Vejfuk a stahovani okynka accent
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- R.e.d.m.a.n.
- **
- Příspěvky: 480
- Registrován: 20 úno 2009, 16:07
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vejfuk a stahovani okynka accent
jo no tak ok ja se na to to podivam zejtra snad . A s tim elktrickym stahovanim to myslite jako ze se da to elektricky pouzit i na manualni????? ale porad to bude manualni????
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
- Reklama
Re: Vejfuk a stahovani okynka accent
Klucka z dveri zmizne ale diera tam ostane ... asi tolko
Re: Vejfuk a stahovani okynka accent
super tak sa do toho pustim ešte niekde to odstaviť aby sa dalo robiť a susedia neočumovali čo som zase "pokazil"
Hyundai Accent X3 - 3dv, 1,3 55kW , r.v.6/1999
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16 čer 2009, 09:47
Re: Vejfuk a stahovani okynka accent
lanko daj rovnaku dlžku konec hrubej koncovky daj do navijaka a druhy konec daš do urobenej koncovky. kúsok 2až3mm hrubkx prevrtaj dierku podľa hrubky lanka a poriadne to sklepni. Ja som menil na oboch okien a ide.mayq píše:No je to lanko ako na brzdach na bicykli (kole) aspon mne to tak prislo no a jednoducho bolo roztrhnute, rozstrapkane. Tie lanka su tam 2.
Re: Vejfuk a stahovani okynka accent
dejte si pozor na to lanko z kola,napoprvé mi dali v cykloprodejně silnější průměr lanka a pak to mělo šílený zvuk.musel jsem to předělat.Lanko koroduje většinou od těch ocelových pružinek (podobných jako v propisce), které tlumí dorazy před vstupem do el.navijáku.
Problém je též při nahradě nýtů navijáku šrouby.(elektromotorek nesprávně dosedá a deformuje celý mechanizmus)Pozor též na roztřepené lanko, po zkrácení již nejde provléci pružinkou a vstupní dirkou k navijáku.Nejlépe provléci kompletně celým mechanizmem a potom zkrátit. Doba opravy cca 1,5 hod.
- Přílohy
-
- IMG_8995.JPG (131.18 KiB) Zobrazeno 161 x