otestujem, chcem si to este pred navstevou v servise ujasnit - zvyknu spravit z cloveka blbca. Potom urcite napisem.
i30 1.4 Comfort, Stone Black, 3/2009
i30 1,6 GDI STYLE, Satin Amber, 4/2014
i30 1,6 GDI STYLE, Satin Amber, 4/2014
Re: i30 závady po 50tis.km
Pánové, nemůže to mít souvislost s klimou? Pokles výkonu při sepnutí automatické klimy dojde k určitému poklesu výkonu, což se může projevit jako cukání. Taky to pociťuji, i když mám trochu vyšší výkon. Proto to může být u auta s trochu nižším výkonem výraznější. Toť můj názor,nevím jestli je to pravda.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: i30 závady po 50tis.km
migogo: mozno si to fakt trafil Musim to sledovat, mne to pripadalo, ze to blbne priebezne i v zime ...
Proti: 1. Divne je , ze by to nastavalo iba pri prechodu z 1800 do 2000 ot.
2. Navyse ja zasadne AC pouzivam v rezimu rucneho zapnutia (nie rezim AUTO), tam som myslel, ze klima bezi furt, len si riadi plynule vykon podla potreby.
3. ak sa to prejavuje u dieselov, u benzinu to musi byt duplom citit, zvlast u 1.4. Co na to majitelia benzinov ?
Pre: 1. Zas je pravda, ze cukanie pozorujem az od 3. prevodoveho stupna, co by pre problem AC hovorilo (na jednicku a dvojku je krutak tak vysoky, ze zopnutie AC je u dieselu nepozorovatelne). Ale zas na 1. a 2. je vacsinou plyn viac zoslapnuty, takze to nemusi byt pozorovatelne.
Ja to totiz pozorujem pri plynulom pridavani na 1/4 az 1/2 plynu od 3. stupna. Motor cukne, ak sledujem otackomer, tak vidim prepad o cca 50 ot. Vycviceny tempomatom hned kontrolujem kontrolku ESP OFF
Budem sledovat ...
U minuleho auta u manualnej klimatizacie bola strata vykonu jasne dana a citelna po stlaceni tlacitka AC
Proti: 1. Divne je , ze by to nastavalo iba pri prechodu z 1800 do 2000 ot.
2. Navyse ja zasadne AC pouzivam v rezimu rucneho zapnutia (nie rezim AUTO), tam som myslel, ze klima bezi furt, len si riadi plynule vykon podla potreby.
3. ak sa to prejavuje u dieselov, u benzinu to musi byt duplom citit, zvlast u 1.4. Co na to majitelia benzinov ?
Pre: 1. Zas je pravda, ze cukanie pozorujem az od 3. prevodoveho stupna, co by pre problem AC hovorilo (na jednicku a dvojku je krutak tak vysoky, ze zopnutie AC je u dieselu nepozorovatelne). Ale zas na 1. a 2. je vacsinou plyn viac zoslapnuty, takze to nemusi byt pozorovatelne.
Ja to totiz pozorujem pri plynulom pridavani na 1/4 az 1/2 plynu od 3. stupna. Motor cukne, ak sledujem otackomer, tak vidim prepad o cca 50 ot. Vycviceny tempomatom hned kontrolujem kontrolku ESP OFF
Budem sledovat ...
U minuleho auta u manualnej klimatizacie bola strata vykonu jasne dana a citelna po stlaceni tlacitka AC
Re: i30 závady po 50tis.km
Podle mně i manuální klima nejede furt.Hrozilo by namražování.Taky by se měla vypínat a zapínat.Jak už jsem psal,jsem laik a je to můj názor,tak mně nekamenujte
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: i30 závady po 50tis.km
U mojho auta bezala manualna klima furt na plny vykon, slo regulovat iba privod (a domiesavanie) tepleho vzduchu. Skody maju poloautomaticku Climatic (?), kedy sa vykon reguluje snimacom, aby bola dodrzana pozadovana teplota, ktora sa nastavuje odhadom otocnym koleckom topenia (nie digitalne). Climatronic je uz plne automaticka s digitalnym nastavenim teploty (dokonca 2-zonova, to my nemame). Dufam, ze nekecam...
Ako je to u manualnej klima u i30, to neviem...
Ako je to u manualnej klima u i30, to neviem...
Re: i30 závady po 50tis.km
Tak já měl třeba celou zimu klid, začalo to teď opět když jezdím s klimou, fakt nevím, naftu jsem vyloučil, jezdím jen na Benzinu nebo Shell a ty maji pečeť kvality tak snad tomu můžu věřit a také přidávám aditivum, údajně to nejlepší VIFDire píše:migogo: mozno si to fakt trafil Musim to sledovat, mne to pripadalo, ze to blbne priebezne i v zime ...
Proti: 1. Divne je , ze by to nastavalo iba pri prechodu z 1800 do 2000 ot.
2. Navyse ja zasadne AC pouzivam v rezimu rucneho zapnutia (nie rezim AUTO), tam som myslel, ze klima bezi furt, len si riadi plynule vykon podla potreby.
3. ak sa to prejavuje u dieselov, u benzinu to musi byt duplom citit, zvlast u 1.4. Co na to majitelia benzinov ?
Pre: 1. Zas je pravda, ze cukanie pozorujem az od 3. prevodoveho stupna, co by pre problem AC hovorilo (na jednicku a dvojku je krutak tak vysoky, ze zopnutie AC je u dieselu nepozorovatelne). Ale zas na 1. a 2. je vacsinou plyn viac zoslapnuty, takze to nemusi byt pozorovatelne.
Ja to totiz pozorujem pri plynulom pridavani na 1/4 az 1/2 plynu od 3. stupna. Motor cukne, ak sledujem otackomer, tak vidim prepad o cca 50 ot. Vycviceny tempomatom hned kontrolujem kontrolku ESP OFF
Budem sledovat ...
U minuleho auta u manualnej klimatizacie bola strata vykonu jasne dana a citelna po stlaceni tlacitka AC
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 závady po 50tis.km
Podle toho co tu čtu bych sázel na kompresor klimatizace. Sice si nejsem úplně jistý, ale mám ten dojem, že kompresor klimy neběží v manuálním sepnutý pořád, má totiž zmíněnou ochranu před "přemražením". Ale ruku do ohně za to nedám, zkusím co nejdřív pozjišťovat v servisu.
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 29 dub 2009, 08:37, celkem upraveno 1 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 závady po 50tis.km
Mozem potvrdit - "cukanie" resp - lepsie povedane neplynuly rozjazd z cca 1500 otacok na 4000 - pri konstantne zosliapnutom plyne. Deje sa to hlavne - ked je studeny motor, ked je zapnuta AC klima. Mam benzin 1.4 - korea.
Ako sa to da zriesit?
Da sa to vobec - alebo je to proste vlastnost auta?
Ako sa to da zriesit?
Da sa to vobec - alebo je to proste vlastnost auta?
Re: i30 závady po 50tis.km
Mne pri zaskolovani pred prevzatim auta predajca spominal, ze mozem pri plynulom zvysovani otacok pocitit (ani nie tak cuknutie ako) miernu "vlnu" zmeny vykonu ktora suvisi s variabilnym casovanim. Teda aspon som to takto pochopil.Markus píše:Mozem potvrdit - "cukanie" resp - lepsie povedane neplynuly rozjazd z cca 1500 otacok na 4000 - pri konstantne zosliapnutom plyne. Deje sa to hlavne - ked je studeny motor, ked je zapnuta AC klima. Mam benzin 1.4 - korea.
Ako sa to da zriesit?
Da sa to vobec - alebo je to proste vlastnost auta?
Rado
Hyindai i30 1.4 Comfort, Indigo Blue, 1/2009